ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel The Three Corners Palmyra Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Voordelen: gastvrije medewerkers, Nederlandstalig personeel, genoeg ligstoelen, frisdrank uit flessen in plaats van containers, diverse en prachtige zwembaden, snelle afhandeling van klachten, geen storende animatieprogramma's, de iconische gele glijbaan :-) Nadelen: kwaliteit van het eten kan verbeterd worden, veel te hard tweepersoonsbed, enkele bedden waren comfortabeler, locatie is niet optimaal.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

De accommodatie biedt een oase van rust en stilte, met comfortabele kamers en een uitstekende keuken die je zal verrassen met heerlijke gerechten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad in Palmyra! Bij terugkomst begrepen wij totaal niet waar die negatieve beoordelingen vandaan kwamen, want onze ervaring was simpelweg geweldig! We spraken met andere gasten die al meerdere keren terugkomen, één stel was er zelfs al voor de 8e keer! Dat zegt toch wel wat over de kwaliteit van deze plek. Bij aankomst kregen we, ook al was het midden in de nacht, meteen een heerlijke maaltijd in het restaurant geserveerd. Onze kinderen (14, 13 en 8 jaar oud) hebben zich uitstekend vermaakt met het enthousiaste animatieteam. Het eten was overvloedig en gevarieerd, en de chef-kok en hotelmanager kwamen regelmatig polsen of alles naar wens was. Altijd hadden we lekker gekoelde drankjes tot onze beschikking, behalve natuurlijk bij koffie en thee. Daarnaast was er een vriendelijke Belgische gastvrouw, genaamd Mick, die ons meteen hielp bij een klein probleempje dat we hadden. Aangezien er, zoals overal in Egypte, veel muggen zijn, is het slim om muggenspray mee te nemen. Kortom, een absolute aanrader voor een zorgeloze vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Onlangs zijn we teruggekomen van een fantastische week in dit hotel. Het personeel was ontzettend vriendelijk en gastvrij. We waren onder de indruk van de creatieve figuren die ze van handdoeken maakten, wat een leuke touch gaf aan ons verblijf. De kamer was perfect, we hadden echt niks te klagen. Magali en Yassar maakten onze ervaring nog specialer. Ze waren ontzettend hartelijk, vriendelijk en altijd bereid om ons te helpen in het Nederlands. De verschillende zwembaden waren ook een pluspunt, zodat we lekker konden afwisselen. Kortom, een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Het resort is gemiddeld, het diner viel wat tegen qua variatie en keuze. De ligging afgelegen verstoorde onze vakantie niet, juist een unieke ervaring. Het personeel was vriendelijk en attent, vooral met een kleine fooi kun je een extraatje verwachten, zoals een gereserveerd plekje bij het zwembad elke dag.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging5
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Het hotel is prachtig en heeft een heerlijke sfeer. De zwembaden zorgden voor veel plezier en ontspanning. Het personeel bij het restaurant en chef Abu Rawash M Mohamed verdienen alle lof voor hun vriendelijkheid en heerlijke gerechten. Onze kamerman leverde ook fantastisch werk. Dankzij George, een vriendelijke en eerlijke medewerker, hebben we enkele fantastische activiteiten kunnen doen zoals quadrijden, kameelrijden en zwemmen met dolfijnen. Het was een geweldige ervaring die we niet snel zullen vergeten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Onlangs zijn we weer teruggekomen van een fantastisch verblijf in dit hotel. Ik begrijp echt niet waar sommige mensen vandaan halen dat dit een slecht hotel is. Als het echt zo slecht zou zijn, zou je dan telkens weer terugkomen? De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam, en ze doen er alles aan om het ons naar de zin te maken. Deze keer waren we vooral blij verrast met de aanwezigheid van een Nederlandssprekende guest relations manager genaamd Mick. Dat was een heel groot pluspunt voor ons. Dus alsjeblieft, geef dit hotel niet onterecht een slechte naam. Het verdient dit absoluut niet. Mensen die dat wel doen, weten duidelijk niet waar ze over praten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Bij ons tweede bezoek aan deze locatie hebben we ten volle kunnen genieten van de warme ontvangst en de diverse zwembaden. Opvallend was de toevoeging van nieuwe gezichten aan het animatieteam: de vlotte Fabio die al aardig wat Nederlands sprak, en de jonge en enthousiaste Yvette uit Nederland, die zeer hulpvaardig bleek te zijn. Deze accommodatie lijkt vooral geschikt voor een jong publiek, gezien de vele uitgaansgelegenheden in de buurt en het levendige animatieteam dat zelf ook van een feestje houdt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10

