ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Le Grand

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn tijd bij het Mondriaan Cannes was echt buitengewoon dankzij de onvergetelijke service van Robyn. Haar toewijding om elk detail perfect te maken, haar warme glimlach en oprechte aandacht maakten dat ik me meer dan alleen een gast voelde - ik voelde me gewaardeerd. Robyn gaf me waardevolle lokale tips, handelde mijn verzoeken snel af en voegde persoonlijke accenten toe die de hele ervaring uniek maakten. Terwijl het hotel zelf al prachtig is met zijn elegante inrichting en geweldige ligging, is het de exceptionele service van mensen zoals Robyn die het echt laten schitteren. Dank je wel voor het creëren van zo'n bijzondere ervaring - ik kom zeker terug!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn recente ervaring was absoluut fantastisch. Mijn partner en ik wilden onze persoonlijke mijlpaal vieren en het hotel heeft onze viering onvergetelijk gemaakt. Het verblijf bood precies de juiste omgeving om volledig tot rust te komen en te genieten. De kers op de taart was de upgrade naar een kamer met een prachtig uitzicht op de zee. Dit maakte onze vakantie tien keer beter en we hebben optimaal kunnen genieten van het balkon, waar we heerlijk in de zon hebben gezeten en ontspannen hebben gelezen. De medewerkers bij de receptie waren zeer gastvrij en behulpzaam. Het schoonmaakteam leverde ook een foutloze prestatie! Ik geef deze ervaring een 10/10 en zou zeker overwegen om nogmaals terug te keren voor een ontspannen uitje buiten het hoogseizoen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens ons verblijf in het Mondrian Hotel in Cannes hebben mijn echtgenoot en ik enorm genoten van onze werk-vakantie. De locatie van het hotel was absoluut top. De kamer was prachtig en brandschoon, wat onze ervaring echt naar een hoger niveau tilde. De schoonmaakservice was zeer professioneel en vriendelijk, en kwam zelfs twee keer per dag langs. Wat betreft het ontbijt, hoewel het van goede kwaliteit was, vonden we het assortiment iets minder uitgebreid dan wat we gewend zijn in Finland. De attente service van een vrouwelijke serveerster tijdens het ontbijt maakte echter veel goed. Helaas was er één minpuntje in de service. Mijn bestelde lunchesalade via roomservice is nooit gearriveerd, ondanks dat ik de bestelling ruim van tevoren had geplaatst om er zeker van te zijn dat mijn lunchpauze op werkdag gevuld zou zijn. De snoep- en chocolade op de kamer waren geen goede vervanging voor een volwaardige lunch.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Vanaf het moment dat we aankwamen bij het Mondriaan Cannes, waren we aangenaam verrast. Het ontvangst van het personeel was hartelijk en professioneel, wat een geweldige start gaf aan ons verblijf. Elk aspect van het hotel was tot in de puntjes verzorgd, van de kraakheldere netheid tot de prachtige inrichting. De ligging van het hotel is werkelijk perfect: gelegen in het bruisende centrum van Cannes met adembenemend uitzicht. Wij genoten van onze tijd in de beachclub en het eten was gedurende ons verblijf altijd voortreffelijk. Alles verliep op een vloeiende en ontspannen wijze. Het was een werkelijk fantastische ervaring en we zijn al plannen aan het maken om in de toekomst terug te keren voor een langer verblijf. Een absolute aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel in het hart van Cannes is werkelijk geweldig. Op slechts 50 meter afstand bevindt zich Cannes Beach. Alles is op loopafstand en er is zoveel te ontdekken in slechts een paar dagen. De kamers zijn ruim en bieden een prachtig uitzicht op de boulevard en de zee. Het ontbijt is heerlijk en kan, indien gewenst, via roomservice op de kamer worden geserveerd op een afgesproken tijd. Ontbijten in het zonnetje met uitzicht op de zee is echt een luxe. Wij kijken er al naar uit om deze zomer weer terug te komen. Tot snel!



© 2007-2025 ReisChecker.nl