ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Beach Class Resort Muro Alto

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

We hebben genoten van ons verblijf in dit gezellige appartement, dichtbij de kust met een adembenemend uitzicht vanaf het balkon. Het was goed uitgerust met comfortabele meubels en een handige waslijn. Het strand en het grote zwembad waren makkelijk bereikbaar, wat echt een pluspunt was. De keuken was compact maar praktisch ingericht met een ruime koelkast, airfryer, magnetron en andere handige keukenspullen. In de woonkamer stond een knusse eettafel en bank, en het geheel was piekfijn schoon. Hoewel de slaapkamers wat aan de kleine kant waren en de bedden gezellig maar compact, was het privé-appartement een heerlijke plek om te vertoeven. Jammer genoeg was er geen ontbijt inbegrepen, dus trokken we naar de nabijgelegen supermarkt voor wat lekkers. De eetmogelijkheden in de buurt waren beperkt en de restaurantservice van het hotel kon beter. Ondanks dat was het een rustig en ontspannend verblijf, perfect voor wie wil relaxen en eventueel een uitstapje naar het nabijgelegen stadje Porto de Galinhas wil maken voor meer activiteiten. We raden het zeker aan!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De appartementen zijn goed ontworpen, het zwembad is fantastisch en de recreatiefaciliteiten zijn geweldig. Er zijn leuke activiteiten zoals entertainment en shows. Het strand voor de deur is perfect bij laag tij. Het restaurant voldoet aan de verwachtingen, maar de hamburgertent was wat teleurstellend. Het inchecken duurde lang vanwege de wachtrij, wat een minpuntje is. Desalniettemin is het zeker de moeite waard!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het resort staat niet toe dat je na het uitchecken nog op het terrein blijft, zelfs als je de sleutel van het appartement hebt ingeleverd. Je moet direct vertrekken zodra je de sleutel hebt afgegeven. In andere resorts in Porto de Galinhas waar ik verbleven heb, mocht je na het uitchecken wel nog gebruikmaken van de gemeenschappelijke recreatiegebieden. Dit resort is duur en het was teleurstellend dat dit niet mogelijk was. Als ik dit had geweten, zou ik hier niet hebben geboekt. Ik raad dit resort niet aan, er zijn betere opties in Porto de Galinhas die ook betaalbaarder zijn en minder gedoe opleveren dan Beach Class.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De enige pluspunt van deze plek is het zwembad. Verder is er helemaal niets positiefs aan. We betaalden 500 euro per nacht voor: 1 - Geen ontbijt inbegrepen (we moesten ontbijten bij een supermarkt vlakbij het complex) 2 - We aten er lunch (eten was ok, maar de restaurantmanager schreeuwt constant - tot het punt dat ze zei: wil je ons failliet maken? - en het personeel schreeuwt mee - klanten zijn daar ONZICHTBAAR) 3 - Verschrikkelijke kamer - ouderwetse meubels, vreselijke keuken en zat vol MET KAKKERLAKKEN (we belden de eigenaar die zei: "bedankt voor het doorgeven" en deed ER NIETS aan / we belden de receptie die zei: GA NAAR DE SUPERMARKT EN KOOP INSECTICIDEN, we kunnen niet helpen). En dat om 21.00 uur, terwijl we met dit soort problemen moesten omgaan. 4 - Onvoorbereid en onbeschoft personeel Alleen een pluim voor de zwembadman die goed onderhoud doet en DAT IS HET. Ik zal NOOIT meer naar deze plek teruggaan en raad het ook anderen niet aan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het Beach Class is geen gewoon resort of hotel, maar een appartementencomplex zonder enige hoteldiensten. Als er problemen zijn met het appartement, moet je dit direct met de eigenaar bespreken. Helaas reageert de eigenaar niet altijd. Ik had een pakket geboekt met volpension dat erg duur was en vooraf betaald moest worden. Maar helaas was het geen volpension zoals beloofd, maar eerder een strikt à la carte menu. Er mocht niet worden bijgeschept en kinderen mochten alleen van het kindermenu eten, dat niet bepaald voedzaam was. De porties waren klein, vooral voor kinderen. Er mochten slechts twee bijgerechten bij een gerecht worden gekozen, dus als je rijst en bonen bestelde, kon je geen groenten voor het kind bestellen. De keuze aan salades was beperkt en er werd 's avonds geen bonen geserveerd. De desserts waren verschrikkelijk en elke keer hetzelfde, er waren slechts twee opties. Het ontbijt was ook erg eenvoudig, met slechts één sapoptie. Het restaurant was volledig open, wat resulteerde in veel muggen en zelfs katten en vogels die binnenkwamen. De beddengoed was karig, hoewel we met z'n drieën waren, kregen we slechts twee lakens en een handdoek voor het gezicht. Het was moeilijk om het beddengoed te laten vervangen. We verbleven van zondag tot vrijdag en het beddengoed werd slechts één keer verschoond. Handdoeken werden ook niet elke dag verschoond, zelfs als we erom vroegen. Er waren geen dekens of dekbedden beschikbaar in de kamer. Na aandringen kregen we twee dekens van de eigenaar, maar de schoonmaakster nam er later een weg zonder uitleg. De kamer werd slecht schoongemaakt. De douche koelde constant af en bleef niet warm. Er waren geen handdoeken beschikbaar voor het zwembad. De geplande activiteiten in het complex werden zelden uitgevoerd en waren teleurstellend. Zo heb ik tijdens mijn verblijf van 6 dagen geen aquagym in het zwembad gezien. Er waren veel muggen in de kamer. Het moet benadrukt worden dat de eigenaar van het appartement ook eigenaar is van het enige restaurant in het complex genaamd Maré en Sol. Het hoge bedrag dat ik heb betaald staat niet in verhouding tot de geboden diensten.



© 2007-2025 ReisChecker.nl