ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Rockford

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De accommodatie zal ik beslist niet nog eens kiezen. Onze kamer was ronduit smerig: een douche vol schaamhaar, een vloer die niet was gestofzuigd en een bed dat eruitzag alsof er een kind van vijf jaar in had geslapen. Bovendien bestond het queensize bed uit twee eenpersoonsmatrassen die tegen elkaar geschoven waren, waarbij de ene matras keihard was en de andere zacht - met als gevolg dat ik uiteindelijk op een vervelende rits sliep. Het personeel bij de receptie was allesbehalve gastvrij en leek totaal niet geïnteresseerd. Zelfs nadat we hen foto's hadden getoond van de vieze kamer, kregen we geen enkele vorm van tegemoetkoming aangeboden, laat staan een verontschuldiging. Tot overmaat van ramp zie ik drie dagen na ons verblijf in dit bedroevende hotel dat er $200 van mijn rekening is afgeschreven, terwijl de kamer bij vertrek nog was gecheckt en goedgekeurd. Het is onmogelijk om hierover duidelijke informatie te ontvangen van de receptie, dus ik zal morgenochtend opnieuw contact opnemen. Wat begon als een teleurstellende ervaring, is nu uitgegroeid tot een ware nachtmerrie. Ik zou anderen ten zeerste afraden om hier te verblijven, hoe dan ook.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De Rockford is prachtig gerenoveerd en gunstig gelegen op loopafstand van de rivier en belangrijke bezienswaardigheden in Adelaide, zoals MOD. Onze Deluxe kamer was ruim met een aparte slaapkamer en we hebben dankbaar gebruik gemaakt van de kitchenette. Het dakterras met zwembad is een fijne plek om te ontspannen, hoewel er geen bar aanwezig is. Het personeel was vriendelijk en het buffetontbijt was heerlijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Na een tweedaags verblijf in een standaard kamer kan ik met zekerheid zeggen dat het personeel bij aankomst en gedurende ons hele verblijf buitengewoon vriendelijk en behulpzaam was. Het ontbijt dat inbegrepen was, bleek van uitstekende kwaliteit te zijn, met een speciale vermelding voor de heerlijke gebakjes die de chef-kok heeft bereid. Hoewel het hotel zeker wat TLC kon gebruiken, met name een grondige schoonmaak en enkele reparaties, zoals het vervangen van missende tegels in het zwembad en het herstellen van de airconditioning in onze kamer, gezien het onaangenaam warm was. Gelukkig was de locatie redelijk goed, met voldoende parkeergelegenheid in de buurt. Op loopafstand bevinden zich bezienswaardigheden zoals Hindley St, Rundle Mall en Adelaide Oval.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

We verbleven hier twee nachten als stel samen met bevriende reisgenoten die ook in het hotel logeerden. De kamer was top, en het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het hoogtepunt was toch wel het betoverende zwembad op het dak. Ook het handige parkeergelegenheid in het gebouw en de perfecte locatie nabij het centrum, de tramhaltes en de rivier hebben zeker bijgedragen aan een geslaagd verblijf. Helaas liet het ontbijt enigszins te wensen over - de keuze was wat beperkt en cafeïnevrije koffie ontbrak in het assortiment.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het Adelaide Rockford is misschien niet het meest opvallende hotel, maar mijn verblijf daar werd buitengewoon dankzij één bijzonder teamlid: Derek. Ik liep rond met een gebroken been en strompelde naar mijn kamer toen Derek besefte dat deze niet helemaal geschikt was voor mij. Zonder twijfel bood hij een luisterend oor, toonde oprechte interesse en regelde dat ik naar een beter toegankelijke kamer kon verhuizen. Hij ging zelfs zo ver om me te helpen al mijn spullen in te pakken en te verhuizen, een zeldzaam gebaar van zorgzaamheid in de horecawereld. Het draaide niet om de kamer, maar om het gevoel dat Derek me gaf: comfortabel, gezien en verzorgd. Zijn vriendelijkheid, professionaliteit en passie voor zijn werk sprongen er echt uit. Hij behandelt elke gast met zoveel aandacht en toewijding, een zeldzaamheid in deze tijd. Altijd met een glimlach, altijd bereid om te helpen en vastberaden om gasten zich thuis te laten voelen. Derek is de ziel van het hotel en de reden waarom ik een vijfsterrenbeoordeling geef. Ik hoop van harte dat het management zijn waarde erkent. Hij doet meer dan zijn werk, hij maakt echt het verschil. Dank je, Derek, voor het creëren van een onvergetelijk verblijf uit een uitdagende situatie.



© 2007-2025 ReisChecker.nl