ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel La Gradisca

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Heerlijk ontbijt en een warm welkom van het personeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Wat een gezellig hotel zeg! De bedden waren niet helemaal mijn ding en het eten was behoorlijk aan de zoete kant, grappig genoeg. Maar al met al was het echt top! Het personeel was vriendelijk en de service was uitstekend

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn ervaring was geweldig! Het hotel was prima, hoewel het ontbijt niet helemaal mijn smaak was. Desondanks verdient het hotel en het personeel absoluut een 10. De locatie was ook perfect, waardoor ik een geweldige tijd heb gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel bevindt zich op een perfecte locatie, met vriendelijk personeel dat je hartelijk welkom heet. Het ontbijt was voortreffelijk, vooral als je een liefhebber bent van zoetigheden. Onze kamer was comfortabel en gezellig. De nabijheid van leuke terrasjes en restaurants was een grote plus. Voor slechts 15 euro konden we ligbedden en een parasol op het strand reserveren, wat onze ervaring helemaal compleet maakte. We hebben enorm genoten van ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst in het hotel ontvingen we te horen dat de airconditioning in de suite kamer kapot was. Hierdoor werden we tijdelijk in een minder luxe kamer geplaatst, met als 'compensatie' een vergoeding van 90 euro die eigenlijk gewoon de prijs van die kamer dekte. Later kwamen we erachter dat dit alles te wijten was aan een dubbele boeking en dat er eigenlijk niets mis was met de airconditioning. Het feit dat er gelogen was over de situatie, heeft ons een negatieve indruk van het hotel achtergelaten. Uiteindelijk kregen we pas de tweede nacht de kamer die we geboekt hadden, maar dit was natuurlijk niet hoe we onze vakantie hadden voorgesteld.

Melden


Reisperiode: november 2019

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging4
  • Service3
  • Verzorging7
  • Voorzieningen5

Hotelkamer was zeer gehorig door de ligging. Enge poster van hororclown boven bed. Er was duidelijk achterstallig onderhoud. Ontbijtzaal grote vreetschuur.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl