ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tulip Inn Saint Martin

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit oude gebouw ademt een sfeer van vergane glorie, met zichtbare tekenen van verwaarlozing door de jaren heen. De ruime kamers hebben echter ook een zorgwekkend probleem: een toenemende populatie van termieten die de houten structuren en pleisterwerk aantasten. De keukenkastjes zijn zo hoog geplaatst dat ze de ouderdom van het gebouw verraden, waardoor het lastig is om tussen het aanrecht, de kookplaat en de koelkast te navigeren zonder je te stoten. Het personeel en het eten verdienen lof, maar de grootste hindernis van het Tulip Inn zijn de pijnlijke problemen met de lift. Van de vier liften is er één al meer dan 3 jaar buiten werking, terwijl de andere twee regelmatig vastlopen. Als de liften goed zouden werken, zou dit hotel wellicht een derde ster verdienen. Ondanks deze tekortkomingen voel ik me hier toch op mijn gemak!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel is prettig, met behulpzaam personeel. Er zijn genoeg parkeerplaatsen in de ondergrondse parkeergarage. Wij waarderen de vriendelijke dames van het ontbijt, dat eenvoudig maar lekker is. Heerlijke gerechten. De ligging is prachtig met een mooi uitzicht en ruime, authentieke kamers. De airconditioning werkt uitstekend, en het beddengoed is van hoge kwaliteit. Helaas hebben de liften wat gebreken en lijkt er maar één goed te werken op alle verdiepingen. De waterdruk in onze kamer was niet voldoende om alles weg te spoelen. Het gangpad is nogal lawaaierig. Hoewel het gangpad lawaaiig is, dringt het geluid niet te veel door in de kamers.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn verblijf in het hotel duurde slechts twee nachten. Bij aankomst voor het inchecken op een vrijdag rond 18.00 uur moest ik ongeveer 20 minuten wachten om geholpen te worden, omdat er slechts één receptioniste was. Ik moest een formulier invullen met mijn gegevens, wat ik prompt met de hand deed (zoals de Azteken deden). De receptioniste pakte het ingevulde formulier, begon mijn registratie in het hotel (zonder naar het papier te kijken), en vroeg me precies dezelfde informatie die ik net had ingevuld op het papieren formulier. Toen ik aangaf dat alle informatie al op het formulier stond, antwoordde ze dat het sneller zou zijn als ik de gegevens dicteerde (dus waarom moest ik het formulier invullen?). Is het niet onhandig dat we in 2024 nog steeds papieren formulieren moeten invullen die de receptioniste niet eens bekijkt? Na het inchecken ging ik naar kamer 1204. Er hing een ondraaglijke urinegeur in de woonkamer en slaapkamer. Ik belde meteen de receptie om het probleem te melden en vroeg om een andere kamer. De receptioniste zei dat ze volgeboekt waren en dat ik niet kon verhuizen, maar ik bleef aandringen. Uiteindelijk stemde ze in om een andere kamer te regelen. In kamer 1107 was het meubilair uit de jaren '90 hetzelfde als in de vorige kamer, maar tenminste rook het niet. Het groene bankstel in de woonkamer was versleten en gescheurd, dus ik hield afstand. Er zat meteen een steil haar op mijn beddengoed (terwijl mijn haar gekruld is). De douchecabine zou doorzichtig moeten zijn, maar was vuil/vet en nauwelijks doorzichtig, en een van de deuren was kapot waardoor ik met open deur moest douchen. Het is een oud hotel, wat geen probleem zou moeten zijn, mits het schoon was. Het ontbijt had een vriendelijke man die verse tapiocas maakte, maar er was geen ander personeelslid dat gasten begeleidde bij het ontbijt, dus de man van de tapioca moest de tapiocas maken en tegelijkertijd de kamernummers noteren. Een van de liften werkte niet. De airconditioning deed het goed tegen de hitte van Fortaleza, daarover heb ik geen klachten. Veel geluk voor de volgende gasten!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is een fantastische plek om te verblijven. Het personeel is vriendelijk, het ontbijt is heerlijk en hoewel het gebouw wat ouder is en niet alles perfect is, is de prijs-kwaliteitverhouding zeker de moeite waard! De locatie is uitstekend! Het feit dat het een appartement is, zorgt voor veel gemak en privacy voor de gasten. Er is voldoende ruimte en privacy voor het dagelijks leven. Er zijn echter twee "minpunten": de vloer was niet goed schoongemaakt sinds onze aankomst. Er zaten termieten op de stoelen en veel vuil onder de tafel. Ik heb de stoelen verplaatst in de hoop dat het zou helpen, maar helaas bleef de vloer vies. Daarnaast was het zwembad klein en, hoewel het zich in een mooie omgeving bevindt, was het helaas niet beschikbaar vanwege renovatiewerkzaamheden. Desondanks was ons verblijf over het algemeen geweldig! Deze kwesties hebben ons verblijf niet bedorven. Ik zou dit hotel nog steeds aanraden aan iedereen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ligging van het hotel is goed, maar het gebouw is wat verouderd en er zijn slechts 2 werkende liften. Het ontbijt is teleurstellend met weinig keuze en van lage kwaliteit, vooral de worstjes, ham en salami. De kamers en bedden zijn wel prima.



© 2007-2025 ReisChecker.nl