ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Steigenberger Kurhaus

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Hoewel de buitenkant van het gebouw en de entree indrukwekkend zijn, laten de kamers veel te wensen over. Vuile ramen, oude televisie, kleine ruimte en een verwaarloosde minibar dragen niet bij aan een aangenaam verblijf, vooral gezien de hoge kamerprijzen. Gelukkig compenseert het vriendelijke personeel enigszins voor deze teleurstellingen. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is duidelijk uit balans en lijkt te steunen op de reputatie van het hotel uit het verleden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service10

Het hotel is prachtig en heeft vriendelijk personeel dat goed werk doet. De kamers zijn comfortabel en brandschoon, met heerlijke bedden om in te slapen. Helaas is er 's avonds tussen 22:00 en 02:00 luide muziek vanuit Crazy Pianos, een uitgaansgelegenheid aan de voorkant van het Kurhaus aan de boulevard. In het weekend mogen ze zelfs doorgaan tot 05:00 uur. Het personeel leek hier niet al te veel aandacht aan te besteden. Voor mij is dit een reden om niet meer naar het Kurhaus te gaan, hoe prachtig het ook is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Wat een onvergetelijke ervaring was het verblijf in dit luxueuze hotel! Vanaf het moment dat je de drempel overstapt, word je overladen met gastvrijheid die aanhoudt tot aan het vertrek. De kamer met prachtig uitzicht op de zee was een oase van rust, het personeel in het restaurant was attent en het eten voortreffelijk. Een waar verwenweekend! Bonuspunten voor het feit dat zelfs de minibar is inbegrepen! We kijken ernaar uit om terug te keren, hopelijk met de hele familie erbij deze keer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Het Kuhrhaus hotel is een fantastische plek om te verblijven, voornamelijk vanwege de geweldige ligging en het vriendelijke en deskundige personeel. Het enige minpuntje is dat er betaald moet worden voor het parkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service3

Onlangs hebben we met een Groupon-deal een overnachting geboekt in het beroemde Kurhaus. Helaas was onze ervaring niet helemaal gelijk aan die van de andere gasten. Bij de receptie werden we vriendelijk ontvangen, maar de informatievoorziening liet te wensen over en onze bagage bereikte niet de kamer. Kamer 340 bleek verouderd te zijn, met vlekken op de vloer, stoffige stoelen en vensterbanken. Op de gang hing een onaangename geur. De aanwezigheid van twee losse eenpersoonsbedden met aparte dekens maakte het geheel nogal kil. De tv was klein en verouderd, en de tissues in de badkamer waren op. Het bijgeboekte diner bood slechts een beperkte keuze aan gerechten. De behandeling die we kregen voelde ongelijkwaardig en maakte de ervaring onplezierig. Gelukkig waren de locatie, het ontbijt en de buitenkant van het hotel wel positief. Over het geheel genomen was de prijs van 189 euro voor een nacht in een gedateerde kamer en een 3-gangen diner zonder drankjes en bijgerechten wat aan de hoge kant.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel is werkelijk fantastisch gelegen aan de prachtige boulevard van Scheveningen. We verbleven in een schitterende superior kamer met uitzicht op zee. De kamer was voorzien van alle benodigde gemakken, waaronder gratis wifi. Het ontbijt in de indrukwekkende zaal van het Kurhaus was zeer uitgebreid en we hebben er enorm van genoten. We zouden graag nog een keer teruggaan naar dit hotel - absoluut een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel belooft luxe en service van 5-sterrenniveau, maar maakt dit niet waar. Er zijn problemen met de kamersleutels die niet werken en het kost meerdere pogingen voordat er hulp geboden wordt. Ondanks de mooie locatie, valt de kwaliteit niet te vergelijken met een echt 5-sterrenhotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10

Bij aankomst werden we vriendelijk begroet en hoewel we iets te vroeg waren, konden we onze bagage veilig achterlaten bij de receptie. De kamer was misschien wat aan de kleine kant, maar was toch comfortabel en goed verzorgd. Het diner was smakelijk, maar de porties mochten wel iets royaler zijn. Het ontbijt daarentegen was uitstekend en we waardeerden het feit dat ons voertuig keurig uit de parkeergarage (tegen een tarief van 34,50 per dag) werd gehaald. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service3

