ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tulip Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamers zijn perfect voor een kort verblijf van één nacht. Het enige minpuntje is dat het ganglicht reageert op beweging, wat betekent dat het 's nachts ook aangaat als je partner naar de badkamer gaat.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Je vindt geen accommodatie dichter bij de luchthaven dan deze! Vooral handig voor vroege vluchten. Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en direct toegang tot de vertrek- en aankomsthal. Vanuit mijn kamer kon ik de vliegtuigen bij de gates zien en de opstijgende vliegtuigen volgen. De geluidsisolatie is uitstekend, je hoort helemaal niets van de vliegtuigen als de ramen gesloten zijn! Ook geen geluiden vanuit de rest van het hotel (deuren die dichtslaan, mensen op de gang, etc.). De kamer was schoon en vrij ruim. Het aparte wasbakje buiten de toiletruimte biedt extra ruimte in de doucheruimte, maar kan enigszins onhandig zijn als je met meerdere personen op dezelfde kamer verblijft. Gelukkig had ik hier geen last van. Over het algemeen maar een klein minpuntje. Ik zou zeker weer voor deze kamer kiezen. Een groot minpunt is echter de privacykwestie. Toen ik uitcheckte, lag er een lijst op de onbemande balie met alle namen van de gasten en de prijzen die ze voor hun kamer hadden betaald. Deze gegevens lagen open en bloot voor iedereen zichtbaar. Dit is onacceptabel! Hierdoor zou ik de volgende keer misschien een ander hotel overwegen, ondanks dat alles verder prima in orde was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel heeft onze verwachtingen op alle fronten teleurgesteld. De hygiëne liet te wensen over met kruimels en vlekken overal van vorige gasten. Een luidruchtig luchtrooster hield ons de hele nacht wakker en ondanks onze klacht konden we niet van kamer wisselen vanwege "volgeboekt". Onze klacht werd niet serieus genomen, waardoor we gefrustreerd en vermoeid op onze vakantiebestemming aankwamen. Voor ons geen Tulip Outt meer!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De receptionisten waren extreem onbeleefd en brutaal. De kamer had erg vies tapijt, wat resulteerde in mijn witte sokken die bij het uitchecken letterlijk zwart waren. De fitnessruimte was minimaal en de douches waren van slechte kwaliteit. Als je hier belandt vanwege een geannuleerde vlucht, is het niet ideaal. Zou ik hier op eigen kosten verblijven? Absoluut niet!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een ervaring! We belandden hier door een geannuleerde vlucht en kregen wat tegoed van Wizz voor diner en ontbijt. Het ontbijt was redelijk, maar het diner was echt een tegenvaller. Het was een chaos door de drukte en na 40 minuten wachten was er alleen nog maar fastfood beschikbaar. De pizza's waren op en de rest zag er niet veelbelovend uit. Gelukkig waren de medewerkers vriendelijk, maar ze leken ook overweldigd. Mijn advies: vermijd deze plek als je in een soortgelijke situatie belandt en probeer een accommodatie in het centrum van Eindhoven te regelen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl