ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Royal Mirabeau - Mona Lisa

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn verblijf in dit hotel was een grote teleurstelling. Bij aankomst stuitte ik meteen op problemen met de douche: hij was te klein, slecht ontworpen en had een onhandig geplaatste kraan die het gebruik zeer oncomfortabel maakte. Alsof dat nog niet genoeg was, was de douchekopstandaard al kapot op de eerste dag. Ik heb dit gemeld bij de receptie, maar de reactie was traag en onprofessioneel. Nadat ik herhaaldelijk om hulp had gevraagd, kreeg ik eindelijk te horen dat de persoon die verantwoordelijk was voor reparaties niet ter plaatse was en pas de volgende dag kon ingrijpen. Maar wat echt frustrerend was, was de houding van het personeel. De persoon die me te woord stond leek ongeïnteresseerd en weinig bereid om te helpen, en zei zelfs dat ze niet betaald werd om dit soort werk te doen. Deze gebrek aan professionaliteit heeft mijn hele ervaring verpest.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Deze accommodatie zou ik niet nog een keer boeken. Pluspunten: - Gunstige locatie - Fatsoenlijke kamers - Fijne warme douche Minpunten: - We hadden een tweepersoonskamer geboekt, maar kregen twee kleine bedden tegen elkaar geschoven :( - We kwamen om 20.00 uur op zaterdag aan, maar er was geen receptiepersoneel aanwezig tot maandag. - We kregen een code om onze sleutel uit een kluisje te halen, maar het kluisje was leeg. Na telefonisch contact kregen we een code voor een ander kluisje, maar ook daar was geen sleutel te vinden. Ze beloofden met een oplossing terug te bellen, maar dat deden ze niet en namen onze oproepen niet meer aan. Uiteindelijk zijn we erin geslaagd om de andere kluisjes zonder code te openen en vonden we onze sleutel in het verkeerde kluisje. - Er lag afval op ons balkon en onder ons bed. - Er hing een bord in de kamer waarop stond dat van de gasten werd verwacht dat ze de kitchenette zouden schoonmaken en het afval zouden weggooien voordat ze uitchecken. Dit stond niet vermeld bij het boeken, waarbij geadverteerd werd met 'hoteldiensten'.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer was mooi onderhouden en comfortabel, met een comfortabel bed en goede ventilatie. Er was een knus balkon waar je even kunt staan en je zwemspullen kunt laten drogen. De kitchenette was compact en geschikt voor twee personen, perfect voor een kort verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Fantastische ligging op slechts een steenworp afstand van het bruisende centrum. De kamer is fris en comfortabel ingericht met een heerlijk bed en handig keukentje inclusief koelkast en magnetron. Geniet van een heerlijk balkon om even tot rust te komen. Ondanks de centrale locatie is het verrassend stil. De badkamer is misschien wat aan de kleine kant en heeft een wat ouderwetse douche met gordijn, maar gelukkig is er een ruime eigen boiler aanwezig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Afgelopen begin mei verbleven wij hier voor 3 nachten. Het hotel heeft een gunstige ligging vlakbij het centrum en de parkeergarage Rotonde. Er is zelfs parkeergelegenheid onder het gebouw, helaas heb ik hier geen gebruik van gemaakt terwijl het wel 10 euro per dag had bespaard. De kamer met kitchenette was ruim genoeg en het ontvangst was vriendelijk. Er is geen receptie na een bepaald tijdstip en op zondag, maar je ontvangt ruim op tijd de toegangscode via e-mail. Het ontbijt voor 10 euro was prima, alhoewel er geen warme gerechten waren. Het was heerlijk rustig in het hotel en we hebben goed geslapen, al waren de hoofdkussens wat aan de zachte kant zoals in de meeste hotels. De prijs per nacht was ook redelijk. Kortom, ik beveel dit hotel van harte aan voor iedereen!



© 2007-2025 ReisChecker.nl