Na de recente overname ondervond het personeel op de zaterdag daarna behoorlijk wat hectiek en chaos. Dit resulteerde in een merkbare ontevredenheid bij de klanten, aangezien niet alle vooraf aangegeven wensen werden nagekomen. Het eten was van goede kwaliteit, maar helaas hebben we niet kunnen dineren in de prachtige eetzalen. Daarnaast liet de aanvulling van etenswaren te wensen over, wat voor frustratie zorgde. Normaal gesproken zou dit geen groot probleem zijn, maar wanneer je €25 betaalt, wil je niet telkens misgrijpen naar essentiële zaken zoals brood, eieren en thee. Hoewel het personeel bereid was om dit alsnog te verzorgen als erom gevraagd werd, mag er op zo'n prijsniveau verwacht worden dat dit zonder herhaaldelijk verzoek wordt voorzien. De combinatie van onvoldoende aandacht voor klantbehoeften en ontoereikendheid van het ontbijt doet afbreuk aan de prijs-kwaliteitverhouding. Het personeel kon hier weinig aan veranderen, maar een vorm van compensatie had wellicht het verschil kunnen maken. Het is jammer dat deze aspecten mijn ervaring hebben beïnvloed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Toen we in het hotel aankwamen, kregen we eerst een verkeerde kamer toegewezen. Gelukkig werd dit meteen opgelost door ons te upgraden naar een prachtige kamer op de hoogste verdieping met een terras en uitzicht op zee! Ons verblijf was geweldig. De bedden waren super comfortabel, zelfs het bedje voor onze 1,5-jarige zoon was geweldig! Alle faciliteiten in de kamer waren perfect en de badkamer was ook geweldig. Kortom, het was een fantastisch verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging10
  • Service3

Bij onze aankomst in de hotelkamer werden we behoorlijk verrast. De vloerbedekking was vies, de wc-bril vertoonde tekenen van verwaarlozing en het oude tv-toestel gaf een slecht beeld. Bovendien was er geen wifi-signaal. Het is moeilijk voor te stellen waarom dit hotel vijf sterren heeft, behalve dan misschien voor de uitstraling van het gebouw en de locatie, die beide uitstekend waren. Helaas werden de kamers niet goed onderhouden, waren ze gedateerd en kregen we te horen van de manager dat de verkleuring op de wc-bril geen urinevlekken waren, maar simpelweg onderdeel van het design. Een nogal bedenkelijke reactie, aangezien het gewoon duidelijker was geweest om toe te geven dat er geen budget was voor een nieuwe wc-bril. We hadden ooit plannen om in het Kurhaus te verblijven, maar na deze ervaring zal dit hoogstwaarschijnlijk bij een eenmalige gebeurtenis blijven. De prijs-kwaliteitverhouding is ver te zoeken en een beoordeling van maximaal twee sterren lijkt meer op zijn plaats.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Ons verblijf in het hotel was over het algemeen aangenaam. De kamer was netjes en de bedden lagen comfortabel. De minibar was goed gevuld en voldeed aan onze verwachtingen. Helaas viel de service bij de receptie en het restaurant tegen. Bij aankomst moesten we onze bagage zelf naar de kamer sjouwen, inclusief het campingbedje voor onze tweejarige zoon dat we hadden meegenomen om extra kosten te voorkomen. Het personeel leek niet erg behulpzaam en verwees ons kortaf naar onze kamer. Tijdens het uitchecken werd er nauwelijks interesse getoond in ons verblijf. Het schoonmaakpersoneel maakte veel lawaai en leek weinig geïnteresseerd in het begroeten van gasten. Ook bij het restaurant moesten we meerdere keren vragen om een kinderstoel, die vervolgens nonchalant werd neergezet door een medewerker die direct weer verdween. Het personeel leek weinig plezier in hun werk te hebben en miste hartelijkheid. Ondanks de goede kwaliteit van de kamer en voorzieningen, vonden wij de service en houding van het personeel niet passend bij een vijfsterrenhotel. De prijs-kwaliteitverhouding was wat ons betreft dan ook niet in balans.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service4

Helaas liep ons verblijf anders dan gehoopt. We hadden een arrangement geboekt voor 3 nachten inclusief ontbijt, maar werden verrast door extra kosten voor ontbijt op bed. Hoewel dit vermeld stond op de informatie in onze kamer, bleek het ontbijt apart te worden gefactureerd door een ander bedrijf, volgens de receptionist. Hierdoor voelden we ons bedrogen en verlieten we het Kurhaus met een nare nasmaak. De kamer was klein en het uitzicht werd belemmerd door een steunpaal, waardoor we niet eens even naar buiten konden kijken bij 35 graden. Gelukkig was het overige personeel vriendelijk en was er tijdens het rustige ontbijt mooie muziek te horen, wat voor een ontspannen sfeer zorgde. Ondanks dit alles, heeft de ervaring met de receptionist helaas een negatieve indruk achtergelaten.

