ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hilton Plaza

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service10

De algehele ervaring van ons verblijf was matig. Hoewel het hotel netjes werd onderhouden, was er 's avonds weinig te beleven en had het restaurant een ongezellige sfeer met slecht eten. In het voorjaar verbleven we in een ander resort in Hurghada dat veel beter was. Er was weinig te doen in de omgeving en er was geen koraalrif om te snorkelen. Ondanks het vriendelijke personeel, bestond het hotel voornamelijk uit Russische gasten. Helaas zullen wij hier niet meer terugkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Na een teleurstellende ervaring in een ander hotel, besloten we last-minute om over te stappen naar het Hilton Plaza. En wat een verschil! De service was uitstekend, de hygiëne top en het hotel zelf was geweldig. Het eten was oké, maar zeker een stapje hoger dan wat we elders hebben gehad. De kamers waren mooi en keurig ingericht, met als kers op de taart een kingsize boxspring. We zijn van plan om hier zeker nog eens terug te komen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is een pareltje, met uitstekende gastvrijheid en vriendelijk personeel. Helaas viel het eten een beetje tegen, aangezien het elke dag hetzelfde was. Een beetje afwisseling, zoals wat lekkere frietjes, had zeker gemogen na 8 dagen pasta. Maar desondanks is deze plek absoluut een aanrader vanwege de geweldige ligging! Het prachtige strand, de pooltafel, de mooie sportvelden en zelfs de mogelijkheid om te tennissen en te squashen maken het helemaal compleet.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service9

Sinds de nieuwe directeur aan boord is, lijkt het alsof het hotel in rap tempo bergafwaarts gaat. Het lijkt alsof het merendeel van de gasten nu uit Rusland komt, wat helaas ten koste gaat van de andere gasten. Tijdens kerstavond was er in plaats van een gezellige kerstsfeer een luidruchtige disco in de lobby, speciaal georganiseerd om de Russische gasten te plezieren. Hierdoor werden andere nationaliteiten gedwongen om buiten te gaan eten in de kou vanwege het lawaai. Het leek eerder op een feestje dan op een vredige kerstviering. Tijdens de kerstdagen werd er ook nog eens vrolijk gestart met een verbouwing bij het zwembad, wat resulteerde in nog meer geluidshinder. Daarbovenop zijn veel ervaren medewerkers ontslagen en vervangen door personeel met gebrekkig Engels en weinig ervaring. Het buffet lijkt nu meer op een soepbad waarin het eten doordrenkt is, dan op een verzorgde maaltijd. Zelfs de bedden in de suites zijn vervangen door smaller exemplaren, waardoor de gasten minder comfort ervaren dan voorheen. De faciliteiten op het strand zijn weggehaald, waardoor gasten ver moeten lopen voor lunch of zelfs hun eigen eten mee moeten brengen vanaf het ontbijt. Dit hotel was voorheen een favoriete bestemming waar we graag meerdere keren per jaar kwamen, maar met de huidige veranderingen lijkt het erop dat dit wel eens de laatste keer kan zijn. Het mist de luxe en kwaliteit die je zou verwachten van een vijfsterrenaccommodatie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Kiezen voor Hilton Plaza bleek een schot in de roos te zijn. Met een taxi vanuit het hotel kun je de stad verkennen voor slechts 2 euro per persoon. Ga snorkelen of duiken en geniet 's avonds van de sfeer in de jachthaven. Daarna lekker ontspannen op het strand en genieten van de rust.





© 2007-2025 ReisChecker.nl