ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Holiday Inn & Suites

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ooit was dit hotel waarschijnlijk een juweeltje, maar recentelijk lijkt het te maken te hebben gehad met een verandering van eigenaar en/of bezuinigingen, en dat is te merken. Alles is net niet helemaal goed. We hadden een kamer geboekt met uitzicht op de jachthaven, maar kregen in plaats daarvan uitzicht op de parkeerplaats. Gelukkig was de receptie bereid ons te verplaatsen naar een suite aan het strand, wat uiteindelijk geen probleem was, maar we moesten er wel zelf om vragen. Misschien heeft de nieuwe eigenaar het moeilijk (zomertijd in Osoyoos?!), maar ze zouden moeten handelen alsof dit niet het geval is, anders zullen mensen deze recensies lezen en wegrennen. Met een perfecte locatie, een privéstrand, een binnenzwembad en een jachthaven in de buurt (wie wil er een speedboot en/of jetski huren?), zou dit hotel in alle opzichten 5 sterren moeten zijn. Het zou een gemiddelde van 4 hebben gehad, maar door slecht management hebben ze sterren verloren. Het ontbijt was trouwens uitstekend, geserveerd door vriendelijk personeel in een ruime (maar relatief lege) bar/restaurant op de tweede verdieping met een prachtig uitzicht op het zuidelijke uiteinde van het meer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Fantastisch verblijf! We konden zo het meer oplopen vanuit onze kamer. Ze hebben ons gratis een upgrade gegeven, echt een leuke verrassing! Heerlijk om 's ochtends met een kopje koffie op het eigen balkon te zitten. Zeker de moeite waard om het ontbijt erbij te nemen, het is echt een goede deal.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Fantastische locatie - direct aan het strand!! Het personeel bij de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam. Helaas liet de schoonmaak te wensen over



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

We werden vriendelijk ontvangen bij het inchecken, maar de kamer kon wel een opfrisbeurt gebruiken en het was teleurstellend dat we niet van tevoren wisten dat het een kamer met een aangrenzende deur betrof. Hierdoor konden geluiden gemakkelijk tussen de kamers doorklinken, wat voor overlast zorgde. Het meest teleurstellende aspect was echter de service (of eigenlijk het gebrek daaraan) tijdens het ontbijt. Ondanks slechts twee medewerkers en vier tafels, inclusief die van ons, werden we genegeerd terwijl we wachtten op koffie en de kans om onze bestelling door te geven. Nadat een andere tafel direct werd bediend, besloten we uiteindelijk maar op te staan en elders te ontbijten. Al met al heeft het hotel duidelijk behoefte aan een update om aan de verwachtingen te voldoen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Genieten van het prachtige uitzicht op het meer. De kamer zou nog aangenamer zijn met een tafel of comfortabele stoel bij het raam, om de ruimte tussen het bed en het raam op te vullen. Helaas moesten we de koelkast uitzetten vanwege het aanhoudende hoge piepgeluid.



© 2007-2025 ReisChecker.nl