ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Marina Park

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik ben normaal gesproken niet iemand die klaagt op Google, maar dit hotel verdient echt een klacht. Het grootste probleem hier zijn de medewerkers, die duidelijk geen zin hebben en niet geven om de ervaring van de klanten. Toen we op de eerste dag na een lange reis aankwamen, uitgeput met mijn kinderen (twee kleintjes), ontdekten we dat de douche en de airconditioning niet werkten. Ik belde de receptie voor hulp, ze zeiden dat ze iemand zouden sturen om de airconditioning te checken, maar na meer dan 3 uur wachten (het was al middernacht) en niemand die verscheen, moest ik opnieuw bellen en aandringen omdat we uitgeput waren. Uiteindelijk besloten ze om ons naar een andere kamer te verplaatsen. De volgende dag vroegen we om dekens, want er waren geen dekens in de kamers, en na nog eens 4 uur wachten en 3 telefoontjes smeekten we om de dekens omdat we moe waren. En op de derde dag herhaalde de situatie zich, ze brachten de dekens pas toen we al sliepen, diep in de nacht. Als klap op de vuurpijl gingen we gisteravond uit eten en liet mijn jongste zoontje zijn slipper vallen toen hij de auto in stapte, maar hij vertelde het me pas toen we al weg waren van het hotel. Ik belde direct de receptie om te vragen of iemand het kon oppakken, de persoon aan de telefoon zei dat ze de beveiliging zouden inschakelen. Maar toen ik terugkwam en met de beveiliger sprak, vertelde hij me dat niemand hem om hulp had gevraagd - samengevat: er was geen enkele communicatie en het voorwerp was verdwenen. Alles was daar enorm chaotisch en ongeorganiseerd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

In de kamer waren enorme kakkerlakken, iets wat ik nog nooit had gezien tijdens een verblijf. Daarnaast had ik problemen met de toegangspas van de kamer, waarvoor ik minstens 6 keer naar de receptie moest gaan. Ik moest een briefje achterlaten voor de schoonmaakster om te laten weten dat er 4 personen verbleven, omdat ze slechts 2 handdoeken achterlieten. Op een dag werd ik midden in de nacht wakker van een andere gast die uit het raam sprong en op de muur bleef zitten (kamer met uitzicht op zee op de 1e verdieping) met keiharde muziek alsof hij op een concert was, iets wat ik nog nooit eerder had meegemaakt in een hotel, en het duurde de hele nacht. Het ontbijt bood weinig variatie, altijd dezelfde dingen, maar gelukkig waren er wel couscous en tapioca die het goedmaakten. De poolbar was verschrikkelijk, weinig opties en vanwege het "eenvoudige" karakter van het hotel waren de prijzen buitensporig hoog, een caipirinha kostte 35,00. (In een andere locatie van vergelijkbaar niveau in Fortaleza zou dit nooit gebeuren, het gaat niet om het bedrag maar om de locatie). De roomservice liet veel te wensen over, vaak moesten we eten bestellen via iFood en 12 reais betalen voor elk gerecht en een set bestek. We waren met z'n vieren, dus elke maaltijd kostte 48$ voor gerechten en bestek. (Dit is de prijs die je zou verwachten in een echt 5-sterrenhotel). De lift is veel te klein voor de omvang van het hotel. Positieve punten: het uitzicht is prachtig, het zwembad is goed, en het personeel is altijd beleefd. Maar het hotel... is op z'n best 2 sterren waardig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn recente verblijf was teleurstellend. Het was duidelijk dat de prijs niet overeenkwam met de geboden waarde. De kamer miste essentiële voorzieningen zoals een effectieve airconditioning en een smart-tv. Daarnaast had ik moeite met de kamerpas. Het ontbijt was matig, en het leek beter om elders te eten. Bovendien leek de management niet geneigd om tegemoet te komen aan de behoeften van de gasten. Ik zou deze plek niet aanraden aan anderen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Na eerste instantie schrok ik een beetje van de negatieve opmerkingen die ik las nadat ik had geboekt. Maar mijn ervaring was totaal anders. Ik was aangenaam verrast door het hotel; de vriendelijke medewerkers, het eenvoudige maar verse ontbijt met zelfgemaakte tapioca en couscous, schone kamers die elke dag werden schoongemaakt, en een prachtig zwembad met een gezellige poolbar. Ik heb zelfs een attent cadeautje van het hotel gekregen op kerstavond. Al met al heb ik niks te klagen en heb ik enorm genoten van mijn verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik was niet echt enthousiast om naar het hotel te gaan vanwege de negatieve opmerkingen, maar tot mijn verbazing verliep alles vlekkeloos. Mijn kamer werd elke dag schoongemaakt en de airconditioning werkte perfect. Het hotel kan zeker een opknapbeurt gebruiken, dat klopt, en het ontbijt was inderdaad vrij eenvoudig zoals anderen al hadden gezegd. De receptie begroette me vriendelijk en de beveiliging van het hotel is uitstekend, ondanks de nabijheid van een favela aan de overkant. Gelukkig was mijn verblijf rustig en positief. Hoewel ik anderen bij de receptie hoorde klagen, had ik zelf gelukkig geen enkel probleem.



© 2007-2025 ReisChecker.nl