ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Olims

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamers zijn fris en uitnodigend, terwijl het hotel een charmante nostalgische uitstraling heeft. Het is fantastisch dat ze huisdieren verwelkomen. Hoewel de barmaaltijden wat beter zouden kunnen, vooral de fish and chips die wat smaak misten. Het was eigenlijk een vergissing om vis te bestellen terwijl Canberra zo ver van de zee ligt. De wijn is prijzig in verhouding tot de kwaliteit ervan. Wel bevindt het hotel zich op een uitstekende centrale locatie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik heb hier 6 nachten doorgebracht en heb echt genoten van mijn verblijf. De kamer was erg comfortabel en de verwarming werkte perfect, wat vooral fijn was tijdens de koude nachten. Het feit dat er een extra deken in de kast lag en de douche heerlijk was, maakte mijn ervaring nog beter. De locatie was ook ideaal voor ons, omdat we met de auto reisden. Het enige kleine minpuntje dat ik kan noemen is dat we een paar keer terugkwamen van een dagje uit en merkten dat onze kamer nog niet was schoongemaakt. Het was geen enorm probleem, maar wel iets om rekening mee te houden. Voor mensen die moeite hebben met mobiliteit, raad ik aan om een kamer op de begane grond te vragen, aangezien er geen lift is in het gebouw. Al met al was het een prettig verblijf en zou ik hier zeker weer willen terugkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Geen 4-sterrenwaardig hotel! Ondanks de historische waarde van het pand, voldeed de ervaring niet aan onze verwachtingen. Het inchecken was vlot verlopen, maar het toevoegen van ontbijt tegen extra kosten bleek misleidend. Hoewel we per e-mail bevestiging hadden ontvangen, werden we bij aankomst geconfronteerd met het feit dat alleen de kamer was gereserveerd. Dit was zeer teleurstellend en leidde tot een discussie met de receptie, die uiteindelijk het ontbijt voor de eerste nacht compenseerde. Het bedienend personeel straalde weinig enthousiasme uit en leek ontevreden over hun werk. Ook de toegankelijkheid van de hoofdingang voor rolstoelen liet te wensen over, tenzij je bereid was je auto aan de achterkant van het hotel te parkeren. Desondanks was de locatie wel top. Al met al was onze ervaring teleurstellend en beneden de maat voor wat je van een 4-sterrenhotel mag verwachten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel ademt geschiedenis en sfeer. De kamers kunnen echter wel een makeover gebruiken, vooral wat betreft het tapijt. Ik verbleef in een loftkamer, wat echt uniek was. Eén ding dat de receptie misschien moet verduidelijken aan de gasten is of ze de trap op moeten voor hun badkamer en slaapkamer, terwijl de keuken en woonkamer beneden zijn. Alles bij elkaar genomen was de service uitstekend. Het ontbijt was ook heerlijk met een grote variatie aan gerechten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens mijn recente reis met de bus verbleef ik in dit hotel. Het verblijf was fantastisch! De kamer was comfortabel en het vriendelijke receptiepersoneel stond altijd voor mij klaar. De locatie was perfect en hoewel de maaltijden wat tegenvielen, was het personeel tijdens het ontbijt zeer vaardig en zorgde voor een geweldige start van mijn dag. Helaas lieten de desserts te wensen over en miste ik een lekkere vla om makkelijk door te kunnen slikken. Ook werkte het koffiezetapparaat niet, waardoor gasten gedwongen werden om koffie te kopen bij de bistro.



© 2007-2025 ReisChecker.nl