ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Belvedere

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5

Ik verbleef hier van 22 tot 29 september en had last minute geboekt. Het hotel was van een gemiddelde kwaliteit met een gevarieerd continentaal ontbijtbuffet. De kamers waren niet al te groot, maar wel netjes en schoon. Vanaf de achterkant van het hotel had je uitzicht op zee en kon je langs het water naar het centrum lopen. Er waren verschillende faciliteiten beschikbaar, zoals midgetgolf, zowel binnen als buiten zwembaden, een beautycentrum, een kinderclub en tennisbanen. Het is belangrijk om in gedachten te houden dat het een driesterrenhotel is, dus verwacht niet te veel luxe. De Kroaten zelf zouden wat vriendelijker kunnen zijn en beter andere talen spreken, maar we zijn op vakantie voor onszelf en niet voor anderen. Al met al hebben we hier een heerlijke week kunnen ontspannen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Het lijkt erop dat het hotel wat modernisering nodig heeft, vooral wat betreft de kamers waar wij verbleven. De inrichting komt wat ouderwets over en de vloerbedekking ruikt muf, zelfs in de gangen. Gelukkig zijn de badkamer en toilet wel keurig opgeknapt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid9

Bij aankomst in het hotel werden we teleurgesteld door de staat van onze kamer, die niet goed was schoongemaakt. Gelukkig kregen we na een uur wachten een schone kamer toegewezen. Het ontbijt was verrassend lekker, maar het avondeten viel ons tegen, dus besloten we gezellig aan de boulevard te gaan eten. Het zwembad was prachtig en goed onderhouden, en de massages waren zeer ontspannend. Hoewel het hotel een wat ouderwetse uitstraling had, was er gelukkig wel overal airconditioning aanwezig. Helaas was niet al het personeel even vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service1

Het eten was elke dag eentonig, zowel het vlees als de erwten smaakten identiek. Er was een stroomstoring geweest, wat nog te overzien was, maar het ontbrak aan drankopties bij het ontbijt, wat teleurstellend was. Het personeel liet echt te wensen over in klantvriendelijkheid. De kamers waren uiterst klein, met matrassen die dringend aan vervanging toe waren. De douche was klein en vuil, met gaten in het plafond waardoor geluiden van boven doordrongen. Zelfs voor een 3-sterrenhotel was dit ondermaats. Het enige voordeel was de prachtige locatie in Kroatië en de nabijheid van een charmant dorp.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service5

Het hotel was brandschoon en het eten was van uitstekende kwaliteit. Het verblijf was prima, maar niet per se een hoogvlieger.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

We hebben een fantastische week doorgebracht in dit hotel na de renovatie en waren positief verrast. De service is uitstekend, het eten is heerlijk en de kamers worden elke dag grondig schoongemaakt. Er is van alles te doen in het hotel, van het boeken van excursies tot leuke activiteiten voor kinderen. De zwembaden, zowel binnen als buiten, zijn geweldig en er zijn comfortabele ligbedden aan de zee (tegen een kleine vergoeding). Zelfs na het uitchecken mochten we de hele dag nog gebruikmaken van de faciliteiten, inclusief schone handdoeken en een locker voor onze bagage. Dit hotel is absoluut een aanrader voor zowel stellen als gezinnen! Medulin is een knus maar rustig plaatsje waar niet veel te beleven valt. Excursies naar bijvoorbeeld Venetië (3 uur heen en 3 uur terug) of het Nationaal Park Plitvicemeren (5 uur heen en 5 uur terug) kunnen via het hotel geboekt worden, maar houd er rekening mee dat deze best ver weg liggen. Pula is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en zeker een bezoekje waard!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid6

Begonnen onze vakantie op 23 juli 2008. We kregen een kamer in het oude gedeelte van het hotel. Helaas waren de kamers niet goed schoongemaakt en de badkamer liet te wensen over. Gelukkig was de ligging dicht bij het strand en het zwembad wel fijn, maar verder liet de service te wensen over. Het leek alsof het hotel recent was overgenomen door Italianen die vooral gericht waren op winst maken. De bedden waren oncomfortabel met voelbare veren en er werd niets aan gedaan. De communicatie verliep moeizaam doordat het personeel opeens geen Engels leek te spreken. Dit hotel verdient geen 3 sterren, eerder 1 ster. Het ontbijt in de ochtend was redelijk, maar het avondeten was teleurstellend. Wij betaalden 693 euro voor 13 dagen en 12 nachten, maar aan het einde van de vakantie moesten we nog eens 800 euro per persoon bijbetalen, veel te duur voor de geboden kwaliteit. Het was jammer dat elke Nederlandse vakantieganger zich hierover beklaagde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service6

Dit hotel, een ware reus van een complex, was niet iets waar we normaal gesproken voor zouden kiezen. Toch hebben we het last minute geboekt, slechts 2 dagen voor vertrek, dus we moesten wel flexibel zijn. Normaal gesproken zijn we geen fan van die immense eetzalen, maar smaken verschillen natuurlijk. De kamer was aan de kleine kant, maar had wel een mooi uitzicht op zee en een balkon. Op ons verzoek kregen we zelfs een gratis minibar, zodat we 's avonds nog konden genieten van een koud biertje op ons balkon. De locatie van het hotel beviel ons ook prima.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging5
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Wat hebben we genoten van deze fantastische week! Onze gastheren en -vrouwen hebben ons werkelijk in de watten gelegd en er alles aan gedaan om onze vakantie onvergetelijk te maken. Het was een week om dankbaar voor te zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid10

Tussen 26 juli en 5 augustus verbleven wij in dit hotel en we hebben er enorm van genoten. De ligging is perfect, direct aan het strand en op loopafstand van het centrum. Het vriendelijke personeel bij de receptie maakte ons verblijf extra aangenaam, en er was altijd animatie voor wie daar zin in had. We hadden een kamer geboekt met zeezicht en deze wens werd vervuld. Hoewel de bedden niet van topkwaliteit waren, was dit gemakkelijk op te lossen met extra lakens en een sprei, waardoor we toch goed konden slapen. Het eten was prima, met veel variatie om uit te kiezen. De kamers werden elke dag schoongemaakt en om de paar dagen kregen we schoon beddengoed en handdoeken. Kortom, wij hebben geen enkele reden tot klagen over ons verblijf hier.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl