ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Oaks On Felix

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een komedie van fouten met de jongens van dit hotel. Nadat mijn inchecktijd van 14.00 uur al was verstreken, kreeg ik een telefoontje dat mijn kamer een "onderhoudsprobleem" had en dat er geen kamer meer beschikbaar was. Ze hebben me naar een ander hotel buiten de stad gestuurd omdat er geen vergelijkbare kamer beschikbaar was. Geen compensatie, geen tegemoetkoming, gewoon teleurstellende service van deze hotelketen. Na een lange wandeling naar Oaks Festival Suites ontdekte ik dat de kamers vies, somber en verouderd waren. Bespaar jezelf de moeite om in deze dure Oaks-hotels te verblijven, er zijn genoeg andere betaalbare opties die tien keer beter zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik had een kamer geboekt met prachtig uitzicht op twee slaapkamers, maar helaas niet gekregen wat ik verwachtte. De werkelijke staat van het appartement was heel anders dan wat ik op de foto's had gezien op de boekingssites. Het was vies, oud en in slechte staat. Gelukkig kon ik bij de receptie aangeven dat ik niet tevreden was en kreeg ik meteen een nieuwe kamer aangeboden op een hogere verdieping, die gelukkig wel aan mijn verwachtingen voldeed. Het hotel heeft duidelijk een upgrade nodig en moet beter schoongemaakt worden. Helaas vond ik de prijs die ik betaalde niet in verhouding staan tot wat ik kreeg.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel was echt fantastisch. Het personeel was ontzettend gastvrij en hartelijk. De ligging was perfect, niet te ver van Brisbane, maar ver genoeg om te ontsnappen aan de drukte van de stad. We hebben een geweldige tijd gehad en we zijn zeker van plan om nog eens terug te komen voor een heerlijke vakantie. Een dikke pluim voor het team! Wij raden dit hotel van harte aan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De locatie van dit hotel is fantastisch, maar helaas is dat ook het enige positieve eraan. Het personeel bij de receptie mist duidelijk training in gastvrijheid en professionaliteit, waardoor onze ervaring hier zeer teleurstellend was. De shiftmanagers leken niet in staat om problemen op te lossen en leken weinig belang te hechten aan de tevredenheid van de gasten. Het is verbazingwekkend dat dit hotel een beoordeling van 4 sterren heeft gekregen. De hygiëne liet ook veel te wensen over. Er waren graffiti op de muren van onze kamer, voedselresten op de kom en zelfs geen toiletpapier. Het leek erop dat het personeel bij de receptie met tegenzin het minimale deed. Hoewel er enkele medewerkers waren die hun best deden, was de algehele ervaring niet de prijs waard. De staat van de slaapkamer was het meest teleurstellend, met spijkers en stof op de lakens, wat de indruk wekte dat er niet eens sprake was van fatsoenlijke schoonmaak. We raden deze plek ten zeerste af.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Als ik geen andere keuze had, zou ik niet terugkeren naar dit hotel in Brisbane. Mijn ervaring was ronduit verschrikkelijk en ik zou het niet eens een ster geven. Het onthaal bij het inchecken was een regelrechte teleurstelling, met een onbeleefde man en een onverschillige excuses-makende dame. Ze waren duidelijk niet geschikt voor hun klantenservice functie, wat resulteerde in een van de slechtste incheck-ervaringen die ik ooit heb gehad. Onze boeking, gemaakt door ons bedrijf, leidde tot problemen in plaats van begrip en hulp. Het ergste moest nog komen toen we onze kamer zagen. Vies, vervallen en bedekt met vlekken - ik voelde me ongemakkelijk en vies. Geen water in de kamer, wat een vreemde tekortkoming is voor de hoge prijs van $570 per nacht voor een tweekamerappartement. Ik zal dit hotel vermijden als de pest en zeker niet aanbevelen aan anderen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl