ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hilton Waterfalls Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9

Recent verbleven we 10 dagen in Sharm el Sheikh. Helaas vielen de kamers van dit veronderstelde 5-sterrenhotel tegen: er was geen gratis wifi (je moest maar liefst 10 euro betalen voor slechts 1 uur), de bedden waren van slechte kwaliteit, er zat bloed op de lakens, het douchegordijn was kapot en overal leek het alsof er te veel met kit gerepareerd was. Daarnaast ontbraken simpele extra's zoals wattenstaafjes en douchekapjes. Deze accommodatie haalt volgens Europese normen zeker geen 5 sterren, eerder 4. Het eten was redelijk voor een week, maar de kamers met zeezicht kon je voor 29 dollar per nacht boeken, terwijl anderen beweerden dat je eenzelfde kamer voor slechts 50 euro voor een hele week kon krijgen. De prijzen leken niet consistent te zijn bij de receptie. De mogelijkheid om in zee te zwemmen was beperkt tot een klein gebied van zo'n 25-30 meter, waarbij zowel de vissen als het koraal niet indrukwekkend waren. Hoewel het merendeel van de gasten Russisch was, hebben we geen last van ze gehad. Het hotel leek voornamelijk gericht te zijn op families. In december 2012 hing er een gespannen sfeer in de Sinaï-regio, met frequente controles door het leger.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service3

Dit hotel voldoet echt niet aan de verwachtingen van vijf sterren. Als je hier verblijft, zul je merken dat 'all inclusive' niet aan de orde is. Voor een cappuccino of ijsje moet je extra betalen, en om het allemaal nog erger te maken, werkte het koffiezetapparaat maar drie van de acht dagen van ons verblijf. Het eten was elke dag hetzelfde en lauw, alleen het ontbijt was acceptabel. De eetzaal liet te wensen over en de lobby zag er oppervlakkig mooi uit, maar bij nader inzien bleken de hoekjes en onder de banken een troep te zijn. Het leek wel alsof de lobby was omgetoverd tot een speeltuin voor de Russische gasten met jonge kinderen. Al met al, ik zal niet snel meer voor Hilton kiezen, omdat mijn ervaring niet overeenkwam met de verwachtingen die ik had.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9

We zijn normaal gesproken geen fan van online recensies, maar we dachten dat het delen van onze ervaring anderen misschien zou overtuigen. Onze tijd in dit prachtige, elegante en imposante hotel was fantastisch. De kamers waren niet alleen schoon en ruim, maar hadden ook een mooi balkon en een breedbeeld-tv met een ruime keuze aan internationale zenders. Overdag kon je op diverse plekken heerlijk ontspannen en van de zon genieten, zonder te hoeven strijden om een ligbed. Het personeel was ontzettend vriendelijk en deed er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Persoonlijk zijn we niet zo dol op buffetmaaltijden, dus we hebben bijna elke avond gegeten in de gezellige restaurants die gemakkelijk te reserveren waren (inbegrepen bij all-inclusive). Hier werden we keurig bediend in een mooie buitenomgeving. We hebben ook een paar keer gedoken, waarbij we konden rekenen op professionele begeleiding. Het rif voor het hotel was absoluut de moeite waard.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Een echte aanrader! Het eten was prima in orde. Laten we eerlijk zijn, thuis eten we als Nederlanders ook niet elke week super gevarieerd, dus laten we niet te kritisch zijn :). De kamers waren schoon en de zwembaden en het rif waren prachtig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service8

Onze ervaring bij Sharm Waterfalls was gemengd. Hoewel het hotel op zich prima was, lieten de openbare ruimtes zoals de bar en het restaurant flink te wensen over op het gebied van hygiëne. De koffiekopjes plakten aan de tafels, de stoelen zaten onder de vlekken en de handdoekenservice liet veel te wensen over met vieze en gebruikte handdoeken. Gelukkig was het personeel vriendelijk en behulpzaam, op de receptie na waar alles erg moeizaam verliep. Het eten was teleurstellend met weinig variatie en elke dag dezelfde saaie gerechten. De meeste gasten waren Russisch en de animatie was nogal luidruchtig. Gelukkig waren de zwembaden prachtig en goed onderhouden, met behulpzaam personeel. De spa voldeed echter niet aan de Nederlandse standaarden. Al met al was het verblijf acceptabel voor één keer, maar we zullen er nooit meer terugkeren.





© 2007-2025 ReisChecker.nl