Melden


Reisperiode: maart 2019

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

Absoluut een aanrader! Dit restaurant is een geweldige plek voor liefhebbers van heerlijk eten. Ik zou graag nog een keer teruggaan. Als je er bent, heb je vast succes!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service6

Onze eerste nacht als getrouwd stel brachten we door in het Kurhaus, voordat het werd overgenomen door Amrath. Bij aankomst om 01:00 uur in onze trouwkleding kregen we echter geen informatie over het ontbijt. Omdat het verblijf een cadeau was, vond ik het niet passend om hierover te vragen. De volgende ochtend om 10:15 ging ik naar de receptie om te informeren naar het ontbijt. We kregen te horen dat het ontbijt was inbegrepen, maar dat het tot 10:00 uur geserveerd werd. Ik vroeg of er nog mogelijkheden waren en er werd een manager bij geroepen. Zelfs een eenvoudig broodje was prima voor ons. Tot onze teleurstelling werd ons verteld dat er niets meer voor ons kon worden gedaan! En dat terwijl we €25,- per persoon hadden betaald. Het werd ons aangeraden om bij aankomst in het informatieve boek op de kamer te kijken! Serieus? We zijn net getrouwd, dat is wel het laatste waar we naar zouden kijken. Dus stonden we daar om 12:00 uur uit te checken, zonder ook maar iets te hebben gegeten. Klantgerichtheid liet echt te wensen over! Ik ben blij dat ze zijn overgenomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service9

We hebben een nacht doorgebracht in een prachtige superior kamer met uitzicht op zee, geboekt via een specifieke touroperator. Het was veel voordeliger dan direct bij het Kurhaus boeken. De kamer was fantastisch, brandschoon, met een heerlijk bed en een verrukkelijk ontbijt met zalm, paling, verschillende soorten eieren, kazen, brood, sappen, thee en zelfs champagne. Een bezoek aan het theater wordt nog specialer dankzij deze toevoeging aan ons uitje. We komen hier zeker nog een keer terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10

Helaas was mijn verblijf in dit geweldige hotel maar van korte duur, slechts 2 dagen. Alles klopte hier echt tot in de puntjes. De ontvangst was uiterst vriendelijk, de kamer was fantastisch met een heerlijk ligbad, comfortabel bed, televisie, voldoende kastruimte en een prachtig terras met een adembenemend uitzicht op zee. Alles was onberispelijk schoon. Het diner was voortreffelijk en de bediening was buitengewoon attent. Het ontbijt was overvloedig en alle producten waren heerlijk vers. En dan dat terras, met comfortabele stoelen en een uitzicht dat net zo prachtig is als de zonsondergang zelf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7

De locatie is top, de parkeerservice is handig en het personeel is vriendelijk. Het eten is lekker, maar de sfeer van het restaurant en met name de ontbijtzaal laat te wensen over. De hotelkamers zijn oké, maar het lawaai van nabijgelegen discotheken (zoals de Grazy Piano's) gaat door tot in de kleine uurtjes, wat voor overlast zorgt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10

Onze kamer was van buitengewone klasse, een waar toonbeeld van luxe en comfort. Alles was tot in de puntjes verzorgd en voldeed aan al onze verwachtingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service10

Wat een geweldige ervaring was het verblijf in dit prachtige hotel! Hoewel de prijs aan de hoge kant lag, werden mijn hoge verwachtingen zeker waargemaakt. Bij aankomst moesten we even wachten voordat we naar onze kamers konden, dus zijn we naar de levendige boulevard gegaan om wat te eten. Scheveningen zelf is een fantastische locatie met gezellige eetgelegenheden en leuke winkeltjes, maar wel aan de prijzige kant. De sfeer was erg aangenaam en de kamer maakte echt indruk met strakke gangen, een prachtig uitzicht op zee en een smaakvolle inrichting. De bedden waren comfortabel, de kamer was schoon en voorzien van airconditioning, en de badkamer was ook erg mooi. De volgende ochtend genoten we van een geweldig ontbijt in een schitterende ontbijtzaal met een overvloed aan keuzes. Slechts één tip: zorg ervoor dat je op tijd bent, aangezien iedereen rond kwart voor 10 tegelijk aanwezig is om te ontbijten en het tot half 11 duurt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service7

