ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Travelodge

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens ons tweedaagse verblijf hier waren we niet bepaald onder de indruk. De ijsmachine was buiten werking en de manager beweerde dat reparaties niet mogelijk waren. De badkamer had geen werkende verwarming en het was ijskoud in december. Om het nog erger te maken, was het warme water schaars en slechts voor een paar minuten beschikbaar. De kamerthermostaat was ofwel volledig op of volledig uit. Toen we onze klachten uitten, kregen we van de manager niet meer dan een nonchalante reactie van "dat is het leven". Ondanks deze problemen moesten we toch $148 betalen vanwege onze twee honden. Deze ervaring was verre van wat we hadden verwacht en ik kan dit hotel niet aanbevelen aan anderen. Ik heb zelf 10 jaar in de hotelsector gewerkt, dus ik spreek uit ervaring. Het tapijt leek al weken niet schoongemaakt te zijn en de onaangename geur was onmiskenbaar. Pas op en verspil uw geld hier niet. Met vriendelijke groet, de harde waarheid.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik had graag van tevoren geweten van de problemen in dit hotel voordat ik mijn verblijf boekte. Helaas ontdekte ik pas achteraf dat er bedwantsen waren, wat ik liever vooraf had geweten. Ondanks dat ik binnen 20 minuten na het boeken belde om te annuleren, werd er geen restitutie verleend, wat een veelvoorkomend probleem lijkt te zijn. Na deze ervaring zal ik dit hotel zeker vermijden en raad ik anderen ook ten zeerste af hier te verblijven. De klantenservice liet bovendien veel te wensen over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst tijdens een storm merkten we tot onze teleurstelling dat de receptie gesloten was, ondanks dat dit 24 uur per dag beschikbaar zou moeten zijn. Er waren geen lichten aan, de deuren waren vergrendeld en het welkomstbord was niet verlicht. Helaas hebben we hierdoor niet kunnen verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotel is absoluut geen aanrader. Het lijkt eerder een grap te zijn en zou beter gebruikt kunnen worden als parkeerplaats voor het ziekenhuis aan de overkant. Mijn vader en ik wilden een verrassingsbezoek brengen aan een familielid en hadden alleen een plek nodig om te overnachten tot ze terug zouden komen. We kozen voor dit hotel omdat Travelodge tenminste een bekende naam is en enige standaarden voor klantenservice en kwaliteit zou moeten hebben, zelfs als het wat ouderwets of karig is qua voorzieningen. De kamer werd online geadverteerd voor $99, maar kostte ons uiteindelijk $150. Nou ja, ik begrijp dat er belastingen en reiskosten zijn en zo. Het hotel oogt en ruikt oud en verwaarloosd, duidelijk niet gerenoveerd sinds de jaren '70, zelfs geen nieuwe lakens of behang. Voorzieningen worden geadverteerd, maar lijken buiten werking te zijn en zijn al lange tijd niet meer in gebruik volgens recensies. Onze kamer, hoewel toegegeven dat het een rokerskamer was, rook zo sterk naar sigaretten dat zelfs mijn vader (een roker van de afgelopen 40 jaar) geschokt was. Ik ben er niet van overtuigd dat de kamer regelmatig grondig wordt schoongemaakt, behalve het omkeren van de lakens en misschien een snelle veegbeurt. We hebben niet eens onze tassen binnen gebracht, hebben alleen de kamer gecontroleerd op bedwantsen (omdat we dat wel moesten doen gezien de staat van de kamer) en vertrokken om onze opties te overwegen. Zelfs met dit alles was ik van plan gewoon een terugbetaling te krijgen (zelfs een gedeeltelijke) en te doen alsof ik er nooit verbleven had. We hoorden dat onze vriend weer terug was in de stad, dus wilden we liever bij hem blijven voor de nacht gezien de staat van onze huidige accommodatie. We begrepen dat er een terugbetalingsbeleid van 1 uur was (wat de manager aanhaalde als reden voor het weigeren van onze terugbetaling) ... maar we waren niet ingecheckt voor een uur, en hadden ongeveer 3 minuten in onze hotelkamer doorgebracht. Gebaseerd op de tijd op de bon vergeleken met mijn telefoongesprekken met de klantenservice, waren we waarschijnlijk ongeveer 45 minuten ingecheckt, en we brachten de volgende 20 minuten door met de manager te discussiëren en de klantenservice te bellen om een terugbetaling te krijgen. De klantenservice kon niets doen en het was duidelijk dat hij niet geïnteresseerd was. De hoteldirecteur maakte een beweging met zijn hand alsof hij mijn vader wilde slaan terwijl hij de sleutel teruggaf en vertrok. Gezien de staat van de kamer en de verschrikkelijke klantenservice, kan iedereen in de omgeving die op zoek is naar een plek om te verblijven beter in hun auto slapen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De beoordeling van 3,2 sterren voor dit hotel doet het echt tekort. Hoewel de inrichting iets ouderwets is, ziet alles er goed uit en was mijn kamer onberispelijk schoon en gezellig. Ik was aangenaam verrast dat ondanks de locatie bij een drukke weg, de kamer verrassend rustig was en ik heerlijk heb geslapen. En de prijs-kwaliteitverhouding is ook nog eens top!



© 2007-2025 ReisChecker.nl