ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Le Coco Beach

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens onze vakantie in eigen land verbleven mijn familie en ik zoals gewoonlijk een paar nachten in een hotel. Long Beach stond bovenaan onze lijst en na het vinden van een goede deal, boekten we 2 nachten. Het hotel had veel positieve aspecten, zoals comfortabele en schone kamers waar ik heerlijk heb geslapen en zelfs een hele dag in bed heb doorgebracht. De kinderclub was uitstekend en het feit dat we tegen betaling een oppas konden regelen gaf me de kans om echt tot rust te komen. Bedankt daarvoor! Het lunchaanbod was geweldig en het entertainment met livemuziek was leuk, alhoewel niet alle drankjes inclusief waren in de all-inclusive deals. Het feit dat alleen frisdrank en bier beschikbaar waren en geen sap was niet ideaal voor kinderen. Helaas leek het personeel overweldigd door het werk. Het leek alsof er te weinig personeel was en we moesten vaak wachten vanaf het incheckpunt tot aan de bediening tijdens de maaltijden. Het was niet prettig dat we zelf naar medewerkers moesten gaan om bediend te kunnen worden. Ook vond ik de buffetopties teleurstellend. Voor een 4,5-sterrenhotel had ik betere kwaliteit verwacht. Na ons verblijf in Long Beach zijn we naar een hotel gegaan met minder dan 4 sterren en daar was onze ervaring zelfs beter dan bij Long Beach.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een recent verblijf bij Longbeach Mauritius was een buitengewone ervaring. Het hotel onderscheidt zich door hun voortreffelijke klantenservice, waarbij het personeel altijd vriendelijk en behulpzaam was. Gasten werden met het grootste respect behandeld, wat zorgde voor een gevoel van waardering en gelijkheid. De wateractiviteiten en de spa waren absoluut hoogtepunten. De diversiteit en organisatie van de activiteiten boden een leuke manier om te genieten van de omgeving, terwijl de spa een oase van rust en uitstekende behandelingen bood om te ontspannen na een lange dag. Echter was er af en toe sprake van wat vertraging in de service, voornamelijk in het restaurant en de bar. Hoewel dit geen groot probleem vormde, kan het wel van invloed zijn op gasten met strakke schema's. Een potentieel verbeterpunt is de beschikbaarheid van stopcontacten in de kamer. Het beperkte aantal stekkers maakte het lastig om elektronische apparaten op te laden, zeker in de moderne wereld waarin we constant verbonden zijn. Desalniettemin biedt het hotel een goede prijs-kwaliteitverhouding. De goed onderhouden faciliteiten en ontspannen sfeer zorgen voor een aangenaam verblijf. Voor wie op zoek is naar gastvrijheid en geweldige voorzieningen, is Longbeach Mauritius zeker een aanrader.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel overtrof al onze verwachtingen en was werkelijk een droom die uitkwam. Van het warme personeel tot de gevarieerde culinaire ervaringen en onze adembenemende kamer met zeezicht, alles was gewoonweg fantastisch. Het zwembad en het strand waren als een paradijs op aarde. De netheid van de faciliteiten en oog voor detail waren ongeëvenaard. Wij raden dit hotel van harte aan en zijn dankbaar dat we hier mochten verblijven!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn partner en ik hebben enorm genoten van onze tijd in Long Beach en zouden het aan iedereen aanraden! Het culinaire aspect van onze reis was absoluut fantastisch - het eten was voortreffelijk bereid en heerlijk van smaak. Ondanks mijn glutenvrije dieet, wat soms lastig kan zijn in het buitenland, werd hier perfect op ingespeeld. Zelfs als er niets op het menu stond dat mijn interesse wekte, wisten de restaurants moeiteloos gerechten aan te passen aan mijn allergieën. Zo heeft Chopsticks bijvoorbeeld speciaal voor mij een glutenvrije pad Thai gemaakt, ook al stond dit niet op de kaart vermeld. Ons hotel had een schitterende ligging met een prachtig strand, een zwembad en een ruime keuze aan restaurants. Het avondentertainment was top, met elke avond live muziek van verschillende bands. Alles werd keurig onderhouden, met tuinmannen die dagelijks aanwezig waren en schoonmakers die de gemeenschappelijke ruimtes continu proper hielden. Personeel bij het zwembad nam vlot drankbestellingen op. Een speciale shoutout naar Cynthia - bedankt! De medewerkers waren stuk voor stuk vriendelijk en behulpzaam, en ik heb werkelijk geen enkele klacht hierover. Er zijn enkele opbouwende kritiekpunten die ik graag met het hotel zou willen delen. Wat de accommodatie betreft: de ramen in onze kamer aan de buitenkant waren dringend aan een schoonmaakbeurt toe, ze zagen er behoorlijk vies uit en leken al lange tijd niet te zijn gereinigd. Ik vond dat de kamers een grondigere schoonmaak konden gebruiken. Hoewel de oppervlakken wel in orde waren, had het bad een extra poetsbeurt nodig, de ramen waren al genoemd en ook de kasten waren niet al te fris. De muziek in de restaurants varieerde van achtergronddeuntjes naar pophits. Als dit werd opgemerkt, werd het snel weer aangepast, iets wat in alle eetgelegenheden gebeurde. Dit is een klein detail waar ik me verder geen zorgen over maak. Op de dag van vertrek eindigde ons all-inclusive arrangement al om 15.00 uur, wat we pas halverwege de dag te horen kregen toen we 18.30 uur zouden vertrekken. Dit betekende dat we 3 1/2 uur zonder drankjes zouden zitten of extra moesten betalen. Naar mijn mening zou all-inclusive moeten gelden tot je daadwerkelijk het hotel verlaat. Verder zou het duidelijker moeten worden gecommuniceerd wat er precies is inbegrepen bij het all-inclusive arrangement en wat niet. Bij het kiezen voor all-inclusive of volpension wordt vaak bewust gekozen voor alle drankjes en maaltijden zonder extra te hoeven betalen. Ik was dan ook verrast te ontdekken dat veel cocktails niet waren inbegrepen, er een betaalde wijnkaart was en hoewel het crêpestation gratis was, moest er worden betaald voor een ijsje van hetzelfde station, terwijl dit in het restaurant dan weer wel gratis was. Even terzijde: fooien die aan de rekening worden toegevoegd, komen niet bij het restaurantpersoneel terecht, terwijl contante fooien dat wel doen. Ondanks deze punten was het al met al een droomvakantie waar we enorm van hebben genoten, met slechts enkele verbeterpunten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn tijd in Long Beach was echt fantastisch! Wat me opviel, was hoe betrouwbaar alle services waren; alles werkte zonder gedoe. Het personeel was ontzettend attent, de faciliteiten waren top en de sfeer was gewoon heerlijk gastvrij. Er waren volop eetgelegenheden om uit te kiezen, maar mijn favoriet was toch wel het uitgebreide ontbijtbuffet. Het strand zelf was adembenemend mooi. Alleen in de winter kan het wat winderig zijn, wat het plannen van watersportactiviteiten wat lastiger maakt - maar dat is natuurlijk niet de schuld van het hotel. Kortom, een absolute aanrader voor een zorgeloos verblijf in Long Beach!



© 2007-2025 ReisChecker.nl