ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Spa Colon

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De ligging van het hotel is uitstekend en over het algemeen was de kamer acceptabel. Bij binnenkomst merkte ik meteen de geur van eten op in het hotel. Toen we om oordopjes vroegen bij de receptie, werd er zorgvuldig gekeken en kregen we uiteindelijk 3 enveloppen voor 2 personen. Helaas schuurden de deuren van de kamers en vielen ze met een harde klap dicht. Zowel de televisie als de telefoon in de kamer werkten niet naar behoren. Het ontbijt was een beetje karig en leek wat verwaarloosd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamer waarin ik verbleef, had duidelijk zijn beste tijd gehad. Bij binnenkomst werd ik begroet door een muffe geur en een donkere, benauwde sfeer. De kamer was klein en de matras was versleten, waardoor ik bijna direct de bedbodem voelde. Daarnaast zaten er honderden kleine vliegjes in de kamer en was er zelfs een probleem met het raam dat niet goed sloot. De badkamer liet ook veel te wensen over, met vuile ventilatie en zelfs resten die niet waren schoongemaakt. Gelukkig kon ik na wat klagen van kamer veranderen naar een iets betere kamer, maar ook daar waren er nog enkele problemen met de inrichting. Het personeel was vriendelijk en het ontbijt was redelijk, maar over het algemeen zou ik dit hotel niet aanraden vanwege het gebrek aan onderhoud en de algehele slechte ervaring die ik had.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik heb op 6 oktober een reservering gemaakt voor het weekend van 25 oktober. Ik belde diezelfde dag om een spa-behandeling te boeken, maar de medewerker aan de telefoon vertelde me dat ik te vroeg was en dat ik pas twee dagen voor aankomst kon bellen. Ik kreeg de verzekering dat het geen enkel probleem zou zijn. Toen ik vandaag belde (3 dagen van tevoren), vertelden ze me dat er op zaterdag slechts twee tijdstippen beschikbaar waren waarop ik niet kon. Na het betalen en van tevoren bellen, werd ik volledig genegeerd. Zelfs het reisbureau dat contact met hen opnam, kreeg geen oplossing aangeboden. Het heeft onze verwachtingen flink teleurgesteld en ons weekend als stel verpest. Het leek alsof ze de zaak helemaal niet serieus namen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een uitgebreid werkverblijf van drie weken begon ik te merken dat de kwaliteit van de kamer en de service van het personeel langzaam afnamen. Het viel me op dat bepaalde voorzieningen, zoals handzeep en toiletpapier, niet automatisch werden bijgevuld en dat ik hiervoor naar de receptie moest. Gezien het aanzienlijke bedrag van meer dan 600 euro dat ik heb besteed aan mijn verblijf, had ik hogere verwachtingen. Al met al moet ik concluderen dat de standaard van het hotel vroeger beter was en nu lijkt achteruit te gaan. Helaas zal ik daarom niet nogmaals voor dit hotel kiezen in de toekomst.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Samen met mijn gezin heb ik een paar dagen doorgebracht in de regio en we hebben echt genoten. Zowel het personeel als de locals waren ontzettend gastvrij. Het eten was een aangename verrassing, met overvloedige en heerlijke gerechten die ons allemaal zeer tevreden stelden. Al met al was het een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.



© 2007-2025 ReisChecker.nl