Vergeet niet: Egypte is niet te vergelijken met Nederland! Het eten is er heerlijk gevarieerd en smakelijk, voor ieder wat wils. De gastvrijheid is er echt top, Nederland kan daar nog wat van leren. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. De zwembaden zijn heerlijk verfrissend en zeker geen lauwe baden. Bij het zwembad is zelfs een gezellige bar om te relaxen! De kamers zijn niet extreem luxe, maar wel voorzien van alles wat je nodig hebt. Het hotel biedt zelfs gratis vervoer naar prachtige plekken zoals Sharks Bay (strand) en andere toeristische attracties. Over de minder gunstige ligging wordt veel gesproken, maar laten we eerlijk zijn: je bent in Egypte, 's werelds grootste zandbak! Al met al hebben wij een fantastische vakantie gehad dankzij de hartelijke gastvrijheid van Egypte!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3

De kamers zijn helaas niet om over naar huis te schrijven. Schimmel en kakkerlakken zijn hier geen onbekende gasten. Het aanbod aan eten laat ook te wensen over en de temperatuur ervan is eerder rauw te noemen. De manager lijkt dit allemaal heel normaal te vinden, dus er is weinig hoop op verbetering. Gelukkig was het bij het zwembad overdag nog wel aangenaam, maar let op: blote voeten zijn geen goed idee, aangezien je zomaar iets ongewensts in je voeten kunt krijgen! Om het kort te houden: dit is gewoonweg vies! Foto's volgen nog, dat zal het wel bevestigen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid9

Bij aankomst merkten we met verbazing op dat we bijna de enige Nederlanders waren tussen Russen, Polen, Engelsen en anderen. De feeststemming begon al vroeg, het eten leek vooral gericht te zijn op deze groepen, wat prima was maar niet helemaal onze smaak. Helaas was de kinderclub gesloten aangezien er weinig kinderen waren. De animatie, voornamelijk van Russische afkomst, sprak matig Engels. Gelukkig waren de overige faciliteiten uitstekend. Het schoonmaakpersoneel was geweldig en ook de rest van het personeel was vriendelijk. Onze familiekamer was gelegen achterin het resort, maar helaas hadden we last van muggen zowel buiten als binnen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Wat een geweldige ervaring was onze vakantie in Palmyra! Na een fantastisch verblijf zijn we gisteren teruggekomen. Het verbaast me enorm dat er zoveel negatieve recensies zijn, want wij vonden het werkelijk top! We spraken met meerdere gasten die er al vaker waren geweest, zelfs een stel dat voor de achtste keer terugkwam. Dat zegt toch wel wat over de kwaliteit! Bij aankomst kregen we, ondanks het late uur, meteen een maaltijd geserveerd in het restaurant. Onze kinderen (14, 13 en 8) hebben zich uitstekend vermaakt met het enthousiaste animatieteam. Het eten was gevarieerd en lekker, de chef-kok kwam regelmatig checken of alles naar wens was en zelfs de hotelmanager informeerde persoonlijk of we een fijn verblijf hadden. We ontvingen altijd verfrissende drankjes, behalve natuurlijk bij koffie en thee. Ook viel ons de vriendelijke Belgische gastvrouw, Mick, op in het hotel. Kortom, een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10

Onze week was heerlijk! We wilden gewoon wat rust en zon, en dat hebben we zeker gekregen. Onze kamer bevond zich in blok 5, dat recent gerenoveerd is en van alle gemakken is voorzien, in tegenstelling tot de oude kamers zonder airco en met verouderd meubilair. Het eten was verrukkelijk - altijd genoeg keuze uit vlees, vis, soepen, groenten en een overvloedig dessertbuffet. Geen behoefte gehad aan frietjes, want hey, je bent tenslotte niet thuis maar in Afrika. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, zolang je hen met respect behandelt. We hebben veel gelachen met de restaurantmedewerkers en leuke gesprekjes gevoerd. Het enige minpuntje waren de verkopers op het resort die ons dagelijks tatoeages, kranten of massages probeerden aan te smeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Na een bezoek aan verschillende hotels van Three Corners, valt dit toch een beetje tegen. De pluspunten zijn het heerlijke eten en het enorm vriendelijke personeel. Helaas zijn de kamers wat verouderd en vertonen ze regelmatig gebreken. Gelukkig worden problemen snel opgelost wanneer je ze meldt bij de receptie. Het all-inclusive aanbod op het strand is echter teleurstellend, met slechts cola, water, Seven Up, vruchtensap en koffie beschikbaar. De broodjes zijn niet erg smakelijk en de ligbedden bij het zwembad zijn dringend aan vervanging toe, met kussens die te dun zijn en niet comfortabel zijn voor mensen met rugklachten. Ondanks dit alles hebben we toch een leuke vakantie gehad! Kortom, wees niet bang om te boeken, maar verwacht niet te veel voor wat je betaalt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service10

