ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Giuggioli

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Helaas moet ik mijn ervaring delen, waarbij de verwachtingen niet overeenkwamen met de werkelijkheid. De kamer leek op de foto's, maar was helaas niet goed schoongemaakt. De lakens en kussens waren stoffig en er zaten onverklaarbare pluisjes op. De grote hoeveelheid stof op het laken dat vanaf het plafond hing, was een probleem voor mijn allergieën. De badkamer liet ook te wensen over met een douchekop die dringend vervangen moet worden vanwege schimmel. De flesjes douchegel leken al eeuwen onaangeroerd en ik vroeg me af hoe lang ze daar al stonden. Het verblijf was ver van een luxueuze ervaring, en helaas was er ook een ongemakkelijk individu bij het hotel die ons een beetje zorgde baarde als twee alleenreizende dames. Desondanks waren de medewerkers vriendelijk, behulpzaam en de locatie was perfect, op slechts vijf minuten lopen van zowel de metro- als bushaltes.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Voor een zeer betaalbare prijs van 50€ per nacht tijdens de kerstperiode was dit hotel een goede keuze. Onze kamer werd dagelijks schoongemaakt, wat een prettige verrassing was. We hadden wel een kamer vlak achter de receptie, wat soms voor wat lawaai zorgde. Gelukkig was de locatie ideaal met leuke koffietentjes en restaurants in de buurt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring in dit hotel was helaas een grote teleurstelling. Bij aankomst kregen we deurkaarten die met whisky waren afgeveegd, een nogal vreemde en onprofessionele actie. Toen we 's avonds terugkwamen van een dagje uit, werkten de kaarten niet meer en er was niemand bij de receptie te bekennen. Dit zorgde voor flink wat frustratie, zeker toen we hoorden dat ook andere gasten problemen hadden. De hygiëne en de staat van de kamers lieten ook te wensen over, niet bepaald wat je zou verwachten van een drie-sterrenhotel. Bij het uitchecken gaf ik onze klachten door aan de receptionist, die met een arrogante "zo is het" reactie geen blijk gaf van klantvriendelijkheid. Kortom, wij zullen niet meer terugkeren naar dit hotel en ik zou het zeker niet aanraden aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn verblijf in deze accommodatie van 4 tot 7 februari was helaas niet helemaal zoals gehoopt. De eenpersoonskamer die ik had geboekt, was onverwacht klein, waardoor ik acrobatische toeren moest uithalen om me tussen het imposante queensize bed door te wurmen. De badkamer was niet veel beter, met het ontbreken van een bidet en een douche die zich op het randje van bruikbaarheid bevond vanwege de beperkte ruimte. Gelukkig was het personeel vriendelijk en behulpzaam, hoewel er bij het inchecken wat miscommunicatie was over de betaling van de toeristenbelasting - uiteindelijk kon ik gelukkig gewoon met mijn creditcard betalen bij vertrek. De locatie van de accommodatie was echter wel erg goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een overnachting zonder ontbijt in dit hotel, kwam ik aan in een zeer ruime kamer die echter nog nat was van het schoonmaken. Na navraag bleek de vloer nog steeds vochtig te zijn en ook de gordijnen waren per ongeluk nat geworden. Hoewel aanvankelijk gezegd werd dat er geen andere kamer beschikbaar was, werd me uiteindelijk toch een nieuwe aangeboden na wat aandringen. Uiteindelijk bleek dat dit ook geen ideale oplossing was, aangezien ik de nacht moest doorbrengen met bedwantsen. Gelukkig had mijn vader een schone kamer naast de mijne waar ik kon slapen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, bood excuses aan, compenseerde de kosten en betaalde zelfs de kamer terug. Ondanks de goede service was het duidelijk dat de accommodatie dringend aan een grondige renovatie toe was.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl