ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Le Royal - Mgallery Collection

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Grote teleurstelling. Bij aankomst op 23 september waren we blij verrast met een dubbele upgrade! Echter, de lift was al dagen kapot en dit zorgde voor de nodige uitdagingen aangezien onze kamer zich op de 3e verdieping bevond, wat eigenlijk neerkwam op 5 verdiepingen met alle faciliteiten erbij. Het ontbijt op de kamer was een teleurstelling, met hoge prijzen voor simpele gerechten en vers fruit dat meer op siroop leek dan vers. Zelfs de kaas en vleeswaren waren op een vreemde manier gepresenteerd, alsof er geen moeite was gedaan om het fatsoenlijk te serveren. Het hoogtepunt van ons verblijf was toen we wilden uitchecken en onze auto wilden ophalen, maar hierbij moesten we lang wachten in de regen zonder enige vorm van service of uitleg. Al met al hebben we een bittere nasmaak overgehouden aan dit korte verblijf in een hotel dat we al meer dan 15 jaar bezoeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit fantastische hotel midden in Lyon heeft alles wat je zoekt. De kamers, lobby en bar/restaurant zijn stijlvol en adembenemend ingericht. Het personeel overtreft alle verwachtingen met hun attente, vriendelijke en behulpzame service. De ervaring bij dit McGallery-hotel was zoals altijd top, en daar zijn we het personeel zeer dankbaar voor. Een verblijf in dit pareltje mag je niet missen als je Lyon bezoekt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens ons verblijf van één nacht in dit hotel werden we teleurgesteld door de matige kwaliteit van de kamers die we kregen toegewezen. Het leek alsof het hotel niet voldeed aan de verwachtingen die horen bij hun huidige beoordeling. De kamers konden beter worden omschreven als van een lager kaliber dan wat we hadden verwacht, met gebrek aan comfort en netheid. Het is jammer om te constateren dat de hoge beoordelingen niet overeenkomen met de werkelijke ervaring van het serviceniveau van dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De ligging was perfect en het hotel zelf was prachtig, maar ik zou het niet het hoogst mogelijke aantal sterren geven vanwege de ietwat verouderde uitstraling van de kamers, compleet met ouderwetse gordijnen en tapijt. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam, en de service was uitstekend. Echter, de kamers, hoewel ruim (we hadden een superior kamer met uitzicht op het centrum) en voorzien van een groot en comfortabel bed, hebben dringend behoefte aan modernisering. Het is teleurstellend dat er slechts aan één kant van het bed stopcontacten zijn en dat er slechts enkele voorzieningen beschikbaar zijn. We hebben geen gebruik gemaakt van de parkeerservice omdat er in de omgeving goedkopere parkeermogelijkheden beschikbaar waren. Het ontbijt was prima, maar niet heel bijzonder en naar mijn mening wat aan de dure kant. Kortom, een goede keuze, maar de kamers kunnen wel wat opgefrist worden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Geweldig in elk opzicht! Dit 5-sterren hotel heeft alles wat je nodig hebt voor een topverblijf. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is perfect en de ligging is werkelijk fantastisch!



© 2007-2025 ReisChecker.nl