ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel The Savoy

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is absoluut een pareltje! Met een adembenemend uitzicht op zee en een fantastische ligging in het levendige centrum van Soho Square, is het de perfecte uitvalsbasis om te genieten van alle geneugten. De service is van topkwaliteit en maakt het verblijf nog aangenamer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel wordt misschien iets teveel gehyped. Het personeel is vriendelijk en attent. Het diner kan eentonig zijn, maar de spa is echt een verademing. De luide muziek bij het zwembad kan soms wat hinderlijk zijn. Het vinden van snacks kan een uitdaging zijn, omdat ze niet heel duidelijk zijn aangegeven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Fantastisch! Het eten was heerlijk en het personeel erg vriendelijk. De kamers waren prachtig en het sanitair tip-top in orde. De zwembaden waren schoon en goed verzorgd. Onze gids Sonja heeft ons haar prachtige land laten ontdekken en heeft ons meegenomen op unieke excursies buiten de standaardroutes. Een echte aanrader! Wij komen volgend jaar zeker terug naar het Sierra Hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Over het algemeen is dit resort redelijk goed. Bij aankomst werd er helaas niet veel informatie gegeven over de verschillende restaurants en bars buiten het resort waar je zonder extra kosten kunt eten en drinken. Bovendien waren sommige van de à la carte restaurants volgeboekt of gesloten tijdens ons verblijf. Hoewel er werd aangegeven dat ligbedjes niet gereserveerd mogen worden, was alles al bezet om 10 uur 's ochtends door handdoeken. Het personeel in zowel de restaurants als op het resort was erg vriendelijk en hulpvaardig. Het terrein was goed onderhouden en zag er verzorgd uit. De kamers waren ruim, schoon en rustig, wat erg prettig was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel was brandschoon en de kamers waren lekker ruim. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, maar helaas viel het eten echt tegen. We hadden gekozen voor een all-inclusive arrangement, maar het eten was elke dag bijna hetzelfde en vaak niet lekker. Dat was echt een domper voor zo'n luxe hotel. Daarnaast was het gedoe met steeds je kamerpas en handtekening zetten op de bon erg irritant. Ook was er weinig te beleven in het hotel zelf, de animatie was vrijwel afwezig en voor wat entertainment moest je buiten naar SoHo Square, waar het erg druk en chaotisch was. Ondanks het fijne hotel met meerdere zwembaden en uitstekende service, viel het tegen qua eten en activiteiten. Om die reden zal ik helaas niet terugkeren naar dit hotel.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl