ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Valhalla Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik was enorm onder de indruk van de kamer - de sfeer van het Stal-restaurant deed me denken aan een traditioneel langhuis. Echter, het enige punt van kritiek is dat vanwege de drukte van het hotel, het nodig is om de lobby en gangen vaker schoon te maken met een stofzuiger gedurende de dag.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel en de kamers hebben een prachtige eigentijdse uitstraling! De kamer op de begane grond, inclusief kitchenette, is perfect uitgerust en het hotel biedt fantastische voorzieningen. Bij aankomst op het vliegveld hoef je alleen maar te bellen en er staat direct een shuttle voor je klaar. Tijdens een druk weekend was er wat verwarring, want we hadden om een kingsize bed gevraagd maar kregen twee queensize bedden. Gelukkig kwam de manager met een glimlach de situatie corrigeren; dat is pas goede service!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstellende ervaring was dit zeg. De service liet zwaar te wensen over, vooral vanuit de schoonmaakdienst. Het begon al met het ontbreken van zeep en douchegel in mijn kamer, een simpele basisbehoefte die niet werd vervuld. Na verschillende telefoontjes en beloftes bleef de schoonmaak maar uit, waardoor ik kostbare tijd verspilde. Zelfs na herhaaldelijk contact en pogingen tot oplossingen bleef de kamer vies en onverzorgd. Als klap op de vuurpijl hadden de bedden ook nog eens een oncomfortabele bult en werd mijn nachtrust verstoord door luidruchtige gasten. Al met al, een complete teleurstelling. Het leek eerder op een hotel van lage kwaliteit dan een driesterrenhotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij mijn aankomst in het hotel was het al laat in de avond. Er waren enkele andere gasten die aan het inchecken waren, wat voor wat vertraging zorgde voordat ik eindelijk mijn kamer kon betrekken. Helaas was er wat gedoe bij de registratie en leek het bij iedereen niet helemaal soepel te verlopen. Ik raakte een beetje geïrriteerd doordat ze zo aandrongen op het gebruik van mijn creditcard voor de betaling, terwijl ik hem slechts als borg wilde gebruiken. De volgende ochtend ontdekte ik tot mijn teleurstelling dat er geen koffiezetapparaat op de kamer was en dat de douche niet werkte. Bij het uitchecken leek het personeel niet erg betrokken. Het is jammer, want eerder had ik altijd met plezier in dit hotel verbleven, maar de kwaliteit lijkt de laatste tijd achteruit te gaan. Het management moet nog wat extra training overwegen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens onze roadtrip en verhuizing door het land verbleven we in dit hotel. Het had ruime parkeergelegenheid, wat perfect was voor onze enorme U-Haul truck met autotransporter. We kregen een kamer toegewezen waar onze 3 katten en hond ook welkom waren. De kamer was groot en het bed was lekker zacht, wat zeer welkom was na een lange dag rijden. Gelukkig was er een restaurant in het hotel waar we heerlijk hebben gegeten. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, wat ons verblijf extra plezierig maakte.



© 2007-2025 ReisChecker.nl