Voor ons 17-jarig huwelijksjubileum hebben we twee nachten doorgebracht in dit hotel. Bij aankomst werden we verrast met een doosje chocolaatjes en een persoonlijke kaart op onze kamer, wat een attent gebaar! We hadden een kamer geboekt met zeezicht, hoewel we eerst een kamer kregen met maar half zeezicht. Gelukkig konden we dit snel omruilen voor een kamer met volledig zicht op zee. De kamer was prachtig ingericht met comfortabele, aan elkaar geschoven eenpersoonsbedden, een gezellig zitje, ruime kasten en een kleine maar prima badkamer. De WIFI werkte helaas niet overal even goed op de kamers. Het diner in de schitterende Kurzaal was lekker, maar niet spectaculair. De aanwezigheid van een pianist was wat storend - volgens het personeel hoort dit bij de klassieke sfeer van het hotel, maar dan zou hij ook passende muziek moeten spelen in plaats van impromptu Sky-radio hits! Het ontbijt daarentegen was geweldig, zeer uitgebreid en je kon kiezen om te zitten in de Kurzaal, de serre of de Kandinsky zaal. Alles wat er niet was, werd direct bijgevuld. We hebben genoten van een heerlijke lunch op het terras, hoewel de prijzen aan de hoge kant waren, maar het was het zeker waard vanwege de vorstelijke setting. Er waren veel verschillende gasten, voornamelijk Duitsers en Arabieren, maar de kamers waren goed geluidsdicht en de airco werkte prima. Er was een kluisje op de kamer en de minibar was zoals altijd wat aan de dure kant. Het personeel was erg vriendelijk en we hebben een heerlijk weekend gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Het team van medewerkers staat klaar om je met een glimlach te woord te staan en je hartelijk welkom te heten. Ze weten alles over de gerechten die met zorg zijn bereid en delen graag hun kennis. Het restaurant biedt niet alleen culinaire hoogstandjes, maar ook een prachtig uitzicht en een gezellige ambiance. De kamers zijn elegant en de bedden liggen heerlijk comfortabel. Kortom, een verblijf in dit hotel is een waar genot!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Samen met mijn gezelschap hebben we enorm genoten van ons verblijf. Het personeel was vriendelijk en attent, de kamers waren prachtig en brandschoon. Het ontbijt was een absolute verrassing. Het was altijd al een droom van mij om in dit hotel te overnachten. Hartelijk dank aan alle medewerkers! Groeten, Janny Steenbakkers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service4

Na een jaar van hard werken besloten mijn partner en ik onszelf te trakteren op een luxueuze Executive kamer. De kamer was prachtig en bood een adembenemend uitzicht. Helaas verliep het inchecken allesbehalve soepel, met drie zoekgeraakte koffers als gevolg. De bagage werd niet naar onze kamer gebracht, wat resulteerde in een chaotische situatie zonder duidelijke leiding. Het personeel in het restaurant liet veel te wensen over; ze schonken nauwelijks aandacht aan lege glazen en we moesten haast smeken om nog een drankje. Op het terras bleven de tafeltjes onopgeruimd, waardoor vieze meeuwen zich er te goed aan deden, bah. Tijdens het diner kregen we standaard een arrangementmenu voorgeschoteld, maar na wat navraag kregen we gelukkig een à la carte menu aangeboden. De kwaliteit van het diner zelf was teleurstellend en zeker niet waardig aan de vijf-sterrenstatus van het hotel. Gelukkig maakte het heerlijke ontbijt veel goed, hoewel het personeel opnieuw naliet om tijdig de tafels af te ruimen, wat leidde tot lange wachtrijen. Gelukkig hebben we door het prachtige strandweer toch nog genoten van ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service9

Een werkelijk betoverende ervaring! Dit hotel is echt een pareltje. De combinatie van luxe en een schitterende ligging maken het hele plaatje compleet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service5

De ligging aan het strand/de boulevard is echt top. Vooral met het prachtige weer dat we hadden. Maar helaas viel de ontvangst ons een beetje tegen: het duurde wel 10 minuten per persoon om in te checken, terwijl we gewoon een reservering hadden gemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10

Dit prachtig gerenoveerde gebouw herbergt nu een hotel, waar we de goedkoopste kamer, de traditionele kamer, hadden geboekt. Bij aankomst kregen we echter een gratis upgrade, wat altijd een leuke verrassing is! Het ontbijt was niet inbegrepen en daarom besloten we om dit op het strand te doen, waar er veel keuze was. De kamers waren keurig en mooi ingericht, en de douche was lekker schoon. Kortom, het was een waar genot om hier te verblijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

