ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel De La Montagne

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit prachtige hotel heeft ruime kamers en een receptie die uitblinkt in service. Het ontbijt is royaal en heerlijk. Er was één klein probleempje met de kamertelefoon die niet werkte om ontbijt te bestellen, maar dat was snel opgelost. Ondanks dat ik in eerste instantie werd weggestuurd bij de receptie, kon de ontbijtkok mijn bestelling noteren en deze netjes bij Roomservice laten bezorgen. Ondanks deze kleine ongemakken kijk ik zeer positief terug op mijn verblijf. Een dikke 10/10 waard!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Onze kamer was ruim met een kingsize bed en we brachten onze 15-jarige kleindochter mee voor wat winkelplezier in de buurt, wat erg handig was. De indeling met een hoofdslaapkamer, een woonkamer met slaapbank en een keuken/eetkamer was erg prettig. De masterbadkamer had een grote jacuzzi, maar helaas geen douche. Het was lastig om in de jacuzzi te stappen en er was geen douchegordijn om spetters tegen te houden. We moesten daarom gebruik maken van de kleine douchecabine in de badkamer van de woonkamer. Misschien is het een goed idee om de jacuzzi te vervangen door een douche. De slaapbank was ook oud en niet comfortabel voor onze kleindochter om op te slapen. Desondanks was alles brandschoon en het valet- en receptiepersoneel was zeer behulpzaam en vriendelijk. We zouden hier opnieuw verblijven, maar dan in een andere kamer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel overtrof al mijn verwachtingen en is zonder twijfel een van de beste waar ik ooit heb gelogeerd. De kamers waren niet alleen brandschoon, maar ook prachtig ingericht. Het personeel was ongelooflijk beleefd en behulpzaam. De schoonmaak was van uitstekende kwaliteit, wat tegenwoordig helaas zeldzaam is. Het viel me op dat er veel negatieve beoordelingen waren, maar ik kon me daar totaal niet in vinden. Ik heb zelf geen gebruik gemaakt van parkeerservice of roomservice, maar als diamantlid kreeg ik een tegoed van $50,- dat ik erg gemakkelijk kon besteden. Het lijkt erop dat de negatieve recensies betrekking hebben op faciliteiten die ik zelf nooit heb gebruikt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het Vogue Montréal, onderdeel van het Hilton-netwerk, heeft een perfecte ligging die zowel handig als veilig is. Bij aankomst valt op dat het hotel recent gerenoveerd is, maar de uitvoering daarvan laat te wensen over. De kamer was ruim en redelijk comfortabel, hoewel enigszins versleten. Er waren duidelijke sporen van een verouderde renovatie zichtbaar. Helaas liet de schoonmaakservice te wensen over. Na 6 nachten verbleven te hebben, was er nog steeds veel stof dat niet was weggehaald. Op de laatste dag lag het overal opgehoopt. Het leek erop dat het schoonmaakpersoneel overbelast was vanwege het hoogseizoen, aangezien ze constant dingen vergaten, zoals handdoeken. Het beloofde "geweldige uitzicht" bij het inchecken bleek een teleurstelling, aangezien we uitkeken op een oud, verlaten gebouw. Dit riep de vraag op: hoe slecht zou een uitzicht moeten zijn om als "slecht" te worden bestempeld? Het restaurant kon ons niet bekoren met flauw en smaakloos eten en een te prijzig menu. Gelukkig maakten de smaakvolle cocktails in de bar veel goed! Positieve punten: - Supersnelle roomservice! - Vriendelijk en attent personeel! - Fantastische cocktails geserveerd door geweldige bartenders! Het hotel heeft zeker potentieel, maar door het inconsistente schoonmaakwerk, teleurstellende uitzicht en matige eetervaring is een terugkeer onwaarschijnlijk. Het vriendelijke personeel en de top cocktails in de bar weten de negatieve aspecten echter enigszins te compenseren. Score: 3/5.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel van dit hotel is ontzettend vriendelijk en attent. Wat het echt speciaal maakt, is dat ze huisdieren van elke grootte verwelkomen - iets wat je niet vaak ziet bij luxe hotels. De locatie is perfect, want het ligt naast talloze restaurants en winkels die gemakkelijk te voet bereikbaar zijn. Een klein minpuntje is dat ze alleen valet parking aanbieden, terwijl zelf parkeren in een openbare parkeergarage is die 's nachts sluit. Dat betekent dat je je auto niet kunt bereiken in de late avonduren. Hoewel we niet met onze hond in het hoofdrestaurant mochten zitten, hebben ze ons vriendelijk een volledig menu aangeboden in de lounge. Dit gebaar werd zeer op prijs gesteld en maakte ons verblijf des te aangenamer.



© 2007-2025 ReisChecker.nl