ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bedford & Congress Centre

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ligging van het hotel is fantastisch en de kamers zijn van goede kwaliteit. Wij hadden echter een vervelende ervaring bij het inchecken, waarbij we per ongeluk in de verkeerde kamer terechtkwamen. Gelukkig was de kamer toen leeg en hopelijk hebben de gasten hier niets van gemerkt. Het hotel leek hier vrij nonchalant over te zijn, wat ons een ongemakkelijk gevoel gaf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De verblijfsruimtes zijn keurig en opgeruimd. De kussens voelden wel erg zacht aan. De badkamer is uitgerust met zowel een bad als een douche en was helemaal in orde en schoon. De locatie is zeer gunstig gelegen, alles is op loopafstand bereikbaar. Het ontbijt was prima, zij het wat eenvoudig, maar alle producten waren vers. Mijn enige minpunt betreft de service. Toen bleek dat de tv op onze kamer kapot was, werd er geen actie ondernomen om het te verhelpen. Ondanks herhaaldelijk navragen bij de receptie en berichten via WhatsApp, het communicatiemiddel dat het hotel biedt voor al je vragen. Helaas bleef de situatie onveranderd. Erg jammer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De locatie van het hotel is top, maar helaas hebben we niet goed kunnen rusten vanwege de oncomfortabele, harde kussens die ons bijna in een onnatuurlijke houding dwongen en de overmatige hitte in de kamer. Het manoeuvreren in en uit de parkeergarage was enigszins stressvol, maar uiteindelijk wel haalbaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Al meerdere jaren zijn we hier vaste gasten, echter lijkt de kwaliteit van de service af te nemen. Ondanks onze voorafgaande boeking en betaling, moesten we bij aankomst meer dan een uur wachten in de rij om in te checken. Dit was teleurstellend. De volgende dag hebben we daarom gebruik gemaakt van de online checkout-optie om opnieuw wachtrijen te vermijden. Helaas kregen we bij het betalen van ons parkeerkaartje, waarbij we recht hadden op een kleine korting vanuit het hotel, te horen dat we ons opnieuw in de lange rij moesten voegen. Deze keer hebben we besloten dit niet te doen uit frustratie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze ervaring in dit hotel was verre van positief te noemen. Parkeergelegenheid: Het begon al met het parkeren. Hoewel het hotel toegang tot een nabijgelegen openbare parkeergarage beloofde, bleek dit voor auto's van een groter formaat lastig te zijn. De oprit naar de hogere verdiepingen was smal en moeilijk te navigeren, en de meeste parkeerplekken bleken gereserveerd te zijn voor privévoertuigen. Inchecken: Het incheckproces was ook een tegenvaller. Ondanks slechts 9 personen voor ons in de rij en drie medewerkers aan de receptie, duurde het meer dan 50 minuten voordat we konden inchecken. Dit lange wachten leek niet gerechtvaardigd. Kamerfaciliteiten: De kamer liet ook te wensen over. Er waren nauwelijks toiletartikelen in de badkamer en er hing een muffe geur. Geluidsisolatie was slecht, waardoor geluiden vanuit aangrenzende kamers en gangen duidelijk te horen waren. Daarnaast maakte de airconditioning veel lawaai, zelfs met de ramen gesloten. De kamer was benauwd en de thermostaat werkte niet goed. Warm water: De grootste teleurstelling was het gebrek aan warm water. Bij terugkomst van een avondwandeling rond 22:30 uur, ontdekten we dat er geen warm water was. Na contact te hebben opgenomen met de receptie werd beloofd dat het probleem binnen 30 minuten zou worden opgelost. Helaas was er zelfs na middernacht nog steeds geen warm water beschikbaar.



© 2007-2025 ReisChecker.nl