ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel I Residence

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel heeft vele pluspunten, waaronder een schone slaapzaal, goed ontbijt en overwegend vriendelijk personeel. De ligging is ideaal, recht tegenover het BTS-station, waardoor het reizen door de stad uiterst gemakkelijk is. Echter, er zijn enkele ernstige kwesties die dringend aangepakt moeten worden. Het voornaamste probleem ligt bij de manager: als het hotel wil verbeteren en meer gasten wil aantrekken, lijkt een verandering in management noodzakelijk. Een ander onaanvaardbaar punt is dat gasten extra kosten in rekening worden gebracht voor het bewaren van bagage, zelfs wanneer ze al een nieuwe boeking hebben geplaatst. Dit is ronduit oneerlijk en iets wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt in een hotel. Het meubilair vertoont duidelijke tekenen van veroudering en het hotel zou dringend een renovatie kunnen gebruiken. De toiletten zijn ook erg compact, vergelijkbaar met de kleine badkamers die vaak in Europa voorkomen. Een speciale shout-out naar de receptioniste (de dame met de bril): zij was bijzonder vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Haar uitmuntende klantenservice verdient absoluut een salarisverhoging.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel heeft zeker potentie, maar de kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Gelukkig maken de fantastische locatie en het mooie zwembad veel goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Eén ster is nog te veel voor deze teleurstellende ervaring. Het personeel was onverzorgd en onbeschoft, terwijl de kamers duidelijk achterstallig onderhoud hadden. De 'deluxe kamer met uitzicht op de stad' bleek een grap te zijn, aangezien ons uitzicht een betonnen muur van een parkeergarage was zonder enige vorm van daglicht. Bovendien was ons tweepersoonsbed opgemaakt met slechts één deken, bedoeld voor een eenpersoonsbed. Na veel moeite kregen we pas na 1,5 uur rond 03:00 uur 's nachts een extra deken na herhaaldelijk dreigen. Bedankt, maar nee bedankt, I-Residence. Ik zal hier nooit meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

In de eerste kamer was de airconditioning defect en hoewel we naar een andere kamer zijn verhuisd, werkte de verlichting daar slechts gedeeltelijk. Helaas was er geen optie om nogmaals van kamer te wisselen. De kamers waren redelijk, maar erg gehorig. De WiFi was ook niet betrouwbaar, parkeren was beperkt tot slechts enkele auto's en de receptie was te donker, misschien zouden ze daar wat meer verlichting moeten aanbrengen. Het ontbijt was echter goed en uitgebreid, maar de storende muziek maakte het moeilijk om echt van de maaltijd te genieten. Het personeel was redelijk vriendelijk, hoewel hun kennis van het Engels beperkt was. Voor mij was dit een eenmalige ervaring. Helaas was het geen aangenaam verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Na het verkennen van tientallen hotels, moet ik zeggen dat dit de eerste is waar je extra moet betalen voor koffie en water op de kamer. Helaas was er geen ontbijt vanwege Covid, maar ze boden wel een upgrade van de kamer aan, wat zeer gewaardeerd werd. Jammer genoeg werkte de televisie niet naar behoren en toen ik vroeg om deze te vervangen, kreeg ik te horen dat dit alleen mogelijk was door van kamer te veranderen. Dat vond ik eerder onhandig dan praktisch.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl