ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Travelodge Aeroport Dorval Airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik was absoluut onder de indruk van de kamer die ik kreeg toegewezen, maar helaas was ik minder te spreken over mijn interactie met het personeel. Na een aanzienlijk bedrag van $750 te hebben betaald voor een standaardkamer, besloot ik om buiten wat eten te halen. Terwijl ik richting de uitgang liep, werd ik aangehouden door een medewerker van het hotel die me vroeg of ik daar verbleef als gast. Ik bevestigde dit en liet hem mijn sleutelkaart zien. Hoewel hij beleefd was en me een fijne dag wenste, voelde ik me toch ongemakkelijk. Ik besefte ineens dat ik qua kledingstijl behoorlijk afweek van de andere gasten, die allen in dure merkkleding en zakelijke pakken rondliepen. Dit zou echter geen reden moeten zijn voor ongemak of onwelkomheid. Het voorval liet me achter met een onprettig gevoel en ik had het gevoel dat ik daar niet helemaal thuishoorde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

We hebben al een aantal keer van de faciliteiten genoten. Hoewel het wat aan de prijzige kant is, is het zeker handig als je een vroege vlucht moet halen. Het eigen restaurant biedt kwalitatief goed eten. Voor een extra lounge-toegang op de negende verdieping krijg je een knusse ruimte waar het heerlijk rustig is. Er zijn zelfs maaltijden beschikbaar tijdens zowel het avondeten als het ontbijt. Onlangs hadden we wat vertraging op het vliegveld en konden we gelukkig terecht in de lounge. De kamers zijn ruim, schoon en vredig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij het binnenstappen van dit hotel voel je meteen de belofte van gastronomisch genot. De betoverende ambiance zorgt ervoor dat je het liefst voor eeuwig zou blijven. De kamers zijn royaal en vlekkeloos, met oog voor elk detail. Grote ramen laten je wegdromen terwijl je geniet van het uitzicht vanaf het zwembadterras. Bovendien is het een leuke extraatje om in elke kamer een espressomachine aan te treffen. Een verblijf in dit hotel in YUL overstijgt vrijwel alle verwachtingen die je zou kunnen hebben.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Vanaf het moment dat ik het hotel binnenliep, wist ik dat dit een bijzondere ervaring zou worden. Het receptiepersoneel, met name Lilliana en Irene, was buitengewoon attent en gastvrij. Ze deden er alles aan om mijn verblijf onvergetelijk te maken, van een gratis upgrade naar een luxe kamer tot het verrassen van mij met een heerlijk dessert op mijn verjaardag. Het was precies wat ik nodig had na een vermoeiende vlucht. Mijn kamer op de 9e verdieping was prachtig: modern, ruim en geluiddicht. Het deluxe ontbijt in de club was een culinaire ervaring op zich en het hele personeel straalde warmte en vriendelijkheid uit. Ik kan dit hotel alleen maar aanbevelen! Een echte topper!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel, dat direct verbonden is met de luchthaven, heeft een ruim en comfortabel bed. Maar helaas is dat het enige positieve punt dat ik kan noemen. Ik had gehoopt op meer voordelen van een accommodatie die onder het beheer van Marriott valt. Bij het inchecken informeerde ik naar eventuele ontbijtaanbiedingen, maar in plaats daarvan probeerde de receptie me een $75-toegang tot de lounge te verkopen. Toen ik aangaf dat ik geen tijd had om van deze faciliteiten te genieten, werd mijn verzoek volledig genegeerd. Aangezien ik een verblijf van 6 nachten/7 dagen had geboekt, was een ontbijtoptie voor mij essentieel. De waterdruk in de douche was teleurstellend en ik trof haren van vorige gasten aan, wat de algehele ervaring aanzienlijk verminderde. De kwaliteit van de douche liet zeker te wensen over en zorgde ervoor dat ik me constant zorgen maakte. Aangezien ik laat werkte en graag wilde uitslapen, werden de gordijnen voor de ramen niet donker genoeg om het licht buiten te houden, wat resulteerde in een gebrekkige nachtrust. Gedurende de hele week heeft niemand de moeite genomen om te informeren of alles naar wens was, wat voor mij enigszins schokkend was. Als er iemand van het personeel verantwoordelijk is voor de gasten van Marriott-hotels, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen, want ik heb liever geen negatieve recensie achter te laten. Bedankt.



© 2007-2025 ReisChecker.nl