ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sol Barra

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel is perfect gelegen en het ontbijt is fantastisch. Ik zie veel mensen klagen, maar eerlijk gezegd, de meeste mensen eten thuis niet eens de helft van wat hier wordt aangeboden. De schoonmaakploeg kwam regelmatig langs om de kamers schoon te maken en om de twee dagen werden de handdoeken vervangen. We mochten de hele dag tot 22.00 uur vrij gebruik maken van het zwembad, wat erg leuk was voor mijn kinderen en mijzelf. Gelukkig had ik een kamer met een goed werkende airco en tv. Enige minpuntje was de vreselijke wifi, dat moeten ze echt verbeteren. Ik zal zeker vaker terugkomen en een compliment aan het personeel dat zo vriendelijk was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het was het echt waard vanwege de lage prijs die we destijds betaalden. We wilden ons geen zorgen maken over het ontbijt en de locatie is ideaal om de toeristische attracties te bezoeken. Na het lezen van enkele recensies had ik het ergste verwacht, maar het verblijf verliep eigenlijk vrij rustig. Ze hebben onze bagage voor en na het inchecken netjes bewaard. Het hotel heeft wel een aparte uitstraling, het is wat verouderd en heeft dringend renovatie nodig. De lift leek niet erg betrouwbaar (vooral de service lift die ze aanraden te gebruiken als de enige werkende lift druk is). Ik zou het alleen aanraden als je een goede deal vindt en gewoon een plek nodig hebt om te slapen zonder al te veel verwachtingen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het enige positieve punt van dit hotel is de locatie. De hygiëne laat zeer te wensen over: de airconditioning was enorm vies en rook sterk naar schimmel bij het inschakelen, met zichtbare vuilophopingen, de badkamer had vieze hoeken en op de eerste dag verschenen er steeds meer kleine vliegjes in de douche (wat alleen maar erger werd gedurende ons verblijf). De beloofde wissel van handdoeken en beddengoed om de 2 dagen werd niet nagekomen - er werd slechts één keer gewisseld en dat alleen nadat ik er herhaaldelijk om had gevraagd, waarbij het beddengoed niet volledig werd vervangen. Het receptiepersoneel was over het algemeen onbeschoft (het leek alsof we er voor niets verbleven, gezien de onvriendelijkheid waarmee we werden behandeld). Halverwege ons verblijf kwam een medewerker ons lastigvallen door te zeggen dat ze een inventaris van de kamer aan het maken was (wat voorafgaand aan onze check-in had moeten gebeuren, toen de kamer werd "opgeruimd" om ons te ontvangen). De liften verkeerden in slechte staat (vreemde geluiden en de deur die vastzat op een specifieke verdieping) en één ervan was buiten werking, waardoor de wachttijd om ze te gebruiken erg lang was vanwege de drukte in het hotel. De wifi werkte het grootste deel van de tijd niet. Ik kon de smart-tv nauwelijks gebruiken, aangezien de zwakke verbinding het online laden van inhoud niet toestond.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze ervaring in dit hotel was verschrikkelijk. Allereerst over de hygiëne, dat lijkt niet eens te bestaan daar. Toen we uit de lift op onze verdieping stapten, kwam er een wervelwind van haar en vuil met ons mee. De liften zijn oud en slecht onderhouden, er was er zelfs een kapot, dus slechts één werkt voor tien volle verdiepingen. Stel je de chaos voor voor iedereen die omhoog of omlaag wil. De bedden zijn oud, de matrassen doorgezakt, er is geen dagelijkse schoonmaakservice, de handdoeken zijn dun en zo versleten dat ze bijna als lakens aanvoelen. Je kunt geen extra kussen aanvragen, want die zijn er niet. Het ontbijt is rommelig en slecht gepresenteerd, er wordt nergens zorg aan besteed. Om een idee te geven, de glazen voor sap en yoghurt zijn van wegwerpplastic. Het personeel lijkt niet te weten wat ze moeten doen of zeggen, gezien alle klachten van gasten terecht zijn. De locatie van het hotel is goed, maar het compenseert niet voor alle slechte en onaangename dingen die het de gasten biedt. BLIJF WEG VAN DIT HOTEL ALS JE EEN GOEDE ERVARING IN BAHIA WILT HEBBEN.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze recente verblijfervaring in het hotel was helaas teleurstellend. De problemen begonnen al bij het inchecken op de 9e verdieping, waar ons toegangskaartje herhaaldelijk niet werkte. Het gebrek aan efficiëntie werd benadrukt door een lift die vaker stilstond dan in beweging was, en de algemene staat van vuil in de gangen. Na herhaaldelijk verzoek werden we uiteindelijk verplaatst naar de eerste en tweede verdieping, reizend met een groep van tien personen. Wat betreft de kamers, deze waren gedateerd en de bedden boden weinig comfort. De matrassen waren oud en versleten, terwijl de lakens dun en bevlekt waren. Gedurende de week van ons verblijf werd er geen enkele keer beddengoed verschoond en ontbrak het aan voldoende dekens. Opmerkelijk was dat mijn moeder eerst een kinderdekentje kreeg, en pas na aandringen een eenpersoonsdekbed van de receptie ontving. Een soortgelijk verhaal gold voor handdoeken, waarvan slechts om de drie dagen een wissel mogelijk was tegen betaling van 20,00. Dit werd pas op de vierde dag van ons verblijf gerealiseerd na herhaaldelijk verzoek. De schoonmaakstandaard in het hotel liet veel te wensen over, met gangen en trappen bezaaid met vuil en zelfs haren. Zelfs in onze kamer was er sprake van aanzienlijke nalatigheid in het schoonmaakproces. De schoonmaakploeg kwam pas 's middags binnen, en op een dag wilden ze zelfs kamers schoonmaken terwijl we nog aanwezig waren en dreigden ze anders de kamer onopgeruimd te laten. Het ontbijt was eenvoudig en rommelig gepresenteerd, met lange wachttijden voor basisvoorzieningen zoals zwarte koffie. Tijdens ons verblijf stuitte een van onze groepsleden op een onprofessionele houding van een medewerker, wat ongepast en onaanvaardbaar was. Hoewel de locatie van het hotel gunstig is, viel de algehele ervaring helaas tegen door slecht management en gebrekkige service, ondanks de goede voorzieningen zoals het zwembad en de sportschool.



© 2007-2025 ReisChecker.nl