Als trouwe Egypte-reizigers was deze accommodatie een aangename verrassing. Onder leiding van Hassan Attia zet het personeel zich vol enthousiasme in voor de gasten, wat zorgt voor een geweldige vakantie-ervaring. De service is hartelijk en behulpzaam, het culinaire aanbod is gevarieerd en van uitstekende kwaliteit. Een leuke tip is om het nabijgelegen winkelcentrum Soho te bezoeken, slechts op 5 minuten afstand van het hotel. Hoewel het strand niet heel groot is, kun je er wel fantastisch snorkelen. Kortom, een sfeervolle bestemming waar je gewoon geniet van een heerlijke tijd!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging5
  • Service9

Bij deze accommodatie wordt je als gast echt in de watten gelegd, met een geweldige service die je het gevoel geeft koning te zijn. Het personeel verdient een pluim vanwege hun vriendelijkheid en behulpzaamheid. Qua eten is er geen reden tot klagen, zolang je geen al te hoge eisen stelt zul je zeker tevreden zijn. Tijdens een avond waarop de stroom uitviel, toonden ze hun creativiteit door de ruimte te verlichten met kaarsen, waardoor we een romantisch 'diner bij kaarslicht' hadden. Houd er wel rekening mee dat dit resort dicht bij de luchthaven van Sharm al Sheikh ligt, wat betekent dat je af en toe vliegtuigen zult horen. Gelukkig is het geen drukke luchthaven zoals Schiphol en blijft het aantal overvliegende toestellen beperkt tot onder de 50 per dag.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel overtrof al mijn verwachtingen! Alle negatieve reviews die ik had gelezen, bleken nergens op te slaan. Het eten was verrukkelijk, de service was uitstekend en alles was vers en van goede kwaliteit. Drankjes werden altijd lekker koud geserveerd en bij aankomst konden we meteen aanschuiven in het restaurant. Het animatieteam, met name Katie, heeft ons geweldige momenten bezorgd. We zijn allemaal ontzettend tevreden en zouden zeker nog een keer terug willen komen. Het hotel biedt diverse zwembaden waaruit je kunt kiezen en er is genoeg te doen - zelfs een gratis shuttlebus naar het strand dat elk uur rijdt. Kortom, deze vakantie was onvergetelijk en zeer de moeite waard!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging4
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid7

Wat een teleurstellende ervaring was dit zeg! Het personeel was alles behalve vriendelijk en het strand, wat volgens de informatie op slechts 600 meter afstand zou zijn, bleek uiteindelijk een busrit van 15 minuten te zijn naar een eerder troosteloze plek. Het uitzicht was verre van aantrekkelijk en het eten liet ook zeer te wensen over. Het werd snel van tafel geruimd, terwijl je nog aan het eten was, en de geur van riool hing in de lucht. Tel daarbij op dat onze badkamer continu verstopt was en ondanks herhaaldelijke verzoeken niet werd gerepareerd. En alsof dat nog niet genoeg was, waren ze wel zeer opdringerig als het op fooi aankwam! Verschrikkelijk gewoon. Dit doen we nooit meer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10

Het hotel biedt een gevarieerd animatieprogramma overdag voor zowel jong als oud. 's Avonds kun je voordelig met een taxi-busje of taxi naar een nabijgelegen winkelcentrum gaan voor plezier, terwijl je ook binnen het hotel kunt winkelen en naar de disco kunt gaan. De kamers zijn wat gedateerd, maar worden dagelijks goed schoongemaakt met fris beddengoed en handdoeken. Het restaurant is goed onderhouden en je wordt direct vriendelijk ontvangen. Het personeel, van de receptie tot aan de bar en zwembad, is uiterst gastvrij en behulpzaam. Een speciale vermelding gaat naar Yasser van de guest relations en Admed, de poolboy, voor hun geweldige service tijdens onze vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Net terug van een geweldige week in Palmyra en ik vraag me af of we wel in hetzelfde hotel verbleven als sommige andere reviewers! Palmyra is gelegen in Egypte, een prachtige zandbak met unieke flora en fauna. Het hotel is gunstig gelegen aan een hoofdweg en biedt gratis pendeldiensten naar het strand en het centrum. De service is uitstekend en het personeel is uiterst vriendelijk, ze doen zelfs moeite om een paar Nederlandse woordjes te leren. Het animatieteam verdient echt een pluim, dank aan Katie, Jody, Tito, Sasja en Nakatsie voor hun geweldige inzet, van waterpolo tot playbacken en van darten tot volleybal, niets was te veel moeite voor hen. Elke dag staat er een ander thema op het menu in het restaurant, zoals Japans, Belgisch, Visgerechten, Internationaal, Italiaans, enzovoort, dus keuze genoeg uit heerlijke gerechten. Manager Achmed is zeer gastvrij en reisleidster Mick legt alles duidelijk en boeiend uit, we hebben veel van haar geleerd. Al met al een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Bedankt Palmyra voor een onvergetelijk verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8

