ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Anis

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Hoewel de kamer wat gedateerd was, maakte het adembenemende uitzicht vanuit onze kamer alles goed. Het personeel overtrof alle verwachtingen door hun gastvrijheid, vriendelijkheid en flexibiliteit. Ik zou deze locatie ten zeerste aanraden! Het ontbijt was op een technische manier in buffetvorm, maar vanwege de huidige situatie brachten ze alle buffetopties naar onze tafel. Ze deden zelfs de moeite om een verfrissende ijskoffie voor ons te maken!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een verblijf op een redelijke locatie, maar met ruimte voor verbetering. Bij aankomst werden we slechts door één medewerker met een glimlach begroet, wat de ervaring wat minder warm maakte. De netheid liet te wensen over, waardoor we van kamer moesten wisselen omdat de oorspronkelijke kamer niet voldeed aan de verwachtingen. Ook was de airconditioning niet praktisch, omdat we telkens naar de receptie moesten om de temperatuur aan te passen. Verder bleef het een mysterie waarom het zwembadwater groen kleurde, ondanks vermeende dagelijkse schoonmaak. Daarnaast viel de prijs voor het ontbijt behoorlijk hoog uit, met kosten tussen de €9 en €12. De locatie heeft zeker potentie, maar mist wellicht een goede manager die alles op orde kan brengen en het volledige potentieel van de plek kan benutten. Uiteindelijk veranderden we van kamer dankzij een behulpzame medewerkster, die ervoor zorgde dat ons verblijf positief eindigde in een schone kamer. Dit zorgde voor een gemengde ervaring, maar met een positieve noot aan het einde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Wat een geweldige tijd hebben we gehad in dit hotel! De kamer was heerlijk comfortabel en het uitzicht was ronduit adembenemend. De omgeving met prachtige vegetatie rondom het hotel droeg echt bij aan de ontspannen sfeer. Het personeel was ontzettend vriendelijk en gastvrij, wat ons verblijf nog aangenamer maakte. De locatie van het hotel was perfect, ik vond het gebied rustig en precies naar mijn smaak. Bovendien was het slechts een korte wandeling naar de Promenade des Anglais, wat het helemaal compleet maakte.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Na derde van onze 4-daags verblijf in Hotel Anis in Nice, Frankrijk, waren we al helemaal gewend en voelden we ons zo veilig dat we zonder zorgen de verdomde voordeur (op de begane grond) achter ons dicht lieten vallen. Vanwege de nabijheid besloten we 's avonds een wandeling te maken naar de Promenade, waar we foto's van de zonsondergang namen voordat we terugkeerden naar ons hotel. Het was ongeveer tussen 19:30 en 21:30 uur. Toen we de sleutel van de receptie kregen en de deur van ons appartement openden, merkten we meteen iets vreemds op. Mijn koffer stond open en overhoop gehaald. Het viel ons direct op dat mijn opgeladen mobiele telefoon (Samsung S7) niet meer op zijn plek lag. Na een snelle controle leek dit het enige item te zijn dat verdwenen was. We hadden gelukkig nog Euro's en Dollars bij ons. Ik ben meteen naar de receptie gegaan, heb het incident gemeld en de receptioniste begeleidde ons naar het restaurant. In mijn beste Engels legde ik uit wat er was gebeurd. Haar Engels was net zo slecht als het mijne, maar we begrepen elkaar. Ze leek actie te ondernemen en vroeg me haar te volgen. In het restaurant sprak ze met een stel en de man kwam naar ons toe en vroeg of we in kamer 304 verbleven. Nadat ik bevestigde, vroeg ik of hij de eigenaar was, wat hij bevestigde terwijl we naar het appartement liepen. Daar legde ik de situatie opnieuw uit. Op dat moment was mijn vrouw aan het douchen en de vrouw van de eigenaar, die ons gevolgd was en een horloge op tafel zag liggen, vroeg op beschuldigende toon hoe het kon dat de dief de telefoon meenam maar het horloge achterliet. Ik legde uit dat mijn vrouw het horloge alleen afdeed om te douchen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een wat gedateerde uitstraling, maar de smaakvolle gerechten en gastvrije bediening zorgen voor een fijne ervaring.



© 2007-2025 ReisChecker.nl