ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Comfort Inn Laval

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik had oorspronkelijk twee kamers geboekt voor twee nachten, maar een week voor mijn aankomst besloot ik om slechts één nacht te blijven en belde ik het hotel om dit door te geven. De medewerker bevestigde de wijziging zonder verdere informatie te geven. Helaas werd mijn verzoek niet verwerkt en moest ik uiteindelijk betalen voor twee kamers voor twee nachten. Het hotel zelf was prima, maar de klantenservice liet te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Momenteel ondergaat het pand een opfrisbeurt met hier en daar nog wat werkzaamheden die voor overlast kunnen zorgen. Tijdens mijn verblijf had ik helaas geen tv-signaal en de geur van verf hing sterk in de lucht. Daarnaast was de geluidsisolatie niet optimaal. Het was jammer dat er geen duidelijke aanduiding was van de renovatiewerkzaamheden die gaande waren. Dit alles vond plaats op 17 mei 2025.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Begin maart 2025, tegen 18.30 uur, ondervond ik een tegenvallende ervaring met de service van dit hotel. Mijn toilet was verstopt en nadat ik vergeefs had gewacht op hulp, besloot ik zelf actie te ondernemen. Het was frustrerend om te horen dat het huishoudpersoneel al vertrokken was en dat ik tot de volgende dag moest wachten op assistentie. Uiteindelijk, na enige aandringen, kreeg ik een sifon om het probleem zelf op te lossen. Het verbaasde me dat de huishoudster niet heeft gewacht om te zien of het probleem was opgelost, dat de receptie zo passief reageerde op mijn benarde situatie en dat er geen speciaal team was om dit soort problemen aan te pakken, vooral omdat het hotel volgeboekt was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamers zijn erg prijzig en de verhouding tussen prijs en kwaliteit klopt niet helemaal. De lunch laat te wensen over en het ontbijt is ook niet fantastisch. Daarnaast is de staat van het hotel tijdens de renovatie erg slordig, en je moet een flink eind buitenom lopen om bij de eetzaal of receptie te komen. De manager, Natalie, beloofde mij een prijs van 164 plus belastingen voor een extra dag, maar heeft uiteindelijk 189 plus belastingen in rekening gebracht. Het was teleurstellend en daarom ben ik overgestapt naar een ander hotel dat veel beter bij mijn wensen aansloot. Natalie is niet blij met Comfort Inn en dat heeft ze duidelijk laten merken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

We misten handdoeken en vonden lege sapflessen in de badkamer, wat zorgde voor een vreemde verrassing. Onze nacht werd ruw onderbroken om 03.30 uur door een onverwachte bezoeker die luidkeels zijn aanwezigheid aankondigde. De geur in de kamer was niet te wijten aan verf, maar eerder aan de lopende renovaties die hoofdpijn veroorzaakten bij alle aanwezigen. Gelukkig maakte de gunstige locatie en het vriendelijke personeel iets goed in deze verder teleurstellende ervaring.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl