ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Radisson Royal

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een nacht en een geweldige indruk. De kamers waren schoon met een welkomstchocolaatje op de kamer. Het eten was heerlijk en de koffie was fantastisch. Het personeel was heel vriendelijk en efficiënt. Het enige nadeel was het ontbreken van een normale douchekop, want het was lastig voor een vrouw om zich met alleen een regendouche te wassen. Daarom geef ik een ster minder.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Na een last-minute annulering van onze vlucht belandden we in dit hotel. Het ontbijt was inbegrepen, maar startte al om 6 uur - te vroeg voor ons. We hadden gehoord over een afhaalontbijt, maar de volgende ochtend vertelde de receptioniste ons dat dit niet mogelijk was. Gelukkig was de kamer schoon en comfortabel, maar het avondeten liet te wensen over zonder water of dessert. Al met al waren we teleurgesteld in de luchtvaartmaatschappij, maar het verblijf in het hotel was redelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens ons korte verblijf van 3 dagen in Bogota hadden we een mix van ervaringen in het Radisson hotel. Het hoogtepunt van ons verblijf was absoluut het uitgebreide ontbijt met smakelijke opties zoals perfect bereide eieren, een overvloed aan vers fruit en verleidelijke dessertkeuzes. Ondanks een paar beperkingen op varkensvlees, was het algehele ontbijtaanbod zeker goed te noemen. Wat betreft de kamer, deze bood voldoende ruimte en werd keurig schoongehouden tijdens ons verblijf. De locatie van het hotel was gunstig gelegen en gaf ons een gevoel van veiligheid gedurende ons verblijf. Helaas werden we geconfronteerd met enkele problemen: 1) De sleutelkaarten werkten niet naar behoren voor zowel de lift als de kamer. Dit technische probleem bleef aanhouden ondanks herhaalde tussenkomst van de receptie, wat ons liet vermoeden dat het mogelijk door interferentie met onze mobiele telefoons kwam. Dit euvel was teleurstellend, gezien we elders nooit eerder vergelijkbare problemen hadden ervaren. 2) Het hotel onderging renovaties, wat begrijpelijk is voor regulier onderhoud, maar het betekende dat we door delen van de bouwplaats moesten navigeren om de lobby te bereiken - zeker niet ideaal. 3) De sauna en stoombaden waren ontoereikend warm en niet bruikbaar, waardoor we geen gebruik konden maken van deze faciliteiten. Ook de spa bleek niet operationeel te zijn. Hopelijk kan het management deze terugkoppeling benutten ter verbetering van de algehele gastervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer was fantastisch, maar helaas viel het restaurant enorm tegen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit vriendelijke hotel heeft uitstekende voorzieningen die zorgen voor een gezellige en romantische sfeer. Op de hoogste verdieping, de 12e etage, kun je genieten van heerlijke diners en drankjes. Het restaurant BG verzorgt het ontbijt en diner. Op de 3e verdieping vind je een prachtige fitnessruimte en sauna. Het eten is van goede kwaliteit, maar het keukentje in het appartement laat te wensen over en de temperatuur is niet aan te passen. Het personeel is uitermate gastvrij en behulpzaam, en het ontbijtbuffet is ronduit schitterend.



© 2007-2025 ReisChecker.nl