Dit fantastische hotel is een juweeltje dicht bij de luchthaven, perfect voor een vlotte aankomst op je bestemming. Vanaf het moment dat je aankomt, word je hartelijk ontvangen door een uiterst vriendelijk en behulpzaam team. De prachtige tuin met kleurrijke bloemen zorgt voor een sfeervolle omgeving. De zwembaden zijn goed verzorgd en het animatieteam zorgt voor volop vermaak. In de gezellige bar voel je je meteen op je gemak. De gevarieerde thema-avonden zorgen ervoor dat je nooit honger zult lijden. De ruime kamers zijn goed onderhouden en bieden alles wat je nodig hebt voor een luxe en ontspannen vakantie. Hier ontbreekt het je aan niets!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

Voor de negende keer verbleven in dit hotel voelde als een warm welkom. Het personeel, van de manager tot de schoonmakers, was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het resort wordt goed onderhouden en de kamers, hoewel een beetje gedateerd, waren schoon en comfortabel. De bedden waren wat aan de harde kant, maar ik sliep er goed op. Het eten was steeds beter en er was altijd genoeg van. De zwembaden waren goed verzorgd en het water was heerlijk op temperatuur. Een speciale dank aan het team van poolboys, die elke dag mijn handdoek klaarlegden. Kortom, ik heb weer genoten van mijn verblijf en kijk al uit naar mijn volgende bezoek in december voor de feestdagen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service5

Vorig jaar in mei zijn mijn vriend en ik op vakantie geweest naar deze bestemming. Het hotel en de kamers waren erg schoon en het personeel was vriendelijk. Het eten was prima, maar bij het ontbijt misten we gewoon een normale boterham. Het leek alsof er iets op brood lag, maar het waren smakeloze sponsachtige broodjes. Gelukkig was er een broodrooster beschikbaar. Het zwembad was goed onderhouden en in de bar waren lekkere drankjes verkrijgbaar. Echter, er was één groot nadeel: het privéstrand van het hotel was veel te klein. Het was altijd druk en er was nooit genoeg ruimte op de ligstoelen, zelfs om je handdoek neer te leggen moest je proppen. De shuttle service reed te weinig en zat altijd vol. Dit was voor mij echt een domper. Ik kan me niet voorstellen hoe druk het zou zijn in juli en augustus, wanneer alle gezinnen met kinderen op vakantie gaan. Helaas was er geen mogelijkheid om het strand uit te breiden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Na het lezen van enkele beoordelingen lijkt het alsof ik ergens anders heb verbleven dan de andere gasten. We zijn net terug van een fantastische week in Palmyra en hebben enorm genoten. Het hotel was prachtig, de kamers waren keurig en schoon, het eten was heerlijk, warm en er was meer dan genoeg keuze! De service was van topkwaliteit en zou een voorbeeld kunnen zijn voor de gemiddelde Nederlander! Je moet wel goed op je bord letten, want voordat je het weet is het al opgeruimd :-) Er waren 3 verwarmde zwembaden die perfect van temperatuur waren voor deze tijd van het jaar. Er werd genoeg entertainment aangeboden, maar als je hier niet aan mee wilde doen was dat ook helemaal prima. Het animatieteam, bestaande uit Jody, Katy, Sacha, Tito en Toetanchamon (sorry voor de moeilijke naam!) was geweldig en zette zich met zoveel enthousiasme in dat je hun inzet alleen maar kon waarderen! Over het algemeen een absolute aanrader. Normaal gesproken kiezen we nooit voor hetzelfde hotel, maar dit hotel maakt wel een uitzondering!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging2
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid2

Na de prijzige rekening hadden we helaas niets van waarde ervaren. Het eten was beneden alle peil, waardoor het hele hotel last had van maagproblemen en ijlings imodium moest inslaan. Zelfs na een fooi aan de bediening, bleven ze afwezig aan tafel, waardoor we constant zelf naar drankjes moesten hengelen. De beloftes bij de receptie bleken loze woorden, de wekdienst faalde en gelukkig hadden we zelf een wekker gezet om een geplande uitstap niet te missen. Na aankomst na middernacht kregen we niets van de beloofde koude schotel, dus we gingen met een knorrende maag slapen. Klachten werden genegeerd, en als reactie kregen we een fruitmand met bedorven bananen en een halve appel. Absoluut geen waar voor je geld hier, vermijd dit hotel ten koste van alles!

Melden


Reisperiode: mei 2014

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Heel goed en zeer netjes, het is zeker de moeite waard om het te bezoeken. Een aanrader! Groeten Jordy

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl