ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Maritim

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het personeel op Bali was hartelijk, maar helaas ontbrak er een koffie- en theefaciliteit op de kamer. Er was ook weinig lekkers te vinden in de minibar. Het ontbijt was redelijk, maar het restaurant bood weinig diversiteit. Ik twijfel of dit hotel echt 4 sterren verdient, en het zou handig zijn als het personeel op Bali ook wat meer bekend zou zijn met de Nederlandse taal, voor de comfort van sommige gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Goed gelegen, keurige service en gastvrijheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Zelfs in tijden van rouw en verdriet, bleek dit hotel geen begrip te tonen en weigerde om de boekingsdatum aan te passen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De ligging van de buurt is niet helemaal sfeervol, maar het is wel super handig dat het zo dicht bij het treinstation ligt. Dat is echt een pluspunt!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Wat een teleurstellende ervaring! De schoonmaak van de kamer liet te wensen over en in de bar kreeg ik een Tequila Sunrise geserveerd in een glas boordevol ijs, waardoor de smaak verloren ging. Toen ik vroeg om een nieuw drankje, werd het ijs eruit gehaald en alles overgegoten in een kleiner glas, dat nog niet eens voor de helft gevuld was. Gelukkig had ik nog een fles water bij me om de dorst te lessen. Al met al was de service echt onder de maat!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl