ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Majestic Palace

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstellende ervaring was dat zeg. Het enige wat nog een beetje goed was aan die plek was het ontbijt en het zwembad. Maar toen we terugkwamen van het strand, misten we opeens 400 euro uit onze kamer. We hebben niemand beschuldigd, omdat we geen bewijs hadden, maar we hebben wel gebeld en geklaagd. Ze namen echter geen verantwoordelijkheid en boden niet eens hun excuses aan. De volgende keer kies ik liever voor de hel dan om daar te verblijven. Na meerdere bezoeken aan Rio de Janeiro, was dit echt een slechte ervaring. Ik raad het niet aan. Het is de moeite niet waard...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotel verdient geen halve ster. Ik raad het niet aan! Verschrikkelijk en onhygiënisch. Bij aankomst verbleven we in kamer 101, met tal van problemen: het airconditioningsysteem leek uit het stenen tijdperk te komen, lawaaierig en ineffectief. De badkamer was onhygiënisch, met alle leidingen blootgesteld aan het plafond, waardoor je het water van bovenburen kon horen stromen, inclusief toiletspoelingen, douches en alle geluiden van stromend water, wat het onmogelijk maakte om zelfs maar te slapen. De badkamer stonk vreselijk naar riool, de gootsteen was verstopt. Het doucheputje was los, de vloer leek alsof het nooit was schoongemaakt. De tv werkte niet. We werden van kamer gewisseld en toen ontstonden er meer problemen: de telefoon werkte niet, het was onmogelijk om de receptie te bereiken, de dekens waren oud en stonken, alsof ze nooit waren gewassen, de gootsteen was ook verstopt, de badkamer stonk weer naar riool, de tv werkte niet, kapotte stopcontacten. De gang van het hotel stonk naar oude spullen, de kamer werd niet goed schoongemaakt wanneer gevraagd. Het ontbijt was vreselijk, weinig opties en wat beschikbaar was, was overduidelijk oud voedsel van dagen geleden. Erg chaotisch. De medewerkers leken alsof ze verplicht en onbetaald werkten, ze zeiden niet eens goedemorgen. Altijd chagrijnig. De lift paste nauwelijks twee personen en duurde eeuwen. De 'fitnessruimte', ik zou me schamen om dat een fitnessruimte te noemen, slechts 4 apparaten. Het zwembad was ook onhygiënisch, leek alsof het nooit was schoongemaakt, en was piepklein, er pasten nauwelijks 5 personen in. Samenvattend: ik raad het niemand aan, ik zou hier niet meer terugkomen, de foto's die ze posten komen niet overeen met de werkelijkheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De liften zijn rampzalig en slecht afgesteld. Het kan tot wel 10 minuten duren voordat je naar boven of beneden kunt. Het ontbijt is eenvoudig, maar redelijk. De kamer zou moderner kunnen zijn, maar het valt mee. Op een avond kwam ik om middernacht aan in het hotel na 18 uur non-stop werken en vond ik een briefje onder mijn deur met het verzoek om naar de receptie te komen. Daar werd mij verteld dat ik werd opgeroepen omdat mijn rekening te hoog was. Het "hoge" bedrag: slechts R$150,00. Natuurlijk heb ik meteen betaald, maar vond het belachelijk dat ik daarvoor terug naar de receptie moest. Het personeel bij het zwembad is erg vriendelijk. Er is geen roomservice, en het ontbijt is vroeg afgelopen. Zelfs voor een wegwerpbeker doen de medewerkers aan de balie moeilijk. Een van de receptionistes is erg lief en attent. De foto van het zwembad is misleidend. Het is niet zo groot als het lijkt op de foto's. De locatie is goed. Bij aankomst wordt gezegd dat het zwembad en de bar geopend zijn van 7.00 tot 22.00 uur, maar de bar opent pas rond lunchtijd en de barman is regelmatig afwezig gedurende de dag. Over het algemeen een zeer slechte ervaring. Ik ben eigenaar van een bedrijf dat hier bijna 2 maanden lang 8 mensen heeft ondergebracht. Gelukkig doodt spijt niet! Enkele kleinere zaken: in de gang hangt een telefoon voor noodgevallen of om contact op te nemen met de receptie. Maar de lijn werkt niet!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De geluidsisolatie is ver te zoeken in dit hotel. Zelfs het kleinste geluid van andere kamers dringt door tot in de jouwe, waardoor een goede nachtrust ver te zoeken is. Daarnaast is de toiletpot bedekt met tandsteen en hangt er een onaangename geur in de badkamer. De locatie van het hotel is ook niet ideaal, aangezien het ver van het strand ligt en je door een minder aantrekkelijk deel van de stad moet lopen. De kamers zelf zijn klein en de lakens lijken te kort en verschuiven constant. Gelukkig is er wel een lichtpuntje: het ontbijt, de service en het zwembad zijn van goede kwaliteit. Helaas laat de bar met terras te wensen over en sluit deze vroeg. Al met al was dit mijn eerste en laatste verblijf in dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamers zijn compact, hebben last van muggen en sommige handdoeken zijn niet helemaal fris. Het ontbijtbuffet raakt snel eentonig doordat ze om de twee dagen hetzelfde serveren. De liften zijn klein en traag, waardoor het lang duurt voordat je op je bestemming bent. Pas op met waardevolle spullen in de kamer, aangezien diefstal kan voorkomen en het management weinig actie onderneemt. De prijs die je betaalt voor een overnachting staat niet in verhouding tot de geboden service, en eerlijk gezegd is de kwaliteit niet op niveau voor een hotel met drie sterren.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl