ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Watermark And Spa

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit viersterrenhotel heeft tot nu toe de slechtste service die ik heb ervaren. Het personeel is vriendelijk, maar waar komen ze vandaan? Misschien zijn de vrouwelijke receptionisten nog redelijk vriendelijk, maar de mannen? Mijn man had moeite om bagage te dragen en werd alleen maar bekeken. Ik zag de naam Sujana op zijn naamkaartje. Hij keek ons gewoon emotieloos aan en toonde geen enkele bereidheid om te helpen. De toiletpot maakte van 's avonds tot 's ochtends lawaai en doorspoelen was een hele klus. Er zat zoveel stof tussen de meubels. We checkten 's avonds in omdat dit hotel slechts een tussenstop was voordat we naar het Conrad gingen. Maar het verblijf was allesbehalve aangenaam. De ontvangst 's avonds was onplezierig. En bij vertrek was er geen hulp bij het dragen van bagage, enzovoort. Ongelooflijk. Ik heb overal gereisd, maar dit is de eerste keer dat ik zo teleurgesteld ben. Er is zeker ruimte voor verbetering. Als je beleefd tegen buitenlanders kunt zijn, moet je ook vriendelijk kunnen zijn tegen de lokale bevolking.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een fantastisch verblijf van 8 nachten in 2025! Ondanks dat het hotel een beetje ouder is, wordt de warme gastvrijheid van het personeel snel het belangrijkste aspect. Ze zorgen echt voor je. De suite was geweldig met een groot bed, smart-tv en onbeperkt warm en koud water. Het ontbijt was uitgebreid met zowel hartige als zoete opties, en zelfs een paar Japanse gerechten. Als suitegast hadden we toegang tot de lounge met warme en koude dranken en snacks gedurende de dag. We zijn dankbaar voor de aandacht van het personeel en bevelen dit van harte aan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Hoewel het strand op loopafstand is, kan het 's nachts lastig zijn om erheen te gaan. Het personeel is fantastisch en zet zich volledig in om ervoor te zorgen dat gasten tevreden zijn. Ik zou het management willen adviseren om over te stappen op duurzamere alternatieven voor plastic waterflessen en te investeren in waterkoelers op elke verdieping. Het zou ook fijn zijn als er speciale rustige zones zijn, waar gasten met kinderen gescheiden worden van gasten die op zoek zijn naar wat stilte, aangezien de geluidsisolatie van de kamers wat te wensen overlaat. Dit zou de algehele ervaring nog aangenamer maken voor iedereen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Fantastisch!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Bij w sensa kun je genieten van heerlijk eten voor een redelijke prijs. Als afsluiter kun je in de naastgelegen bar/café ook nog genieten van een heerlijke kop koffie. Topsfeer!



© 2007-2025 ReisChecker.nl