ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Orbis

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

Deze zomer bezochten mijn vrienden en ik Gdynia voor een festival. We verbleven twee nachten in Hotel Gdynia en dat beviel ons goed. Hoewel we niet veel eisen hebben, waren we blij met hoe comfortabel de bedden waren en dat we toegang hadden tot een kluis, koelkast en douche. Dit alles voor een zeer redelijke prijs. Het zwembad was misschien wat simpel, maar de nabijheid van het strand op slechts twee minuten afstand maakte dat ruimschoots goed!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service4

Een gedateerd en groot hotel met een fantastische locatie direct aan de zee en in het centrum, dat stamt uit de jaren '70 en sindsdien weinig is veranderd. Als individuele gast voel je je er helaas niet erg bijzonder, aangezien zelfs het restaurant op een avond zonder waarschuwing gesloten was. Gelukkig lijkt er verandering op komst te zijn, aangezien het Poolse Orbis Hotels nu is overgenomen door Accor en er wellicht renovaties op de planning staan, met een mogelijke rebranding naar Mercure of Novotel. Een klein lichtpuntje is dat het draadloos internet gratis is. De hotelprijs is echter veel te hoog en de parkeerkosten zijn buitensporig duur, zelfs naar Poolse maatstaven, met €10 per dag.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service4

Het voormalige Orbis hotel dat zou worden omgebouwd tot Mercure voldoet helaas nog niet aan de verwachtingen die je van een dergelijke keten zou hebben. Er zijn positieve punten, zoals de gunstige ligging, de vriendelijke en vaardige barman Ryszard, de goede wifi en de efficiënte kamerservice. Echter, er zijn ook negatieve ervaringen. Onze gerenoveerde kamer op de 7e verdieping was extreem warm en lawaaierig, wat zorgde voor een oncomfortabel verblijf. Daarnaast functioneerde de telefoon op de kamer niet en waren de liften en de beveiliging niet betrouwbaar. Het sauna en zwembad waren openbaar toegankelijk en als hotelgast werd je hier niet vriendelijk behandeld en moest je ook nog bijbetalen. De parkeerkosten waren in onze ogen te hoog, vooral voor lang verblijvende gasten. Verder ontbrak het aan kennis over het Le Club Accor Card bij de receptie en leek het er chaotisch en ongeorganiseerd. Al met al, ondanks enkele positieve punten, is er nog een lange weg te gaan voordat dit hotel voldoet aan de standaarden die je zou verwachten.



© 2007-2025 ReisChecker.nl