ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hyatt Regency

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Voor de prijs die we betaalden voor dit hotel, hadden we wel iets meer verwacht. Het kan echt niet als een vijfsterrenhotel worden beschouwd, misschien eerder als een driesterrenaccommodatie. In eerdere ervaringen heb ik in Thailand en de Filippijnen gelogeerd in vier- en vijfsterrenhotels die een stuk luxueuzer waren. Bij het inchecken werd ons geüpgraded naar een kamer met uitzicht op de haven, maar tegen een flinke meerprijs van $50 per dag. We sloegen dit aanbod af, want de upgrade leek ons het geld niet waard. Het hotel lijkt eerder tot de onderste regionen van de Hyatt-keten te behoren. Het ontbijtbuffet was redelijk, maar er gebeurde iets opmerkelijks tijdens ons verblijf. Een andere gast stond even op om bij te schenken, en nog voor hij terugkwam werd zijn tafel alweer ingenomen door twee anderen, terwijl er genoeg lege tafels beschikbaar waren. Na wat tussenkomst van ons en de serveerster werd de man terug aan zijn tafel gezet. De volgende dag herhaalde dit absurde tafelschuifspel zich opnieuw. Een bizarre ervaring!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het ontbijtbuffet was fantastisch, er was zoveel keuze! Elke buffet met verse sinaasappelsap en shotjes sap verdient meteen 5 sterren van mij! De kamers zijn mooi ingericht en de locatie is uitstekend! Ook is er een service die je was ophaalt en terugbrengt, tegen een kleine vergoeding.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Fantastische plek met zeer gastvrije medewerkers.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Uitstekende dienstverlening! Een aangename sfeer aan de bar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

In juli 2014 verbleven we in dit hotel en hadden voor 6 dagen een luxueuze kamer met uitzicht op de haven geboekt voor $ 397 per nacht. Het positieve aan dit hotel is absoluut het prachtige uitzicht en het uitgebreide en smakelijke ontbijt. De kamers zijn niet erg ruim, maar wel acceptabel. Helaas blijft de rest van de ervaring wat achter, met een algemene sfeer van zuinigheid en een gebrek aan netheid. Dit hotel straalt niet bepaald gastvrijheid uit; eerder voelt het alsof je als gast tot de laatste cent wordt uitgeknepen. Overal lijkt een prijskaartje aan te hangen! Wil je WiFi op je kamer? Dat kost je $5 per uur. Als je dit niet wil betalen, mag je gratis in de lobby zitten. Handdoeken worden precies geteld en extra's zoals slippers of badjassen hoef je niet te verwachten. Hetzelfde geldt voor zeepjes en koffie - als je erom vraagt, krijg je het uiteindelijk wel, maar het voelt toch alsof je moet bedelen. Bij het uitchecken wordt er nog eens 1,5% extra in rekening gebracht voor het gebruik van je creditcard. Hoewel je je feedback op een kaart kan achterlaten, is het de vraag of hier echt iets mee wordt gedaan. Ik twijfelde tussen het geven van 2 of 3 sterren, maar uiteindelijk heb ik er 2 gegeven.



© 2007-2025 ReisChecker.nl