ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Radisson Blu Badischer Hof

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Ligging8
  • Service6

Dit hotel, dat ooit deel uitmaakte van de Radisson-keten, heeft dringend behoefte aan een update. Als frequente bezoeker van Radisson Blue, was ik teleurgesteld toen ik een kleine kamer kreeg toegewezen, pal aan de straat op de begane grond! De aangrenzende kamer was niet veel beter, gezien het lawaai en de ligging boven de receptie. De kamers straalden duidelijk een verouderde sfeer uit.



Reisperiode: onbekend

  • Ligging6
  • Service3

Bij aankomst in het hotel begonnen de problemen al, vooral met de krappe parkeerplaatsen in de garage. Het is echt een uitdaging om daar een auto te parkeren, dus het is beter om geen auto mee te nemen, of alleen een kleine auto. Toen we wilden vertrekken, blokkeerde een voertuig midden in de garage de uitgang, waardoor we 15 minuten moesten wachten totdat het voertuig met een lokale kentekenplaat eindelijk werd verplaatst. De kamer was duidelijk verouderd en had dringend een renovatie nodig, net als het hele hotel. Het balkon had een kapotte en vieze zonwering, en er stond nog een volle asbak van de vorige gasten. Het bed was comfortabel, maar vertoonde vlekken aan de zijkant. Het ontbijt was op een interessante manier opgezet, in een soort klassiek trappenhuis, met zitplaatsen op 20 meter afstand in een aparte ruimte. Het ontbijt, dat eigenlijk om 6:30 zou beginnen, begon pas om 6:45. Ondanks de inzet van een vriendelijke dame die haar best deed, leken de zaken in de keuken niet goed te verlopen. Een onaangename situatie ontstond toen de kok de dame in de keuken uitmaakte voor 'Trut', wat duidelijk de werksfeer en de kwaliteit van het hotel weerspiegelde. Al met al, dit hotel verdient een grondige renovatie of sluiting. Ik zal hier in ieder geval niet meer verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Ligging6
  • Service4

Helaas sluit ik me aan bij de meeste andere beoordelingen van dit hotel. Het lijkt erop dat dit historische hotel er bewust voor kiest om te vervallen. Ondanks de ouderdom van het gebouw, zou het schoner moeten zijn (bij mijn aankomst vond ik gebruikte wattenstaafjes van de vorige gast in de badkamer) en het personeel zou met wat meer vriendelijkheid het gebrek aan luxe kunnen compenseren. Het is teleurstellend om te zien dat dit niet het geval is, vooral omdat het een hotel van het merk Radisson betreft.



Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service10

Geniet van een heerlijk weekend vol verwennerij en culinaire hoogstandjes. Ontdek een sfeervolle kerstmarkt en een charmante historische binnenstad, allemaal op steenworp afstand van je accommodatie. De locatie is rustig en toch centraal gelegen, waardoor je gemakkelijk te voet de vele bezienswaardigheden kunt verkennen en je je direct op je gemak voelt. Zelfs in november is deze bestemming absoluut de moeite waard voor een welverdiende uitstap.



Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service5

Helaas voldeed de wellnessruimte niet aan mijn verwachtingen, aangezien de sauna gesloten was en er schimmel in het zwembad aanwezig was. Gelukkig verbleef ik in een kamer in het nieuwbouwgedeelte, dat perfect was ingericht, afgezien van een tekort aan licht. Het eten was overwegend lekker, hoewel ik bij het salade- en soepbuffet meer variatie had willen zien. De andere maaltijden waren wel van goede kwaliteit. De faciliteiten, zoals de opleidingsruimte en andere gemeenschappelijke ruimtes, waren acceptabel maar niet bijzonder luxueus. Het personeel was redelijk vriendelijk, al had ik meer behulpzaamheid verwacht van de heren bij de receptie, vooral met betrekking tot hun beheersing van de Duitse taal. Over het algemeen was de locatie geweldig en genoot ik van een fles sekt voor mijn verjaardag. Als ik echter in de toekomst weer naar Baden-Baden ga voor een opleiding, zal ik niet opnieuw voor dit hotel kiezen vanwege de prijs-kwaliteitverhouding.



© 2007-2025 ReisChecker.nl