ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ramada Conference Centre

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik koos deze locatie vanwege de nabijheid van een evenementenlocatie. Er waren echter enkele problemen. In mijn ogen was het gebouw nog niet klaar om geopend te worden. Het ontbijtgedeelte was nog niet compleet, dus we konden geen gebruik maken van het inbegrepen ontbijt zoals geadverteerd. In eerste instantie kregen we slechts een paar McDonald's ontbijtvouchers en wilden ze niet meer verstrekken voor onze groepsgrootte en verblijfsduur. Uiteindelijk kregen we er genoeg na herhaaldelijk klagen. Het leek af te hangen van wie er bij de receptie stond. Het was nog steeds niet zo handig als ontbijten in het gebouw, maar in ieder geval hoefden we niet extra te betalen voor iets wat als inbegrepen was geadverteerd. De kamer was ruim, maar je kon zien dat alles nieuw was opgezet. Er zaten nog plastic verpakkingen om de tv, het fornuis, enz. Dat was geen probleem, maar we hadden geen prullenbak en er stond nog muizenlokdoos/gif in de kamer. Ook al hadden we niet van plan om deze te gebruiken, er waren geen pannen, kookgerei, bestek, enz. voor de kitchenette. Over het algemeen zou het een redelijke plek kunnen zijn als alles goed is opgezet.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De enige positieve opmerking die ik over deze plek kan maken, is dat het nieuwe bed comfortabel was en dat het beddengoed en de handdoeken schoon waren. Helaas was de kamer niet schoon. Toen we klaagden, werden we niet met prioriteit behandeld en moesten we onze spullen verplaatsen om de schoonmaakster 's middags binnen te laten. We konden geen korting krijgen omdat we via een derde partij hadden geboekt. De schoonmakers vergaten handdoeken terug te leggen, we hadden geen middelen om de afwas te doen en er was geen warm water in de keuken. De klantenservice was ondermaats.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstellende ervaring was het in dit hotel. Bij aankomst bleek dat er een misverstand was over de boeking die we vijf dagen van tevoren hadden gemaakt. Het leek alsof het personeel geen idee had van onze reservering voor één kamer voor twee nachten. Hoewel we duidelijk hadden gecommuniceerd, leek het alsof onze woorden niet werden begrepen. Toen we uiteindelijk probeerden de situatie op te lossen, werden we met weinig begrip en behulpzaamheid behandeld. Het feit dat er geen aandacht was voor onze behoeften en geen enkele vorm van verantwoordelijkheid werd genomen, zorgde voor veel frustratie en teleurstelling. Het gebrek aan professionaliteit en klantenservice maakte deze ervaring uiterst onaangenaam. Het is jammer dat dit hotel niet in staat was om de situatie op een adequate manier aan te pakken. Gezien deze ervaring, zal ik dit hotel niet aanbevelen aan anderen en zal ik ook in de toekomst geen boekingen meer maken bij soortgelijke accommodaties. Hopelijk kan het hotelmanagement leren van deze situatie en verbeteringen aanbrengen voor toekomstige gasten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Positief: De locatie was perfect, dicht bij de universiteit waar ik een cursus volgde. Er waren veel leuke restaurants in de buurt. Het personeel was vriendelijk. Negatief: De sleutelkaarten moesten elke dag opnieuw geactiveerd worden. Ik verbleef een week en mijn kamer werd nooit schoongemaakt. In de lobby hingen veel verschillende mensen rond en er werd regelmatig gerookt in de lift of andere nare geuren. Bij aankomst was er zelfs politie bij de ingang.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Laatste update van vandaag, 16 april 2025: Gesprek gehad met Saurabh, de manager van Ramada. Hij is een geweldige man die zeer meegaand en verontschuldigend was. Na wat problemen met de kamer bood hij vriendelijk aan om me te helpen en een betere oplossing te vinden. Als je ergens tegenaan loopt, raad ik aan om met hem te praten. Helaas was mijn verblijf tot nu toe een teleurstelling. De kamer rook muf en de airco was lawaaierig en gaf me hoofdpijn. Het doorspoelen van het toilet kostte me veel moeite en de stoel leek al eeuwen niet schoongemaakt te zijn. Het personeel aan de receptie liet ook te wensen over, met onbeleefd gedrag en gebrek aan respons op problemen. Na meerdere pogingen om het probleem met de kamer op te lossen, bleven ze in gebreke. Al met al voelde mijn verblijf ongemakkelijk en onplezierig, alsof mijn privacy werd geschonden. Ik ben genoodzaakt om naar een ander hotel te zoeken, ondanks mijn drukke schema en ik ben teleurgesteld dat ik deze maatregel moet nemen. Zelfs de sleutelkaart functioneerde niet naar behoren. Ik hoop dat in de toekomst mijn verblijf bij Ramada enigszins aangenamer zal zijn dan mijn huidige ervaring.



© 2007-2025 ReisChecker.nl