Tijdens ons verblijf boekten we een kamer met een voucher, maar kregen dezelfde VIP-behandeling als alle andere gasten. We konden zelfs kiezen tussen een kamer met uitzicht op het land of op de zee. De kamer was niet extreem luxe, maar straalde wel charme uit door zijn traditionele inrichting. Het personeel was buitengewoon vriendelijk, het ontbijt was overvloedig en werd geserveerd in een prachtige eetzaal. De locatie was perfect, vlak bij de zee, het casino en een theater.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service10

Dit prachtige historische hotel biedt een overvloed aan luxe en comfort. De locatie is fantastisch, vooral als je kiest voor een kamer met uitzicht op zee. De kamers zijn stijlvol en comfortabel, hoewel sommige gasten misschien een opmerking hebben over de bedden die niet helemaal aan hun verwachtingen voldoen. Het ontbijt is een waar feest, met een uitgebreide selectie van vlees, vis, zoetigheden en verse sappen. Het personeel is uiterst vriendelijk en staat altijd paraat om te helpen. Het enige nadeel zijn de prijzen, die passen bij een vijfsterrenhotel, maar voor sommigen wellicht aan de hoge kant zijn, zoals €3,75 voor een cola en €29,5 voor parkeerservice.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Bijna alles was gewoon fantastisch! Het eten, zowel het ontbijt als het avondeten, was zeer smakelijk en er werd goed rekening gehouden met allergieën. Het personeel was uitzonderlijk vriendelijk en het bed was heerlijk comfortabel. Het enige minpuntje was dat er wat zwarte kitranden in de badkamer waren en dat een personeelslid niet precies wist welke amuse hij serveerde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Onlangs verbleven we een nachtje in het Kurhaus als een speciale ervaring. Dit historische hotel is prachtig en goed onderhouden, met een elegante eetzaal en comfortabele kamers. Onze kamer had een schitterend uitzicht op zee, wat echt bijdroeg aan de charme van ons verblijf. Het bed was zo comfortabel dat ik het wel mee naar huis had willen nemen. De badkamer leek onlangs gerenoveerd en was ook erg netjes. Het ontbijt was heerlijk, maar wel erg druk. Alle gasten deelden dezelfde ontbijtzaal, waardoor je soms moest wachten bij het buffet. Gelukkig was er genoeg keuze en was dit geen groot probleem. Hoewel het hotel zelf prachtig is, is de omgeving een beetje vergane glorie. De nabijgelegen casino was bijna verlaten, de panden langs de boulevard waren slecht onderhouden en zelfs de pier was recent gesloten. In de herfst en winter is dit gebied niet echt levendig, dus daar hoef je niet voor te komen.

Melden


Reisperiode: maart 2020

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Mooi hotel met fantastisch uitzicht. Mooie en schone kamers. Goede service bij ontvangst, heel netjes. Online geboekt en dat ging prima. Restaurant was heel fijn, heerlijk eten en fijne service. En dan natuurlijk de goede bereikbaarheid en ligging super dichtbij het strand!

Melden


Reisperiode: mei 2019

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

was top, de locatie was top de ligging was goed en het was lekker weer. Kamer was schoon en er zat een nieuwe mooie badkamer in, het eten was ook goed.

Melden


Reisperiode: mei 2019

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Pas naar het kurhaus geweest voor de eerste keer, wij hadden het valentijnsarrangement. We hadden een normale kamer, met aankomst chocolade en een luxe fles champagne met 2 glaasjes. Kamer was schoon en er zat een nieuwe mooie badkamer in, de minibar was uitgebreid gevuld en dat was ook nog is in de prijs inbegrepen. op de kamer had je nog pringles, nootjes en goede koffiemelk dus niks ontbrak! Mintjes op je kussen, rituals om mee te douchen. Het hotel is echt meer dan prachtig en ik vond het een hele ervaring om er te slapen. Het ontbijt was echt heel goed beter dan elk ander hotel waar ik geweest ben! Ook hier ontbrak niks en hadden ze alles. Echte kwaliteit:) het enige minpuntje was dat we een tafel bij het raam zagen alleen daar lagen nog de borden van de vorige mensen, dus heb dat zelf op de tafel ernaast moeten zetten zodat we daar konden zitten. En dan het prachtige uitzicht nog..heerlijk ontbijten met uitzicht op de zee en de boulevard. Ook vanuit het zwembad kijk je over de zee, ook is er in de buurt genoeg te doen en is de locatie echt top! wij hebben erg genoten en komen zeker nog terug,Ik raad het iedereen aan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Dit is een van die hotels waar je geweest moet zijn. De ligging aan de Scheveningse boulevard is natuurlijk geweldig, maakt niet uit in welke tijd van het jaar je hier bent.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl