ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sheraton Htl And Tower

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

In eerste instantie was ik teleurgesteld, ik had dit hotel geboekt vanwege de zwembadtoegang vanuit de kamer en de boeking was al geruime tijd van tevoren gemaakt via een online app en ook nog eens via WhatsApp, maar de reactie op WhatsApp liet te wensen over. Helaas kreeg ik niet het type kamer dat ik wilde vanwege een langdurige airconditioningreparatie (ik arriveerde rond 16.00 uur), dus werd ik geüpgraded naar een executive kamer op de bovenste verdieping (3) / een verdieping met de lobby. De toegang was handig en gemakkelijk, maar het was niet helemaal mijn smaak. Hoewel ik een beetje terughoudend was, accepteerde ik het aanbod van betere faciliteiten, een kamerupgrade met extra bed, gratis avondthee in de hotellounge en gratis diner voor vier personen, omdat er een balkon was gegarandeerd. Maar het balkon was behoorlijk minimaal, er waren geen tafels en stoelen, dus ging ik terug naar de lobby om te vragen of ik toch een kamer met zwembadtoegang kon krijgen, maar helaas was dat nog steeds niet mogelijk, jammer... Uiteindelijk vroeg ik om welk type kamer dan ook, als er maar een terras bij zat, omdat ik liever geen kamer heb die benauwd aanvoelt (niet vanwege roken, we roken niet). Ik kreeg een deluxe kamer met terras, ik begreep dat dit een goedkoper type was dan de kamer die ik had geboekt, maar voor mij was dit beter dan de executive kamer met een smal balkon. Gelukkig genoeg was deze kamer heel dicht bij het speelgebied enzovoort. haha. Als compensatie kreeg ik een extra bed, gratis avondthee en gratis diner aangeboden (maar ik heb het diner niet genomen omdat ik het vergat, hahaha). Kortom, dit hotel reageerde vrij snel en bood oplossingen toen er zich problemen voordeden zoals ik had meegemaakt. De supervisor (of manager, ik begreep en herinnerde zijn naam niet) was zeer behulpzaam en begeleidde me naar de kamer die ik kreeg toegewezen, ondanks dat hij er erg vermoeid uitzag. Het personeel was talrijk en altijd lachend en vriendelijk, van de receptie tot de tuinman. Alleen bij de receptie leek het misschien niet zo gefocust vanwege mijn kamerproblemen, waardoor de uitleg over de vele faciliteiten van het hotel niet zo duidelijk was, zelfs de informatie over het ontbijt werd niet gegeven tijdens het inchecken. Maar dat was geen groot probleem, er waren genoeg mensen om vragen aan te stellen tijdens het verblijf in het hotel, omdat er veel behulpzaam personeel was. Wat betreft het zwembad, het water was alleen warm in het kinderbad met een diepte van 30 cm. Het volwassenenbad was koud en meer voor de lol dan voor sportief zwemmen, dus besloot ik niet te gaan zwemmen. Dit hotel is vooral geschikt voor kinderen, vooral jonge kinderen of op zijn minst onder de 10 jaar. Andere activiteiten: - Paardrijden met vriendelijke medewerkers (lijkt alleen in het weekend beschikbaar te zijn) - Dieren voeren (vissen en konijnen) met ook vriendelijk personeel. - Zowel indoor als outdoor speeltuinen. - Het terrein heeft minigolf, badminton, minivoetbal, basketbal, een glijbaan en andere behendigheidsspelletjes. - Een prachtige tuin met een mooi uitzicht op de bergen en het Dago-gebied. Alle genoemde activiteiten zijn gemakkelijk te bereiken vanuit een balkonkamer op de begane grond (terras) en de eerste verdieping (de lay-out van dit hotel is heuvelachtig, dus zowel de eerste als de tweede verdieping zijn gelijkvloers. Grappig toch? H



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik wil graag mijn enthousiasme delen over het prachtige 5-sterrenhotel waar ik mijn ouders verraste voor hun verjaardag. Het Grand Sheraton Gandaria bood een weelderige en rustgevende omgeving, compleet met het gezang van krekels en een vijver vol koikarpers die de geest van mijn ouders verjongden. Het voelde echt als een oase te midden van de stad. Het attente personeel herinnerde zich onze namen en voorkeuren, wat zorgde voor een persoonlijke en luxueuze ervaring. Het hoogtepunt was de verloren portemonnee van mijn moeder, die door het professionele personeel met zorg en integriteit werd afgehandeld. De eerlijkheid en efficiëntie van het team maakten dit hotel in mijn ogen echt van wereldklasse. De kamers waren onlangs gerenoveerd en straalden een rustige ambiance uit, perfect voor een ontsnapping aan de drukte van Jakarta. Het prachtige zwembad en de heerlijke lokale lekkernijen tijdens het ontbijt droegen bij aan een onvergetelijk verblijf. Kortom, Grand Sheraton Gandaria is een elegant en warm hotel met uitmuntende service, dat mijn ouders en ik zeker nog eens willen bezoeken. Het is werkelijk een toevluchtsoord van de stadse drukte, en de perfecte plek om te genieten van rust en luxe.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens ons verblijf in kamer 330 en 328 verliep alles soepel en aangenaam, tot aan het ontbijt. We besloten zelfs om nog een extra dag te boeken en hadden dit al betaald. Na het ontbijt gingen we naar de receptie om nog een dag bij te boeken. De ellende begon toen we naar het zwembad gingen. Hoewel elk gezinslid zwemkleding droeg, inclusief onze baby, werd mijn vrouw aan de rand van het zwembad aangesproken door een zwembadmedewerker genaamd Aditya. Ze werd er ten onrechte van beschuldigd geen juiste zwemkleding te dragen, terwijl ze wel degelijk een complete zwemoutfit droeg (zelfs nadat ze herhaaldelijk uitleg gaf en bevestigde dat dit wel degelijk zwemkleding was en ze bovendien een hoofddoek droeg). Hij ging zelfs zover door te vragen of mijn vrouw geen zwemkleding had. (Denk je eens in, we hebben meer dan 8 miljoen betaald voor slechts 2 dagen in dit hotel... hoezo zouden we dan geen zwemkleding kunnen kopen???). FYI: Tijdens deze pijnlijke scène schreeuwde de medewerker vanaf de rand van het zwembad, terwijl mijn vrouw zwanger is en met onze 10 maanden oude baby aan het zwemmen was midden in het zwembad. Ik heb hierover geklaagd en gevraagd waarom andere gasten niet werden aangesproken, terwijl er mannen in katoenen boxershorts rondliepen. Het antwoord van de supervisor was dat dit mannen zijn. Wat een zeer discriminerend gedrag voor een 5-sterrenhotel! Dit was absoluut geen plezierige ervaring voor een gezinsvakantie! Ik accepteer dit gedrag niet en eis een terugbetaling en annulering van de extra dag die we hadden bijgeboekt. Het staat u vrij om excuses aan te bieden, maar ik kan dit gedrag tegenover mijn vrouw niet accepteren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Geweldig, fantastisch, briljant!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De dienstverlening bij de Tower is van topkwaliteit.



© 2007-2025 ReisChecker.nl