ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Palladia

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een nacht doorgebracht op de vijfde verdieping in kamer 502 van dit hotel. Het beddengoed was een beetje te stevig voor mijn smaak en de isolatie liet te wensen over - ik had een kamer met ramen die uitkeken over de receptie en de snelweg, waardoor ik de hele nacht niet goed kon slapen. Ondanks dat was de kamer wel ruim en schoon. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, en de gemeenschappelijke ruimtes zoals het amfitheater en de eetzaal waren groot en goed onderhouden. De nabijheid van de luchthaven was handig, wat een pluspunt was voor dit 4-sterrenhotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel was fantastisch, met een hartelijke ontvangst en een ruime, moderne kamer die goed was uitgerust. De plek was brandschoon en elegant ingericht, met uitzondering van de wastafel in de badkamer die wat aan de lage kant was en waar helaas de Italiaanse douche ontbrak. Het restaurant was prima, maar kon wel iets beter. Het ontbijt was echter perfect, met een ruime keuze en hoogwaardige producten. Het terras en het zwembad waren prachtig en voorzien van alle nodige services, zoals roomservice en een spa. Al met al voldeed het hotel aan de verwachtingen van een 4-sterrenaccommodatie en ik zou het zeker aanraden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit was onze eerste en meteen laatste keer in dit hotel. We hebben € 40 betaald voor een ontbijt voor twee personen, maar tegen 09.40 uur was er bijna niets meer over. Daarnaast had ik gevraagd om rozenblaadjes met daarop "14 jaar" geschreven, waarvoor ik € 40 extra betaalde. Toen we de kamer binnenkwamen, zagen we een hart gemaakt van bloemblaadjes. Toen ik hierover bij de receptie navraag deed, zei de medewerkster dat ze niets anders kon doen dan een kaart met "14 jaar" erop geven. Onze kamer was nummer 307. Ook was de douchekop lek en was het zeepbakje vol met vuil en bruin haar, en dat was niet van mij omdat ik roodharig ben! Dit weekend met mijn man was een grote teleurstelling na 5 jaar. Al met al, dit hotel is zeker geen 4-sterren waard.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het koppel had oorspronkelijk geboekt voor een verblijf van twee nachten, maar besloot om na de eerste nacht zonder terugbetaling naar huis te gaan. Wat ze leuk vonden: - Vriendelijk en professioneel personeel - Ruime kamers - Nabijgelegen spa en fitnessruimte - Leuke Valentijnsdag verrassing met ballonnen - Rustige omgeving - Ontspannende spa-ervaring - Redelijk goede maar oppervlakkige massage Wat ze minder vonden: - Gedateerde decoratie en tapijten - Versleten meubilair met veel krassen - Onpraktische antidiefstalhangers - Slechts één werkende machine in de sportschool - Scheiding van spa en fitnessruimte - Slechte organisatie bij het ontbijt - Beperkte keuze bij het ontbijt tegen het einde van de ochtend De reviewer heeft veel ervaring met verschillende soorten hotels en vond dit 4-sterrenhotel een van de slechtsten. Een grondige renovatie is volgens hen nodig om concurrerend te blijven. Hoewel ze het hotel zouden aanbevelen voor een kort zakelijk verblijf, raden ze het niet aan voor een vakantie. Ze verwachten een standaardreactie van het management, maar benadrukken dat er al langere tijd vergelijkbare klachten online te vinden zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotel vertoonde tekenen van ouderdom, met een lekkende douche en krakende deuren. De eetgelegenheden in de buurt waren beperkt en de service in het hotel liet te wensen over (vertraging bij het klaarmaken van de kamer, gebrek aan onderhoudspersoneel, receptiemedewerkers spraken geen Engels). Gelukkig was de ligging nabij de luchthaven wel handig.



© 2007-2025 ReisChecker.nl