ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel San Diego

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4

Bij aankomst merkten we dat 2 van de 4 gereserveerde appartementen nog niet waren gerenoveerd. Het personeel wees ons verschillende kamers toe, wat voor verwarring zorgde. Na enkele dagen van aandringen kregen we eindelijk de juiste kamers toegewezen, die gelukkig aan onze verwachtingen voldeden. Het personeel was overdag vriendelijk en behulpzaam, vooral David sprong eruit. Echter, 's avonds en 's nachts was een compleet ander verhaal. Zelfs bij het afspelen van zachte muziek kwam er direct iemand binnenvallen om de luidsprekers mee te nemen, zonder enige waarschuwing of uitleg. Op een andere avond werden we zelfs op het balkon tot stilte gemaand zonder eerst fatsoenlijk te communiceren. Deze aanpak had een negatieve invloed op de sfeer in het hotel/appartement en kon de ervaring flink verpesten. Het zou fijn zijn als er meer begrip en dialoog zou zijn in plaats van directe acties zonder overleg.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

De foto's op de website geven een mooier beeld dan de werkelijkheid. De kamers zijn versleten en er is geen hulp beschikbaar als er iets kapot gaat. Het hotel heeft dunne muren, waardoor het erg gehorig is. Bovendien is de lay-out van het hotel verwarrend en zou het een nachtmerrie zijn als er een noodsituatie zou plaatsvinden. Het hotel bevindt zich aan het einde van El Arenal in het historische centrum, op ongeveer 20 minuten lopen van het levendige deel van El Arenal. Het personeel bij de receptie is onvriendelijk en er wordt €10 per dag gevraagd voor internettoegang. Het is zelfs lastig om een boarding pass uit te printen, aangezien hiervoor naar een internetcafé gegaan moet worden. Aan de positieve kant is het ontbijt en warme eten van goede kwaliteit, en het personeel in het restaurant is vriendelijk en bereidwillig om te helpen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Ik kan niet genoeg benadrukken hoe teleurstellend mijn verblijf was. Bij aankomst werd ik geconfronteerd met een kamer die pas na 2 uur beschikbaar was. De zogenaamde all-inclusive formule viel zwaar tegen, met zelfs koffie die pas vanaf 10 uur in de ochtend beschikbaar was. De kamers waren klein, onafgewerkt en onhygiënisch. Er ontbraken essentiële voorzieningen zoals een afstandsbediening voor de tv en een kookplaat. Het bed was zelfs zo doorgezakt dat ik de lattenbodem liet breken. Het personeel was ronduit onvriendelijk en het geluidsniveau was ondraaglijk, met zelfs geluiden van de bovenburen die doorklonken terwijl ze douchten. Alsof dat nog niet genoeg was, lekte het plafond wanneer zij douchten, waardoor ook ik er last van had. Het zwembad opende pas om 11 uur 's ochtends, en de lijst met teleurstellingen leek eindeloos. Als je al geboekt hebt, probeer dan zo min mogelijk tijd in het hotel door te brengen. Gelukkig waren er betaalbare restaurants in de buurt en was het strand goed bereikbaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid5

Met mijn vriendinnengroep ben ik gedurende 11 dagen in augustus naar Whala Beach geweest. De accommodatie bleek nogal gehorig te zijn, wat ervoor zorgde dat je werkelijk alles kon horen. Het leek bijna alsof je de gesprekken van je buren kon afluisteren door de dunne muren heen. Het personeel was erg streng wat betreft geluidsoverlast, wat ironisch was gezien de geluidsisolatie van het hotel te wensen overliet. De eerste avond kregen we meteen onze eerste en laatste officiële waarschuwing omdat we iets te luidruchtig waren. Hoewel dit misschien gerechtvaardigd leek, was de manier waarop het werd gebracht niet bepaald gastvrij. Er werd bijna schreeuwend gedreigd dat we uit het hotel gezet zouden worden en de politie erbij gehaald zou worden. De foto's op de website deden de accommodatie meer recht dan de werkelijkheid. Kastjes hingen scheef, er waren vlekken op het dekbed en op de muren. Bovendien had een van mijn vriendinnen een blauwe plek op haar heup overgehouden aan het matras waar ze op sliep. Gelukkig hoefden we er alleen maar te overnachten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service6

Dit hotel is een regelrechte nachtmerrie. Hoewel de foto's er prachtig uitzien, is de werkelijkheid allesbehalve dat. De kamers zijn piepklein en je kunt de bedden niet eens uit elkaar schuiven, dus ben je min of meer verplicht om met je vrienden in hetzelfde bed te liggen. Het balkon is zo klein dat je bij iedereen naar binnen kijkt. De badkamer is redelijk, maar duidelijk verwaarloosd. De bedden zijn van die oncomfortabele opklapbedden met keiharde matrassen. En het is ook nog eens irritant dat je geen bordje op de deur kunt hangen om de schoonmakers te laten weten dat ze niet moeten storen. Ze komen gewoon binnen terwijl je slaapt en vragen dan of ze de kamer kunnen schoonmaken. Bovendien zit het hotel vol met lawaaierige, dronken Duitsers. Dit hotel slaan we de volgende keer zeker over. Let op: El Arenal zelf is daarentegen echt een aanrader!





© 2007-2025 ReisChecker.nl