ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Reconquista Garden

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ervaring was niet geweldig. Ik begrijp echt niet wie deze accommodatie vier sterren heeft gegeven, want het is verre van dat niveau. Gedurende acht nachten verbleven we op de vierde verdieping. De gang rook verschrikkelijk en ondanks dat we het aan de receptie hebben gemeld, werd er niets aan gedaan. Er hing een rioollucht in de badkamer. Voor mensen met allergieën is het beter om voorzichtig te zijn, aangezien er slechts één kamer zonder tapijt is. De bedden hadden erg zachte matrassen en er was geen optie voor een harder matras. Het personeel bij de receptie was vriendelijk, maar ze hadden duidelijk communicatieproblemen onderling. De schoonmaak was wel in orde. De kamer was eenvoudig maar ruim, met warm en koud water in de badkamer. Sommige tegels waren gebroken, wat gevaarlijk kon zijn, en de badkamerdeur was beschadigd aan de binnenkant, wat duidt op een gebrek aan gedetailleerde inspectie van de kamers. Kortom, het is slechts redelijk met ernstige problemen zoals de stank van riool en de communicatie van het personeel. Het verdient zeker geen vier sterren. Naar mijn mening staat het lager dan een Ibis en laat ik het dan maar niet hebben over het Novotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik begrijp niet waarom dit hotel als een viersterrenhotel wordt beschouwd. De geur van de tapijten is ondraaglijk! De muffe geur is buitensporig sterk. Het lijkt erop dat de kamers niet goed worden schoongemaakt. Basis hygiëneproducten, zoals toiletpapier, worden niet aangevuld. Ondanks herhaaldelijk bellen naar de receptie en het niet bezorgen in de kamer, moest ik het persoonlijk bij de receptie ophalen. We werden in rekening gebracht voor een item uit de minibar dat niet was geconsumeerd. Twee keer gaven ze de sleutel van onze kamer aan andere gasten terwijl we er waren, en toen we het meldden bij de receptionist, zei hij dat hij hier niets van wist. De prijs staat niet in verhouding tot de geboden service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Onlangs verbleef ik vijf nachten in dit hotel. De foto's op de website waar ik via Decolar boekte, komen niet overeen met de werkelijkheid. De kamers zijn niet erg schoon, hebben geen hoofdeinden op de bedden en het tapijt vertoont oude schimmelvlekken en ruikt muf. De meubels zijn verouderd en slecht onderhouden, en in de badkamer zie je duidelijk gebrek aan schoonmaak en onderhoud. Er is geen haardroger in de kamer aanwezig, je moet er een bij de receptie halen en na gebruik terugbrengen. De kwaliteit van de haardroger is belabberd. Wat betreft het ontbijt, het sinaasappelsap is kunstmatig en het servies is versleten met scheuren. De ontbijtruimte is erg krap, met te grote stoelen die niet passen bij de grootte van de ruimte. De voordeur was gedurende mijn hele verblijf kapot. Wat betreft de locatie, daar heb ik geen klachten over, het is inderdaad dichtbij alles.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is absoluut de moeite waard om te verblijven, maar er zijn een paar punten die aandacht verdienen. Helaas ontbrak er een prullenbak in onze badkamer en was de watertemperatuur in de douche aan de lage kant. Bij binnenkomst rook het naar riolering, maar dat veranderde gelukkig na een paar treden. Het ontbijt was uitstekend en het personeel was zeer attent en de kamer was brandschoon.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ligging van het hotel is top, lekker centraal! We verbleven in een tweepersoons suite, maar de douche was echt niet goed, er kwam amper water uit! Het ontbijt was nogal karig, en bij aankomst moest ik zelf om badhanddoeken vragen. De handdoek voor op de vloer werd alleen de eerste dag gebracht, daarna leken ze het te zijn vergeten. Ik zou dit niet aanbevelen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl