ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Merlin Copacabana

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Misschien hadden we pech, maar op een dag was er geen warm water en op een andere dag was er helemaal geen water. De receptie was prima, maar de schoonmaak liet te wensen over en het ontbijt was eenvoudig, hoewel begrijpelijk gezien de prijs van het verblijf. De locatie is goed, maar het vragen van 5 reais om water te verwarmen is ongelooflijk. Als ik een score van 2,5 zou kunnen geven, zou ik dat doen, maar na deze twee dagen blijf ik bij een 2.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring was verschrikkelijk. Het tapijt was vies, de receptiesofa was bevlekt en vuil. Op de foto boven werd een piano getoond, maar die was er niet. De locatie was extreem vuil, vol spinrag. Het tapijt was zo vuil dat er vuil omhoog kwam bij elke stap. Stof kwam uit de airconditioning. De trappen waren bedekt met vuile stoffen. Ik moest het hotel bij zonsopgang verlaten vanwege de erbarmelijke staat en het was nog duur ook. Toen ik aankwam, vroeg ik om lunch, maar het duurde een uur en werd uiteindelijk niet bezorgd. Na bijna twee uur besloot ik te annuleren. De agency zei dat het hotel geen terugbetaling deed. De bovenste verdieping had geen verlichting, zat vol muggen en de sofa was zo vies dat het je misselijk maakte. Handdoeken roken slecht, meubels waren kapot. Als je vanuit je kamer belde voor hulp of om van kamer te wisselen, kreeg je geen antwoord. Ongelofelijk voor een locatie in Copacabana, een populaire toeristische bestemming waar alles schoon zou moeten zijn. De kamer was vochtig en beschimmeld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vermijd dit hotel ten koste van alles! Het zou eigenlijk -4 sterren moeten hebben in plaats van 4 sterren. Het personeel is vreselijk, de lift is oud en nooit beschikbaar, de hygiëne laat te wensen over, het ontbijt is een chaos en overvol met afschuwelijk eten. Ze beloven parkeergelegenheid, maar er is slechts ruimte voor 20 auto's en ze geven er niet om waar je je auto neerzet. Er is geen samenwerking met een parkeergarage om gasten te helpen bij het vinden van een betaalbare plek. Uiteindelijk hebben we in één week net zoveel betaald voor parkeren als normaal voor een maand (650 reais), omdat ze alleen in de kleine lettertjes vermelden dat er maar ruimte is voor 20 auto's. Het personeel is slecht opgeleid en reageert mechanisch, zelfs als je gefrustreerd bent door de nalatigheid in het hotel. Warm water is na 18.00 uur niet meer beschikbaar. De televisie werkt niet behoorlijk (slechts openbare zenders), geen kabeltelevisie of Netflix, en de internetverbinding is slecht. Ze wisselen handdoeken en maken de kamer alleen schoon als je erom vraagt en ze zullen zelfs proberen 10 reais per handdoek in rekening te brengen. Het bed en beddengoed zijn verschrikkelijk, en het is een hele opgave om ze te laten vervangen. Dit hotel met 4 sterren voelt aan als een slecht pension, en alle gasten waarmee we spraken waren eveneens ontevreden over alles! Kortom, verspil je geld niet aan deze rampzalige plek waar het enige wat telt het niet goed bedienen van de gast is!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik wil graag mijn ervaring delen over verschillende problemen die ik had tijdens mijn verblijf met mijn familie. Bij aankomst moest ik betalen voor het gebruik van de parkeerplaats, terwijl dit niet duidelijk vermeld stond bij de beschrijving. Toen ik de receptionist hierover aansprak, beweerde hij dat het stond vermeld in de kleine lettertjes. Helaas was de badkamer te klein en kon de rolstoel van mijn moeder niet passen, waardoor ze geen fatsoenlijke douche kon nemen. Toen ik vroeg om een plastic stoel zodat ze toch kon douchen, kreeg ik te horen dat ze er geen hadden om uit te lenen. Mijn moeder moest dus de hele tijd op ongemakkelijke wijze douchen. Helaas kon ze ook de sauna en het zwembad niet bereiken, vanwege de ontoegankelijkheid ervan. Verder waren er veel technische problemen: de airconditioning werkte niet goed, de Wi-Fi was slecht en het warme water in de douche viel uit. We moesten meerdere keren om hulp vragen, maar de problemen werden niet adequaat opgelost. Onze kamer was ook niet goed onderhouden: vuile muren, kapotte verlichting en vieze ramen. Zelfs vroegen we om een bord om pizza op te eten die we hadden besteld, maar zelfs dit was niet mogelijk. Ondanks de vele tegenslagen, waren Alexandre en André de enige twee medewerkers die vriendelijk en behulpzaam waren, vooral als het ging om de toegankelijkheid voor mijn moeder. Al met al was het een teleurstellende ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik verbleef in een oud hotel en helaas was het geen prettige keuze. Laten we beginnen. De parkeergelegenheid: hoewel er parkeerplaatsen zijn, zijn er maar 20 plekken voor meer dan 300 kamers. Bij aankomst werd mij verteld dat er geen beschikbare parkeerplek was. Ten tweede: bij de receptie, omdat er geen parkeerplek was, moest ik op straat in Copacabana parkeren. Mijn familie kreeg geen hulp met de bagage uit de auto. Aangezien het hotel aan de hoofdstraat van Copacabana ligt, mag je niet voor de deur stoppen. Ze moesten alle koffers zelf dragen. Derde: de staat van het hotel. De spiegels waren vlekkerig en de lift op onze verdieping opende en sloot minstens 5 keer voordat hij dichtging en naar beneden ging. We verbleven op de 6e verdieping. Kamer: hoewel de kamer groot en ruim was, waren er problemen in de badkamer die leidde tot overstromingen, zoals te zien op de foto, waardoor de kamer nat werd. De douche werd 's avonds niet warm, in tegenstelling tot andere momenten van de dag. Ontbijt: we verbleven van woensdag tot zondag en elke dag was het ontbijt hetzelfde. Weinig variëteit en industrieel sap in plaats van vers en natuurlijk sap, erg zwak. Belangrijk detail, het ontbijt begint pas om 7 uur 's ochtends. Als je op een dag een tour hebt gepland, een vergadering hebt of zoals ik in Rio was voor een wedstrijd, vergeet het dan maar om te vragen om het ontbijt eerder te serveren, want dat is onmogelijk. We vroegen het aan de receptie en werden gewoonweg genegeerd. Na dit alles kan ik alleen maar zeggen dat er veel betere opties zijn met een veel betere prijs-kwaliteitverhouding, dus doe onderzoek. Voor mij was het een teleurstellende ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service6

In september 2009 brachten we hier een paar dagen door. Dit hotel is fantastisch en ligt dicht bij de prachtige stranden van Zuid-Amerika, zoals Copacabana! De bushalte bevindt zich recht voor het hotel, wat het perfect maakt om Rio te verkennen. In de omgeving zijn gezellige eetgelegenheden te vinden. Helaas was het zwembad op de 12e verdieping op dat moment gesloten voor renovatie. Vermoedelijk is dit nu afgerond, waardoor ik dit hotel nog meer zou aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service6

Rio is gewoonweg fantastisch! Deze stad heeft alles wat je zoekt. Het hotel is van topklasse, perfect gelegen met vriendelijk personeel en het openbaar vervoer vlakbij. Of je nu linksaf slaat naar Copacabana of rechtsaf naar Leme, de keuze is aan jou. Onze drie weken in Rio waren simpelweg de beste vakantie ooit.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl