ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Quality East

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het enige minpunt was het constante gezoem van de airconditioning die pal naast het bed stond.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een knus hotel vlakbij de luchthaven, waar je waar krijgt voor je geld! Het personeel is ontzettend gastvrij en je kunt genieten van gratis koffie!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn verblijf was over het algemeen goed, maar de uitstraling van de accommodatie komt wat gedateerd over en kan wel een frisse update gebruiken. Daarnaast vond ik het ontbijtaanbod nogal beperkt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente ervaring verliep teleurstellend. Bij aankomst moesten we onverwacht 250 dollar betalen met onze creditcard als garantie voor de kamer, terwijl we dit niet van tevoren wisten. Het inchecken verliep moeizaam en er stond niks in het systeem van het reisbureau waar we geboekt hadden. Gelukkig hebben we de mogelijkheid om volgende week terug te komen en hopelijk kan de manager, Jackie Downard, ons dan verder helpen. Het begin van ons verblijf in Toronto was niet optimaal, maar gelukkig was het hotel in Niagara Falls een prettigere ervaring. Daar hoefden we niet met onze creditcard te betalen en konden we gratis parkeren, wat handig was vanwege werkzaamheden in de omgeving. Het receptiepersoneel was vriendelijk en klantgericht, vooral in vergelijking met ons eerdere hotel. We kijken uit naar onze terugkeer naar Toronto later deze week en hopen op een vlottere afloop.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Van Amsterdam naar Toronto gereisd en 2 nachten verbleven in dit hotel dat we hadden geboekt via booking.com. Na een vertraging van 5 uur, lieten we het hotel weten dat we later zouden arriveren. Bij aankomst in de avond met de shuttlebus bleek er echter geen kamer beschikbaar te zijn. De hotelmanager schoof de schuld af op booking.com en stuurde ons naar een ander vol hotel in de buurt. Gelukkig was de receptioniste Evalyne zeer behulpzaam en vond na vele telefoontjes uiteindelijk een beschikbare kamer in het 13e hotel dat ze belde. Met een taxi arriveerden we uitgeput na een half uur bij de nieuwe locatie. Na contact met booking.com bleek dat het niet hun fout was, maar dat Quality Inn Toronto onze reservering had geannuleerd. Het lijkt inderdaad onlogisch dat booking.com hier belang bij zou hebben.



© 2007-2025 ReisChecker.nl