ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Home Business Grande Bibliotheque

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamers zijn van uitstekende kwaliteit en het hotel straalt hygiëne uit. Helaas was het water in het zwembad ijskoud en de jacuzzi was zelfs bevroren. Het was onmogelijk om te zwemmen en het personeel bij de receptie leek hier totaal niet om te geven. Bovendien kunnen de ramen in het zwembadgedeelte open, wat nogal vreemd is gezien de buitentemperatuur van 10 graden... Voor welk doel dienen ze als ze niet worden gesloten om klanten comfort te bieden? Het feit dat er 15 euro per nacht voor parkeren wordt gevraagd, is ronduit schandalig. En 20 euro voor het ontbijt is echt te veel van het goede.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel hanteert een aparte regeling: ze vragen bij het inchecken een borg van 250 euro. Bovendien, zelfs als je je kamer netjes achterlaat en geen schade veroorzaakt, loop je het risico dat er toch een deel van je borg ingehouden wordt. Het lijkt erop dat het hotel erg streng is op kleine details en hun personeel kan zelfs onaangekondigd foto's komen maken van je kamer. Mijn advies zou dan ook zijn om dit hotel links te laten liggen als je geen extra kosten wilt riskeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Met open armen ontvangen werden we helaas teleurgesteld door de accommodatie die ver verwijderd is van een 4-sterrenniveau. De kamers zijn gedateerd, niet erg schoon en het balkon heeft dringend een opfrisbeurt nodig vanwege de overvloed aan spinnenwebben. De locatie is zeer lawaaierig en het ontbijt voldoet absoluut niet aan de verwachtingen die je zou hebben bij een 4-sterrenverblijf. De prijs-kwaliteitverhouding is niet in balans en voor alles moet extra worden betaald, zelfs voor het ontvangen van de factuur per e-mail.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel valt helaas tegen in vergelijking met de geclaimde 4-sterrenclassificatie. Hoewel de kamers schoon zijn, vertonen ze tekenen van slijtage en gebruik. Bovendien is de ontbijtruimte te krap voor het aantal gasten. Gelukkig heeft het hotel een gunstige ligging nabij het Massy metro- en treinstation.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer was ruim en goed onderhouden, voorzien van een keuken en badkamer en met uitstekende wifi. Het zwembad was prachtig en zeer schoon, en het personeel was vriendelijk. Na ons oorspronkelijke verblijf van 2 nachten hebben we nog een halve dag geboekt en betaald. Helaas werd de derde dag verstoord doordat de schoonmaakploeg om 08.00 uur en daarna nog drie keer om 09.00 uur op de deur klopte, ondanks het 'niet storen'-bordje aan de deur. Op dat moment waren we druk bezig met een conference call, wat nogal vervelend was en jammer genoeg de ervaring wat heeft verstoord.



© 2007-2025 ReisChecker.nl