ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western Santo Domingo

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het personeel was erg gastvrij en behulpzaam bij de receptie. Eenmaal op de kamer aangekomen, was de ervaring helaas teleurstellend. Er was sprake van een gebrek aan hygiëne, met overal stof, vochtplekken en schimmel, wat de sfeer bedierf. Daarnaast voldeed het zwembad niet aan de verwachtingen die de foto's hadden gecreëerd. Slechts vier ligbedden en enkele tafels waren aanwezig, en het water was te koud om in te zwemmen. Ondanks een extra schoonmaakbeurt van het kamerpersoneel, bleven de vochtplekken en schimmels in de badkamer problematisch. Het was duidelijk een lastige situatie. Hoewel Madrid zeker een bezoek waard is, is dit specifieke hotel, ondanks de vriendelijke service, absoluut niet aan te bevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is ideaal gelegen in het bruisende Madrid. Bij de receptie werden we hartelijk verwelkomd en goed geholpen. Onze kamer was knus, maar mooi ingericht en had een prettige badkamer, perfect voor een kort verblijf van twee nachten. Het zwembad was een leuke toevoeging met een vriendelijke badmeester, die ondanks zijn beperkte Engels zijn best deed om met ons te communiceren. Helaas was niet iedereen in het hotel even behulpzaam, aangezien er voornamelijk Spaans werd gesproken. Het restaurant daarentegen kunnen we absoluut niet aanbevelen. De bediening was zeer onvriendelijk, waardoor we besloten om ergens anders te gaan eten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamers zijn weliswaar klein, vooral voor een stel met 2 grote koffers voor een lang verblijf, dus een 'petit room' is dan niet ideaal. De kamers hebben zeker wat verbetering nodig, vooral het wiebelende bed dat erger wiebelt dan een waterbed. Het tapijt zit vol met oude vlekken en kan wel een update gebruiken naar bijvoorbeeld pvc-vloeren of tegels voor meer hygiëne. De douche was ook niet je van het, met een knop die eraf viel tenzij je precies wist hoe je hem moest opendraaien, en de douchekop leek een eigen leven te leiden. De vieze en kapotte vitrages voor het raam zijn ook geen pretje, en de TV staat op een onhandige plek bij de badkamerdeur, waar je gemakkelijk tegenaan loopt als je iets langer bent dan 1.60m. Het raam biedt ook geen aantrekkelijk uitzicht, aangezien je alleen maar naar kabels en leidingen of een noodtrap kijkt. Ondanks dat het mijn verjaardag was, kreeg ik een teleurstellende kamer aangeboden. Gelukkig zijn er wel betere 'petit room' kamers aan de straatkant van het hotel, zoals te zien is op hun website. Het hotel heeft wel mooie WC's op de begane grond. Helaas had de housekeeping ook een misser gemaakt door onze volle waterflessen weg te gooien, die wij juist gebruikten voor het tandenpoetsen. Het dakterras bood gelukkig een prachtig uitzicht bij zonsondergang, maar helaas was het op mijn verjaardag gesloten vanwege een evenement. Na afloop konden we er nog steeds niet op vanwege vermoedelijke interne miscommunicatie. De locatie van het hotel is echter top, en dat zou de enige reden zijn om hier weer te verblijven, maar dan wel in een kamer aan de straatkant zoals geadverteerd op de website. De prijs voor de 'petit rooms' vond ik persoonlijk te hoog gezien de geboden kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was helaas een grote teleurstelling. We hadden twee kamers geboekt, maar ze waren allebei oud en versleten. De bedden waren oncomfortabel en te kort, de badkamers waren verouderd en lekten water uit het reservoir van het toilet. Overal lagen haren en ze werden tijdens ons zesdaagse verblijf niet eens schoongemaakt. De minibar was leeg, de vloerbedekking was vies en de lampen hingen scheef. Het was erg gehorig en de ouderwetse tv had alleen Spaanse zenders. We dachten dat er een zwembad was, maar dat bleek gesloten te zijn. Het personeel was niet consistent vriendelijk en het ontbijt was belachelijk duur, €16 per persoon per nacht. Er stond slechts een Nespresso machine en het buffet was karig en vaak leeg. Het personeel bij het ontbijt was ook niet erg vriendelijk. Gelukkig waren er twee pluspunten: de locatie was geweldig en het dakterras was mooi. Meestal waren de medewerkers op het dakterras wel vriendelijk. Al met al, de prijs-kwaliteitverhouding was erg slecht. Wij zullen dit hotel niet meer bezoeken, maar komen graag nog eens terug in Madrid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het verblijf in Hotel inhala was een grote teleurstelling. Tien jaar geleden genoten we van een prachtige kamer, het zwembad en de bar, wat ons deed besluiten om opnieuw te boeken. Helaas was de bar dit keer geboekt voor een privéfeest, waardoor hotelgasten er pas na 22.00 uur gebruik van mochten maken. De kamer was klein en verouderd, zeker niet in lijn met de hoge prijs die we betaalden. Een verzoek om met de manager te spreken liep op niets uit, aangezien deze pas op dinsdag weer aanwezig zou zijn. Het voelde alsof we aan ons lot werden overgelaten, een erbarmelijke service! Tot op heden hebben we nog steeds niets gehoord van de manager naar aanleiding van onze e-mail.

Melden


Reisperiode: januari 2018

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Mooi 4 sterren hotel vlak bij de Grfan Via en Sol plein. Kamers zijn modern en met smaak ingericht. Dakterras met zwembad met uitzicht op stad, een redelijk bewward geheim. Verzorgd en aan te raden.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl