ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Pavillon Opera Lafayette

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst in Parijs, na een late aankomst om 23.00 uur, vond ik mezelf in een interessante buurt waar het hotel zich bevond. Ondanks de zwakke verlichting in de ontvangstruimte leek dat geen afknapper. Mijn eerste kamer, nummer 40, bleek een teleurstelling te zijn. Bij het verlaten van de lift werd ik begroet door vieze handdoeken op de vloer. Mijn eigen kamer, die zich naast de lift bevond, was kleiner dan verwacht met een krappe badkamer. Het bed was een uitdaging om omheen te navigeren, en het toiletbezoek was verre van comfortabel. Na een moeizame douchebeurt vanwege omgekeerde watertemperaturen, ontdekte ik vuile lakens onder het dekbed. Na contact op te nemen met de receptie en door hen nieuwe lakens te hebben ontvangen, werd ik vriendelijk verzocht van kamer te wisselen naar kamer 20, die gelukkig wel schoon was. De beoordeling van twee sterren leek misschien wat optimistisch, gezien het lawaai van de hotelgangen, de lift en andere gasten die duidelijk hoorbaar waren. Het ontbijt was redelijk, maar niet bijzonder. Gelukkig was het personeel wel vriendelijk. Als ik in juni weer in de buurt ben, zal ik zeker een ander verblijf overwegen om te voorkomen dat ik in dezelfde situatie beland.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Onlangs verbleven we twee nachten hier en helaas was het geen succes. Het matras was van slechte kwaliteit, wat resulteerde in een zeer oncomfortabele nachtrust. Als je een hernia wilt riskeren, is dit de plek om naartoe te gaan. We betaalden in totaal 225 euro voor ons verblijf, plus nog eens 20 euro aan toeristenbelasting. Helaas voelt het alsof ons geld in het water is gegooid gezien de ervaring die we hebben gehad. Hoewel de locatie van de accommodatie positief is, kunnen we niet anders dan teleurgesteld en ongelukkig zijn over ons verblijf hier.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel laat helaas te wensen over. De kamers zijn klein, zonder kledingkast en stralen een gedateerde en ongemakkelijke sfeer uit. De badkamer had last van een vochtige geur, maar de handdoeken werden wel dagelijks verschoond. Het ontbijt bestond voornamelijk uit gebak en leek elke dag hetzelfde te zijn. Gelukkig biedt de locatie wat troost. De omgeving is levendig met tal van cafés, winkels en uitgaansgelegenheden. Bovendien ligt de bijzondere wijk Montmartre op slechts een korte wandeling van iets meer dan tien minuten afstand.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De badkamer is belachelijk klein, bijna onmogelijk om comfortabel op het toilet te zitten of te douchen. De tv lijkt meer op een tablet en de leren stoel was helemaal versleten. Gelukkig was de kamer acceptabel genoeg om in te slapen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een ster is al te veel voor dit vreselijke hotel met onvoorstelbaar slecht personeel. De hygiëne laat ernstig te wensen over en de bedden zijn zo hard als steen. Zelfs de zogenaamd 'schone' handdoeken hebben vlekken. Het personeel praat openlijk in het Arabisch over gasten, wat in mijn geval ongemakkelijk was omdat ik de taal begreep. Dit hotel is absoluut een afknapper. Ik zou het graag minder dan één ster geven als dat mogelijk was. En alsof dat nog niet genoeg was, word je ook nog eens geconfronteerd met extra parkeerkosten, hoewel de website anders suggereert. In mijn geval kostte dat wel 60 euro voor 48 uur.



© 2007-2025 ReisChecker.nl