ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Howard Johnson - City Centre

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Hoewel de bedden wat aan de kleine kant zijn, zijn de kussens geweldig! Het was echt super schoon. Het personeel was fantastisch, van de receptie tot de kamermeisjes. Helaas is het restaurant momenteel gesloten vanwege te weinig klandizie, maar 's ochtends bieden ze gratis koffie en muffins aan. We hebben dit jaar al in verschillende hotels verbleven, en deze sprong er echt uit als favoriet en meest hygiënisch. Ze hebben zelfs een zwembad, fitnessruimte en sauna! (Travelodge tijdens onze laatste reis was vreselijk, net als de Sandman!)



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel ligt iets buiten het centrum, maar is gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer of te voet voor de wandelliefhebbers. Tussen het hotel en het centrum bevindt zich een industriegebied met benzinepompen, enz. De inrichting van het hotel is gebaseerd op hout, met een wat ouderwetse, maar toch acceptabele uitstraling. De sfeer is rustig en vredig, ideaal voor een goede nachtrust. Er is gratis parkeergelegenheid voor gasten met een auto en een zij-ingang die direct toegang biedt tot de tweede verdieping (naast de hoofdingang). 's Ochtends tot 10 uur wordt er koffie en/of melk met een muffin aangeboden. De WiFi op de kamer werkt naar behoren. Alles wat in de voorzieningen van de kamer stond beschreven was aanwezig. Wat betreft de schoonmaak, er was wat stof op meubels, maar niets schokkends. De magnetron werkte, maar had wat problemen met de stekker in het stopcontact. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Sommige buren hielden zich niet aan de rusttijden en veroorzaakten lawaai. Het hotel heeft een binnenzwembad. Voor de prijs van twee nachten voelde ik me tevreden met mijn verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij onze aankomst werden we geconfronteerd met een onaangename verrassing: het restaurant, de bar en zelfs het zwembad waren allemaal gesloten vanwege renovaties, terwijl hierover niets was vermeld tijdens het boeken. We verbleven in een executive suite die over het algemeen in orde was, afgezien van de vieze tapijten en gedateerde inrichting. Helaas zorgden luidruchtige bewoners voor nachtelijke overlast met hun verhitte ruzies in de gangen. Tijdens mijn douche werd het water zelfs vijf uur lang afgesloten, waardoor ik met shampoo in mijn haar achterbleef. Uiteindelijk besloten we ons verblijf voortijdig te beëindigen en te verhuizen naar het Holiday Inn Express, dat als een waar paradijs aanvoelde in vergelijking met onze eerdere ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Om te beginnen: De kamer was behoorlijk schoon, de bedden waren comfortabel en het uitzicht vanuit onze kamer was best aardig. De keukensuite was de reden dat we voor dit hotel kozen en deze was goed genoeg uitgerust om ons in staat te stellen onze avondmaaltijden daar te koken. De prijs was heel redelijk. Afgezien daarvan is het hotel en de inrichting behoorlijk gedateerd. Onze kamer had een ontzettend sterke geur van een luchtverfrisser of deodorantspray. Het leek alsof er een groot aantal mensen in dit hotel verblijven (niet negatief bedoeld, gewoon een opmerking). Het zwembadgedeelte is redelijk, maar eenvoudig. Het zwembad zou naar verluidt 9 voet diep zijn aan het diepe einde, maar ik ben er niet zeker van of het zelfs maar 8 voet was. Over het algemeen een goede grootte en leuk om in te spelen en een bal over te gooien. Er is geen bubbelbad, maar zowel de heren- als de dameskleedkamers hebben droge sauna's. De fitnessruimte heeft een loopband, hometrainer, crosstrainer en een tv om te kijken terwijl je aan het sporten bent.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer was netjes en voorzien van airconditioning. Er stond een koffiezetapparaat in de kamer en de gratis muffin en yoghurt werden gewaardeerd. Toch zijn er een paar zaken die opvielen. Allereerst werd er automatisch een schadeborg van mijn creditcard afgeschreven, met de belofte dat het binnen 24-48 uur zou worden terugbetaald als er geen schade aan de kamer was. Dit stond niet vermeld op hun website of Tripadvisor. Hoe kan ik er zeker van zijn dat het hotelpersoneel niet ten onrechte beweert dat er schade aan de kamer is, zodat ze mijn borg niet hoeven terug te betalen? Ik waardeer het niet dat er direct vanuit wordt gegaan dat ik schuldig ben volgens de organisatie van Howard Johnson. Daarnaast zou het fijn zijn geweest als er een stop in de gootsteen had gezeten of als de badstop had gewerkt. Ook voor de prijs die ik betaalde voor de kamer, zou je verwachten dat er glazen en koffiekopjes waren van glas, in plaats van plastic of papier! Al met al een onvoldoende.



© 2007-2025 ReisChecker.nl