ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel South Travelodge

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij het inchecken had ik geen problemen; ik regelde alles online en hoefde bij de receptie alleen maar snel de sleutels op te halen. De accommodatie was niet helemaal up-to-date, maar de prijs was redelijk. Ik moet wel zeggen dat de badkamer teleurstellend was; er lag een dikke laag vuil bovenop de douche die nodig schoongemaakt moest worden. De lakens waren wel lekker zacht en het bed was redelijk comfortabel, al hadden sommige mensen misschien liever een stevigere matras gehad. De stoelen konden wel wat vernieuwing gebruiken en een likje verf zou geen kwaad doen. Gelukkig kon ik genieten van Sportsnet en de wedstrijd van de Oilers bekijken. Het ontbijt was standaard continentaal, niets bijzonders. De koffie was echt niet te drinken, maar gelukkig waren er een Starbucks en Krispy Kreme vlakbij. De hot tub was nog steeds buiten werking, maar ik had daar ook niet specifiek naar gezocht bij het boeken. Kortom, je krijgt waar je voor betaalt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Voor een lage prijs mag je niet te veel verwachten van dit hotel. De realiteit van de kamers wijkt af van de foto's op de website, wat een teleurstelling is. Ook al wordt er op de site een zwembad geadverteerd, in werkelijkheid ontbreekt deze faciliteit. Het gebrek aan geluidsisolatie zorgt ervoor dat je alles hoort wat er in aangrenzende kamers of gangen gebeurt. Daarnaast waren er luide gasten die ons de hele nacht wakker hielden met hun ruzies en luidruchtige gedrag. Het inbegrepen ontbijt was karig, bestaande uit alleen wat brood en ontbijtgranen, zonder opties voor verse eieren of spek. Het personeel was vriendelijk, maar dat compenseert niet voor de tekortkomingen van het verblijf. Tenzij het hotel de enige optie is, zou ik het niet aanbevelen als accommodatie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Toen ik met urgentie een toevluchtsoord nodig had, bleek het hotel meer problemen te hebben dan mijn kapotte waterleiding thuis. Mijn verblijf was van 17 tot 22 april. Tijdens die periode moest ik maar liefst twee kevers in mijn kamer uitschakelen. Verzoeken om roomservice werden genegeerd en toen ik eindelijk nieuw beddengoed kreeg, bleek de deken mysterieus paars bevlekt te zijn. Nadat ik dit aankaartte vanwege mijn paarse haar, werd er gelukkig geen extra kosten in rekening gebracht. De volgende ochtend ontbrak het zeep in de andere kamer die ik had geboekt, waardoor ik mijn eigen voorraad moest gebruiken. Zelfs toiletartikelen zoals toiletpapier waren schaars in mijn kamer en ik moest van huis meenemen. Het openen van deuren was een hele onderneming, met mijn handpalm zelfs bezeerd door de lastige deurklinken. De hygiëne liet ook te wensen over, met stoffige vloeren onder het bed van mijn kinderen en een groep luidruchtige jongens die een rommeltje achterlieten dat niemand opruimde. Het gebrek aan allergievriendelijke eetopties en de verschillen tussen de getoonde en daadwerkelijke toiletartikelen droegen bij aan mijn teleurstelling. Het hoogtepunt was de vriendelijke dame bij het inchecken, maar dat kon de vele minpunten niet goedmaken. Ik zal dit etablissement niet opnieuw bezoeken of aanbevelen, ondanks positieve ervaringen bij andere Travelodge-locaties. Het is een raadsel wat er mis is gegaan bij deze specifieke vestiging.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ons verblijf hier was gemengd. Het was zeker niet slecht, maar het voldeed ook niet helemaal aan onze verwachtingen. De geluidsisolatie liet te wensen over, aangezien we alles konden horen wat er in de naastgelegen kamer gebeurde. Bovendien leken de foto's van het zwembad een beetje misleidend, aangezien we er geen konden vinden. Gelukkig eindigde ons verblijf positief. Hoewel we tijdens het boeken niet de mogelijkheid hadden om laat uit te checken toe te voegen, werd dit later wel goedgekeurd door Travelodge, het moederbedrijf. Toch vonden we dat het hotel zelf ook toestemming had moeten geven. Hoewel het een misverstand was, was de dame bij de receptie nogal bot en leek ze te verwachten dat we dit hadden moeten weten. Ze hielp ons wel met het uitchecken vanwege een technische fout, maar haar toon was onprettig. Het geeft niet wanneer dit gebeurde, maar wil wel benadrukken dat het belangrijk is om klantvriendelijk te blijven, zelfs als alles niet perfect verloopt. Gelukkig waren de medewerkers bij het inchecken en het schoonmaakpersoneel wel heel vriendelijk. Het ontbijt was ook wat beperkt in keuze, maar de kwaliteit van het eten was redelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De beelden van de accommodatie bleken erg misleidend te zijn. Op de foto's was een luxueus zwembad te zien en prachtige, gloednieuwe kamers. Hoewel de kamers niet afschuwelijk waren, kwamen ze niet in de buurt van de pracht die op de foto's te zien was. Toen de advertentie beloofde "Gratis ontbijt", verwachtte ik een keur aan lekkernijen zoals eieren, spek en muffins, maar in werkelijkheid kregen we slechts muffe ontbijtgranen en droge gebakjes voorgeschoteld. Onze badkamer leek eerder op een ietwat versleten toilet. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam, maar de accommodatie voldeed niet aan mijn verwachtingen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl