ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Mont Gabriel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Afgelopen weekend was ik aanwezig bij een bruiloft op deze locatie en was volledig onder de indruk van de pracht van het landgoed en het hoofdgebouw. De geschiedenis van het gebouw was duidelijk zichtbaar, wat zowel charme als imperfecties met zich meebrengt. Sommige stenen terrassen en trappen hebben zeker wat opknapwerk nodig, maar desondanks blijft dit een fantastisch hotel en resort! Mijn voornaamste punt van kritiek is dat het vrij lang duurde voordat een deel van ons eten op vrijdag arriveerde en toen het eenmaal aan tafel kwam, was het al koud geworden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik geef deze accommodatie 4 sterren, vanwege het vriendelijke personeel dat zich echt inzet, maar ik zou er eigenlijk 5 sterren voor willen geven. Als er minder reserveringen zouden zijn wanneer er personeelstekort is, zou dit de algehele ervaring ten goede komen. Het lijkt erop dat de management het probleem is. Helaas was de badkamer bij aankomst niet goed schoongemaakt en zelfs na herhaaldelijk verzoek werd dit pas op dag twee aangepakt. Wel fijn is dat er nu iemand van het personeel hard aan werkt terwijl we nog daar zijn. Het eten is geweldig, het zwembad fantastisch en de locatie perfect. Onze groep van 50 personen heeft echt genoten van de avond en sommigen hebben zelfs overnacht. We verbleven in het oude gedeelte dat erg charmant is; de bedden waren schoon en de matrassen comfortabel. De groepsleden die in het nieuwe gedeelte verbleven waren over het algemeen ook tevreden, alhoewel sommigen klaagden over de netheid van de badkamers.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een verborgen pareltje! Dit juweeltje heeft een adembenemende make-over gekregen met behoud van zijn historische charme en architectonische karakter. De bediening is uitmuntend, attent en vriendelijk! Zeker een bezoekje waard!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een teleurstellende ervaring bij dit hotel, voelen we ons bedrogen en in de steek gelaten. We hadden de dag ervoor gebeld voor prijzen en aangekomen bij het hotel bleek dat belangrijke faciliteiten zoals het zwembad en restaurant gesloten waren vanwege renovaties, zonder dat dit ons was verteld. Bovendien kregen we te horen dat er een tekort aan personeel was en dat de kamers niet beschikbaar waren tegen het eerder afgesproken laagste tarief. We werden gedwongen om meer te betalen dan oorspronkelijk afgesproken, zonder enige compensatie aangeboden te krijgen. Ondanks onze loyaliteit en het verzoek om het lagere tarief te hanteren, werd hier niet op ingegaan. Dit resulteerde in het verlies van een zondagnacht en $640, waardoor we uiteindelijk elders onderdak moesten vinden. Het is van essentieel belang om klanten vooraf juist te informeren over eventuele beperkingen en om verantwoordelijkheid te nemen als bepaalde diensten niet beschikbaar zijn. Als voormalige stamgasten zullen we niet meer terugkeren naar dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel straalde een charmante en stijlvolle sfeer uit, met oog voor de historische details die het karakter gaven. Hoewel de spa nog niet helemaal operationeel was vanwege de recente opening, was de gratis lunch voor titanium leden een aangename verrassing die zeer smakelijk was! Karine en Alicia verdienen een speciale vermelding voor hun uitzonderlijke service, vriendelijkheid en toewijding om ons verblijf onvergetelijk te maken. Hun bijdrage maakte echt het verschil!



© 2007-2025 ReisChecker.nl